AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Hei Jeg er en jente i starten av 20årene som ønsker å lære mer om meg selv og det som jeg har på innsiden Jeg har vært langt nede og opplevdt noe som har medført seg angst og en stor uro i kroppen.. Jeg vil finne meg selv igjen, om det gir mening. Jeg vil lære å akseptere. Jeg trenger tips fra dere, og gjerne erfaringer? Det jeg tenker jeg skal prøve ut er meditasjon. Jeg skal også utfordre meg selv med å gjøre ting alene. Typisk gå på cafe alene ol. Noen som har lyst å hjelpe meg litt på veien mot dette? Anonymkode: b1a45...2cd
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Så bra at du ønsker å ta tak i dette! Det er mange gode bøker i bokhandlerne nå, om det er noe du ønsker å lese deg opp på. Også ulike blader har gjerne litt om mindfullness- ta en titt på Narvesen f.eks og søk litt rundt på Youtube. Yoga kan også være bra! Synes det gir mening det å finne deg elv igjen, man kan jo komme litt ut av balansen og oppføre seg ulikt seg selv når man opplever vanskelige ting og er langt nede. Vil forresten også anbefale "Innsiden Ut"/Inside Out-filmen, om du ikke har sett den allerede. Når det gjelder det å utfordre deg selv og slikt, så anbefaler jeg å skrive lister over hva du har lyst til å gjøre. Start med det som virker minst skummelt, og jobb deg videre- husk å rose deg selv for alt du klarer. Lykke til! Tror det blir en spennende reise for deg! Anonymkode: e4689...e59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå