AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Jeg er syk, orker ikke dra ut og handle noe. Forkjølelse eller influensa har jeg, jammen ikke helt sikker på hvem av dem. Har 37,5 i feber, normaltemperaturen min pleier å ligge på 36. Orker ikke gjøre noen ting og føles ut som at jeg snart detter inn i en koma Å være syk er greit nok....kan ligge her og sove og slappe av...men jeg klarer ikke fordi jeg ER SÅ KVALM! Føles ut som at jeg kommer til å kaste opp bare jeg løfter på hodet eller vrir på kroppen Min samboer jobber døgnet rundt nå og har ikke muligheten til å komme hjemom med noe før tidligst i kveld, og jeg har ingen andre jeg kan ringe her. Kan det være at noen har noen tips om hva jeg kan gjøre for å bli mindre kvalm? Anonymkode: 17d83...d37
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Ingefær. Du har ikke feber. Anonymkode: cdea3...2a9 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Malt ingefær rørt ut i vann, eller ingefær-te hjelper på de fleste typer kvalme for meg. Om du er tøff kan du droppe å røre det ut i vann og bare spise som det er, men sørg for å ha noe å drikke i nærheten Jeg begynner alltid med en teskje, så øker jeg om det ikke nytter, best å prøve seg frem. Anonymkode: 63b2d...a08
Nevian Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Henger meg på ingefær. Av medisin funker Afipran godt, men vet ikke om det er å få uten resept.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Malt ingefær rørt ut i vann, eller ingefær-te hjelper på de fleste typer kvalme for meg. Om du er tøff kan du droppe å røre det ut i vann og bare spise som det er, men sørg for å ha noe å drikke i nærheten Jeg begynner alltid med en teskje, så øker jeg om det ikke nytter, best å prøve seg frem. Anonymkode: 63b2d...a08 Takk Er tom for fersk ingefær, men tørket burde vel fungere det også? Anonymkode: 17d83...d37
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingefær. Du har ikke feber. Anonymkode: cdea3...2a9 Har fått beskjed av leger tidligere at jeg har feber når jeg har over 37 siden min temp alltid ligger på 36 når jeg er frisk Anonymkode: 17d83...d37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå