Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I kveld var jeg på en semi-date. Dvs. vi hadde pratet en del over nett og blitt enig om å treffes i et sosialt lag. (vi traff hverandre via venners venner)

Mot slutten av "daten", da vi hadde forlatt selskapet og var på vei hjemover, så spurte jeg om jeg kunne få kysse henne. Hun humret og ga meg deretter et kyss. Jeg spurte henne hvorfor hun hadde humret. Da sa hun dette: "Jeg er bare ikke så vant til at menn spør om å få et kyss.".

Hva mente hun med det? Er det ikke vanlig etiquette å spørre om lov før man trår over så intime grenser? Eller hummret hun fordi hun hadde samme tanke? Eller humret hun fordi andre menn, på en eller annen måte, hadde forstått at det var ok å kysse? (Jeg må innrømme at jeg er dårlig på å lese kroppsspråk.)

For å legge til, jeg har vært i to forhold tidligere, men da har det vært hun som har kysset først. Jeg følte ikke at de begikk overtramp da, men det var fordi jeg hadde ønsket å kysse de.

Anonymkode: 424f8...def

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er skikkelig nørd å spørre om et kyss. Man merker liksom på stemningen om det er innafor eller ikke.

Anonymkode: a3126...e81

• Liker 10
Skrevet

Faen, det må jo vær lov å spørre..

Anonymkode: 14cd5...d38

• Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen, det må jo vær lov å spørre..

Like lov som det er å si "jeg elsker deg" 1t inn i første date.

Fritt land

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som en gammel svart/hvitt film.. :fnise:

Anonymkode: 9bc8e...8a5

• Liker 5
Skrevet

Det blir så klein stemning når mannen spør. Hadde ledd selv.

Anonymkode: c96f7...f93

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir så klein stemning når mannen spør. Hadde ledd selv.

Anonymkode: c96f7...f93

12 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Like lov som det er å si "jeg elsker deg" 1t inn i første date.

Fritt land

Klein stemning for faen??? 

Voks opp! 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klein stemning for faen??? 

Voks opp! 

Noen syns det er kleint (de fleste av mine venninner hvertfall), andre ikke.. voks opp

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen syns det er kleint (de fleste av mine venninner hvertfall), andre ikke.. voks opp

både DU og DINE venninner blir eldre, da blir ikke ting så fort kleint.... 

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

både DU og DINE venninner blir eldre, da blir ikke ting så fort kleint.... 

Snarere tvert imot. Fortsatt kleint om mannen spør om et kyss, det hører barneskolen til.

• Liker 7
Skrevet

Snarere tvert imot. Fortsatt kleint om mannen spør om et kyss, det hører barneskolen til.

Er du nok tiltrekt av mannen klarer du nesten ikke fort nok å si "JA" når han spør om å få kysse deg. 

Om du synes det er kleint så er det fordi du ikke ønsker at han skal kysse deg. 

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over her, se stemningen an i stedet for å spørre :) En jeg datet spurte om han fikk kysse meg(enda stemningen viste at det var innafor), så jeg lo litt og sa at det trengte han ikke spørre om - og så kysset jeg han. Det var ikke superkleint eller noe, bare rart. Hadde nok likt det bedre om han fulgte magefølelsen sin og bare gikk for det.

Anonymkode: 3842e...f77

• Liker 8
Skrevet

Liker ikke at det blir spurt om kyss. Vedder fletta på at hun humret fordi det var kleint. 

Man bør se an stemningen og hvordan tingen er, da ligger ting mer tilrette for et kyss. Må man spørre om første kysset med en person er kanskje ikke stemninga klar for det? 

Og slutt å si folk må vokse opp. Du spurte om råd, og bare fordi du ikke liker svarene, er det dårlig av deg å gå til angrep.

• Liker 6
Skrevet

Er du nok tiltrekt av mannen klarer du nesten ikke fort nok å si "JA" når han spør om å få kysse deg. 

Om du synes det er kleint så er det fordi du ikke ønsker at han skal kysse deg. 

Det vet ikke du noe om. Dette stemmer ikke...

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet ikke du noe om. Dette stemmer ikke...

Så lenge du ikke ønsker at dette skal stemme så stemmer det selvsagt ikke! 

Men jo- det stemmer!

Skrevet
4 minutter siden, Summ skrev:

Liker ikke at det blir spurt om kyss. Vedder fletta på at hun humret fordi det var kleint. 

Man bør se an stemningen og hvordan tingen er, da ligger ting mer tilrette for et kyss. Må man spørre om første kysset med en person er kanskje ikke stemninga klar for det? 

Og slutt å si folk må vokse opp. Du spurte om råd, og bare fordi du ikke liker svarene, er det dårlig av deg å gå til angrep.

Jeg (TS) har ikke svart enda. Se ab kode: Anonymkode: 14cd5...d38 vs. min.

Men jeg greier ikke å se an stemninga. Jeg har det simpelthen ikke i meg å forstå at vedkommende ønsker det og det utifra kroppsspråk.

Anonymkode: 424f8...def

Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Dere som sier følg magefølelsen, hvordan ser man an om det er stemning for å kysse? Sett bortifra at man ikke spør om å få kysse.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke ønsker at dette skal stemme så stemmer det selvsagt ikke! 

Men jo- det stemmer!

... en jeg var på date med som jeg var utrolig tiltrukket av spurte en gang og jeg syns det var rart og kleint av han. Så NEI, det stemmer for faen ikke.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... en jeg var på date med som jeg var utrolig tiltrukket av spurte en gang og jeg syns det var rart og kleint av han. Så NEI, det stemmer for faen ikke.

Da gikk du sikkert på barneskolen og da var ihvertfall ALT kleint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...