AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #21 Skrevet 27. august 2016 Dette var et stort problem i mine yngre dager og ødela masse for meg, men det er ikke noe problem i dag da det skjer sjeldent og som regel blandt fulle folk. Jeg syns ikke 2 ganger i løpet av 2016 er mye, men blir alikevel tatt på sengen av det de gangene det forekommer, og skrev innlegget i nysgjerrighet om hva andre tenker om dette, og hvorfor jeg enda kan oppleve dette. Hendelsen på den gamle jobben min skjedde i 2015, og det var virkelig ikke noe jeg hadde gjort. Jeg var i samtale med andre ansatte etter det skjedde og alle var enige om at dette var ren ondskapsfull og uforståelig oppførsel av sjefen min. Jeg visste ikke en gang at andre hadde diskutert utseende mitt før jeg fikk det slengt i fleisen den dagen. ts Anonymkode: a9ed5...17a
hjertesukka Skrevet 27. august 2016 #22 Skrevet 27. august 2016 13 minutter siden, Forundret.. skrev: Hun trenger ikke ha gjort noe galt. Med slike så holder det å være godt likt eller å faktisk gjøre en god jobb. En blir da ansett som en trussel. Og da kan de finne på å dikte opp ting for å få deg bort. Dette har jeg observert og erfart mange ganger i løpet av livet. Også blandt godt voksne kvinner. Godt sagt. Dette har jeg også opplevd blant voksne kvinnelige kolleger. Fikk mye skryt på den forrige jobben min og vet innerst inne at jeg gjorde en god jobb. Dette ble for mye for en av sjefene, som kalte meg inn på teppet. Først kom masse smiger og falsk ros og så kom det masse ormer og padder kravlende ut av kjeften på henne. Sikkert ikke helt vanlig, men forekommer altså blant voksne, såkalt oppegående folk. Jeg er ikke helt over det ennå. 2
herzeleid Skrevet 28. august 2016 #23 Skrevet 28. august 2016 Den 27.8.2016 at 12.02, powski skrev: Dette er grunnen til hvorfor jeg henger mer med menn enn kvinner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå