Gå til innhold

Hva sier du

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bæsje eller jeg må drite eller jeg må ha avføring

Anonymkode: be905...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ingenting. Går på toalettet uten å gi beskjed. Det er jo ingen som har noe med hva jeg skal gjøre der inne.

• Liker 1
Skrevet

😂

På seksualforumet?

Hvilket utsagn hisser deg mest opp?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et tilfelle. 

Anonymkode: a403e...4b7

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hørt noen si "jeg må ha avføring". For min del holder det massevis med "jeg må på do". Hva jeg/noen andre skal der inne, er helt uinteressant.

Anonymkode: adfd6...e03

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bæsje eller jeg må drite eller jeg må ha avføring

Anonymkode: be905...e20

Sier du "jeg må ha avføring", så tror de vel at du vil ha avføing, spise avføring? Høres spesielt ut å ønske seg avføring.

Endret av QQbaby
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, QQbaby skrev:

Sier du "jeg må ha avføring", så tror de vel at du vil ha avføing, spise avføring? Høres spesielt ut å ønske seg avføring.

Jeg kan i alle fall bare se for meg at det er noe man sier når man er innlagt på sykehus. Tror ikke folk går rundt og sier om de må ha avføring på toalettet til vanlig. Det er i alle fall meget spesielt. Men tror TS tenner på avføring, for det blir laget uendelig mange tråder om dette. 

Anonymkode: 9232c...b4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier at jeg må på do. Hvis det er noen som absolutt må ha informasjon om hva jeg skal der, sier jeg at jeg må bæsje. Å drite, høres bare så stygt ut. Eller å tømme ryggen. Min bestemor kalte tisse for mige, husker jeg syntes det var så stygt. Å ha avføring, blir for meg litt kunstig - som å si jeg har flatulens.

Anonymkode: 3859b...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...