Maetzii Skrevet 14. november 2004 #22 Skrevet 14. november 2004 Tror du skal holde deg laaangt unna begge to jeg. :o
Superlammet Skrevet 14. november 2004 #23 Skrevet 14. november 2004 Uff.. hvor skal man begynne.. Ex'en. En ex er en ex.. lurer på hvor mange ganger je ghar hatt lyst til å krype tilbake til ex'en i håp om at a vil ta meg tilbake (jeg slo opp), men ender alltid opp med å se på hvorfor jeg gjorde det slutt. Gjør det du og. Hold deg unna han, kom deg på avstand. Ikke no mer sex med han. Lev singellivet og nyt det! Når det gjelder han nye. Han har tydligvis misforstått, og stresser altfor mye. Si til han at du IKKE er intr. i noe nytt akkurat nå, og at du vil være i fred fordi han stresser så vannvittig. vær direkte, for denne fyren tar tydligvis ikke et hint. Lev singel livet en liten stund. Flørt gjerne, men si klart ifra at du ikke er intr. i noe forhold. Det gjør jeg, og det blir respektert. =)
Gjest *Fiona* Skrevet 15. november 2004 #24 Skrevet 15. november 2004 Standard mannfolk - de får akutt eielyst når dama går videre med en annen. Oppgulp, som du ikke skal ta hensyn til. Hvis dere gjorde det slutt, og han skal flytte, skal du bare la det skje. Mht han du traff på byen synes jeg han høres en smule spesiell ut. Men jeg skal kanskje ikke si noe, jeg får lett panikk og løøøøøøøper hvis gutta blir veldig interessert veldig fort :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #25 Skrevet 15. november 2004 jeg løøøøøper inn til byen i dag og forteller han det ikke blir noe. det gjør jeg.
Fru Blå Skrevet 15. november 2004 #26 Skrevet 15. november 2004 Det høres ut som om du trenger en pause for å bli ferdig med det gamle forholdet før du begynner på ett nytt. Bruk heller litt tid på å finne ut hva du vil med livet ditt, og hvis han nye her er så glad i deg som han sier kan han sikkert vente litt.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #28 Skrevet 15. november 2004 Ok jeg sa til han ene på en pen måte først at dette orket jeg ikke nå og han forsto. Så busset jeg opp til exen for å fortelle han det samme og så busset jeg ned igjen og grein som en unge så trøstet venninne meg med mcdonaldsmat. Korte versjonen Jeg tror jeg kommer til å få det bedre nå.
Gjest 1111 Skrevet 15. november 2004 #29 Skrevet 15. november 2004 Syns det var en bra ting å gjøre jeg, spidey. må være deilig å være helt fri fra alt akkurat nå
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #30 Skrevet 16. november 2004 Jo jeg antar det, selv om jeg ikke helt vil innse det enda :-? Men jeg tror det er like greit jeg bryter all fysisk kontakt med exen nå, ellers vil jeg bare få fler og sterkere følelser for han, og det er det siste jeg vil.
Gjest *Fiona* Skrevet 16. november 2004 #31 Skrevet 16. november 2004 Ja JA bryt med eksen bryt med eksen! Jeg har doktorgrad i sex med eksen (la oss bare si vi har det ganske ok i sengen :oops: ) og i vårt tilfelle begynte det å bli en vane i den grad at vi forsatte når vi traff andre - for det betydde jo liksom ingenting :o Det blir fort litt feil i lengden, kan du si. Rart hva vi kan innbille hjernen, du. Hvis du i tillegg har følelser for ham, skal du heller gjøre følgende (virker hver gang): Gå på 7-11 og kjøp Haagen Dazs Belgisk konfekt sjokoladeis. Så leier du "Hvordan bli dumpet på ti dager" og liknende kvalitetsfilmer og hulker deg selvmedlidende gjennom at alle andre her i verden er vakre og lykkelige, bare ikke du. Så sovner du på sofaen, med is, snørr og mascara i hele trynet, øyne hovne av gråt - og når du oppdager deg selv i speilet i denne tilstanden kommer du til å tenke (når sjokket har lagt seg) FAEN HELLER, dette gidder jeg ikke!!! En dusj senere er du mye bedre. Det funker, jeg lover :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #32 Skrevet 18. november 2004 Hmmmm noen tips om en som ikke tar et hint? Som jeg tror jeg nevnte, tok jeg en LAANG prat og det så ut som at det gikk inn hos han nye at ikke jeg ville i noe forhold. Han sender meg minst 5 meldinger daglig, og vil nå ha meg med ut på kino. Dere vil vel råde meg til å ta en prat, men det ville blitt deja vu. Jeg HAR gjort det! Jeg blir faenmeg gal! Jeg ser IKKE for meg megselv dele livet med en som tømmer septiktanker og forteller meg 2 dagen vi finner på noe om den uoppløselige dritten han fikk løs som løste seg opp i klumper. Det er ikke helt av min interesse.
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2004 #33 Skrevet 18. november 2004 Hmmmm noen tips om en som ikke tar et hint? Som jeg tror jeg nevnte, tok jeg en LAANG prat og det så ut som at det gikk inn hos han nye at ikke jeg ville i noe forhold. Han sender meg minst 5 meldinger daglig, og vil nå ha meg med ut på kino. Send en melding der du skriver; Jeg trenger tid for meg selv, hadde vært fint hvis du respekterte det. Nå skal jeg tilbringe noen avslappende dager med venninnene mine, uten telefon tilgjengelig. a'la den duren.....hvis han fortsetter å sende melding så lar du være å svare på de.
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #34 Skrevet 19. november 2004 har sagt noe i den duren allerede, logget på på blink i dag og vips der lå det en melding fra han. Han vil visst hjem til meg og se pocahontas. IKKE FAEN!
Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #35 Skrevet 19. november 2004 Pocahontas...? :o Kanskje han er homo og vil ha deg som bestgirlfriend?? Neida. Her er det frem med kanonene, tror jeg. SÅnne er slitsomme...
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2004 #36 Skrevet 19. november 2004 Pocahontas er fint. men kanskje du kan be han over, for så å bite han i nesa?
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #37 Skrevet 19. november 2004 Han er nok drithomo ja Æsj jeg får også bli det, dustete mannfolk ødelegger mitt privatlivsfred! Jeg vil ikke bite han i nesa han har vel sølt septik på den ;(
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2004 #38 Skrevet 19. november 2004 (Dessuten kan han misforstå og tro du er på vei til å kysse han). Bryt all kontakt med han, la vær å svare på meldinger og ta telefonen når han ringer. kanskje han tar hintet da.
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #39 Skrevet 19. november 2004 Det begynte jeg med for 5 dager siden hehe... jeje han tar vel hintet snart. I mellomtida får jeg løpe rundt og være paranoid
villkatt Skrevet 19. november 2004 #40 Skrevet 19. november 2004 til deg Spidey! Håper det går bedre nå da! Kom litt seint inn her, men dette var voldsomt til baluba!! Høres ut som han fyren har antennene langt nedi septiken, og det er så totalt feil sted å ha dem!! Forstår meg ikke på sånne folk jeg! Blir faktisk flau... ja, jeg kjenner/har kjent noen sånne.. cluet blir velhar kjent 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå