AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Er alt sånt på resept? Ikke noe som kan kjøpes reseptfritt, f.eks i Sverige? Jeg sliter med smerter i hodet (migrene), skulle prøvd paralgin forte, men da må jeg ha resept. For å få det, må jeg ha legetime, som jeg ikke får på 2-3 uker. Har prøvd en mikstur med ibux og paracet uten hell. Hatt vondt 1 uke,. Anonymkode: 013f4...839
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Selvfølgelig er det det. Be om akuttime. Anonymkode: 1a6bc...bb2
sonush Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det det. Be om akuttime. Anonymkode: 1a6bc...bb2 Enig her. Du kan si at du har prøvd alt reseptfritt i noen dager, uten effekt, og har nå lyst til å prøve med paralgin forte. At du trenger en akutt time for å få resept, eller paralgin forte resept til bruk frem til du har time.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Det finnes egne migrenemedisiner, men de er på resept. Triptaner, tror jeg de heter. Relpax for eksempel. De er ofte mer effektive enn kodein. Snakker av erfaring. Anonymkode: e4ba1...5a1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er alt sånt på resept? Ikke noe som kan kjøpes reseptfritt, f.eks i Sverige? Jeg sliter med smerter i hodet (migrene), skulle prøvd paralgin forte, men da må jeg ha resept. For å få det, må jeg ha legetime, som jeg ikke får på 2-3 uker. Har prøvd en mikstur med ibux og paracet uten hell. Hatt vondt 1 uke,. Anonymkode: 013f4...839 Paralgin er ikke en god medisin mot migrene. Gå til legen din å få utskrevet et triptan. Det er det som er den beste migrenemedisinen. Om det er migrene du har da. Anonymkode: 1481b...6b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå