spenol Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Jeg har flyttet inn i hus, og rundt huset har vi en liten hage. Den er ikke så stor at jeg trenger robotklipper, men stor nok til at jeg vil ha noe som går på batteri. Men jeg aner ikke hva jeg skal velge i jungelen der ute. Noen som kan tipse om en god, og ikke så veldig dyr, gressklipper?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Hvorfor ikke en som går på bensin? Anonymkode: 18680...83a
spenol Skrevet 27. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke en som går på bensin? Anonymkode: 18680...83a det har jeg ikke tenkt på en gang. Bensin eller batteri da
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 5 timer siden, spenol skrev: det har jeg ikke tenkt på en gang. Bensin eller batteri da Hvis hagen er liten hadde jeg vurdert batteri fremfor bensin. Mindre bråk og osing, og du kan lade den i stikkontakten hjemme i stedet for å måtte reise ut for å kjøpe bensin. Her er det en årsfersk test av forskjellige batteriklippere, men det står dessverre ikke hva de koster. Det ligger også linker til mange andre artikler om gressklippere der. Anonymkode: d2d6a...480
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå