AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #21 Skrevet 27. august 2016 1 time siden, Ravna skrev: Hadde fnist litt, men ikke for det var kleint eller morsomt. Heller søtt (dog uvant). Hun husker det nok i alle fall! Du skilte deg ut! Takk for svar, dere som har svart på en ordentlig måte. Hvorfor er det søtt? Jeg følte meg nemlig temmelig klein, da jeg fikk den responsen. Anonymkode: 424f8...def 1
Sykkelkopp Skrevet 27. august 2016 #22 Skrevet 27. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da gikk du sikkert på barneskolen og da var ihvertfall ALT kleint.. Anonymkode: 14cd5...d38 Kan jeg få lov til å holde hånden din mens vi går? 1
FluffyJuggernaut Skrevet 27. august 2016 #23 Skrevet 27. august 2016 Hun humret nok for at det var uvant. Jeg tror ikke nødvendigvis at det var for at hun syns det var kleint. Jeg hadde syns det var sjarmerende. Og siden hun sa ja så ville hun kysse deg, så ikke overanalyser dette. Neste gang kan du nok følge magefølelsen med henne, Eventuelt si "jeg har lyst å kysse deg" og se hvordan hun reagerer. Jeg vet at mange damer liker at menn tar kontroll, men jeg skjønner godt at man ikke vil gå på magefølelsen første date når man ikke kjenner hverandre så godt, jeg syns det er respektfullt å få samtykke først. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #24 Skrevet 27. august 2016 Hvis du ikke klarer å lese kroppsspråk ville jeg heller formulert det som den over skriver "jeg har lyst å kysse deg" enn som et spørsmål. Jeg ville følt det mindre kleint og mer som et kompliment. Selv om det egentlig går ut på det samme. Anonymkode: 50f0f...a8a 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #25 Skrevet 27. august 2016 Jeg hadde sikkert humret selv. Jeg er litt sånn fnisete. Fniser når jeg blir litt nervøs eller ikke helt vet hva jeg skal si i slike situasjoner eller lignende. Kan hende hun bare er sånn og ikke noe negativt i det. Bare at man blir litt overraska og ikke helt vet hvordan man skal svare. Anonymkode: 46d39...908 4
Gjest Ravna Skrevet 28. august 2016 #26 Skrevet 28. august 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
Hummels3 Skrevet 28. august 2016 #27 Skrevet 28. august 2016 Den 26.8.2016 at 23.58, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er skikkelig nørd å spørre om et kyss. Man merker liksom på stemningen om det er innafor eller ikke. Anonymkode: a3126...e81 Men hva hvis man ikke spørs, slår til med et kyss for så å finne ut at hun ikke ville kysse? Da er man jo plutselig overgriper og nesten voldtektsperson ifølge noen brukere her på KG Man får jo inn med tskje at i alle sammenhenger må man alltid forsikre seg om at det man gjør er frivillig, og ved mindre man hører et eksplisitt "ja" så er det overgrep/voldtekt. 1
Cordelia Skrevet 28. august 2016 #28 Skrevet 28. august 2016 Hadde vel heller syntes det var søtt, og det måtte vært grunnen til fnisingen. Kan liksågodt være at du blir husket. Herregud, det er ikke noe kleint å være litt usikker i slike situasjoner. Det vil visse andre her også innse når modenheten forhåpentligvis kryper opp på dem.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #29 Skrevet 28. august 2016 1 time siden, Cordelia skrev: Hadde vel heller syntes det var søtt, og det måtte vært grunnen til fnisingen. Kan liksågodt være at du blir husket. Herregud, det er ikke noe kleint å være litt usikker i slike situasjoner. Det vil visse andre her også innse når modenheten forhåpentligvis kryper opp på dem. Les denne trådstarter!! Anonymkode: 14cd5...d38
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #30 Skrevet 28. august 2016 Jeg syns det er kjempe søtt at han spør. Har kun opplevd det en gang og det var så herlig, langt ifra kleint. :D "Kan jeg få kysse deg"... Dåååån :D Anonymkode: d7b8d...332 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #31 Skrevet 18. desember 2017 Hvorfor er det så mange kvinner her på forumet som støtter overgrep? Hvis man ikke aktivt spør og får svar så er det jo i følge loven (og de fleste kvinnene på KG) et overgrep: Anonymkode: 08a30...c32
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #32 Skrevet 18. desember 2017 Jeg syns det er hyggelig når de spør om det er greit å kysse meg jeg. Har opplevd et par mann som IKKE klarer lese stemningen for å si det sånn, det er IKKE gøy å bli kysset når man overhodet ikke er klar for det selv. Men har da selv kysset en mann første gang UTEN å spørre om det selv. Men da var stemningen der altså, han var bare litt i overkant forsiktig av seg så jeg kom han i forkjøpet.Anonymkode: 7a068...782
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #33 Skrevet 18. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har da selv kysset en mann første gang UTEN å spørre om det selv. Du er en overgriper altså. Har du hatt sex uten å spørre om hver eneste handling du har gjort også? I så fall er du en voldtektsforbryter også og skal i fengsel i mange år. Anonymkode: 08a30...c32
duplexx Skrevet 19. desember 2017 #35 Skrevet 19. desember 2017 Så søtt!! Det er ikke kleint eller teit å spørre. Det er høflig og sexy. Det betyr jo ikke annet enn at mannen gjerne vil, men er opptatt av at hun også vil. Ja, ofte man merker på stemningen at det er tid eller ikke for det. Men å spørre er supersjarmerende. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #36 Skrevet 20. desember 2017 Så dere mener virkelig at mannen bare skal ta seg til rette og gå rett for kysset? Hva om han har feiltolket signalene og hun egentlig ikke er interessert i noe kyss? Det høres ut som mange her forhelliger overgrep. #metoo Anonymkode: 2e02d...e94 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #37 Skrevet 20. desember 2017 Jeg synes det er veldig søtt å få spørsmålet. Det er litt gentlemann, liker det. Men man kan også lene seg litt sakte (ikke alt for sakte da) og se om man får en respons tilbake. Anonymkode: e970c...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #38 Skrevet 20. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men man kan også lene seg litt sakte (ikke alt for sakte da) og se om man får en respons tilbake. Nei. Det er overgrep. Er ikke sikkert at hun tør å gjøre noe annet enn å spille med vet du. Kvinner kan jo ikke stilles til annsvar for egne handlinger. Anonymkode: 08a30...c32 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå