Gå til innhold

Dere pene damer....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv tenker jeg ikke nevneverdig på utseende til menneskene jeg omgås. Jeg ser på personlighet og utstråling, og det i seg selv får frem vakre trekk på enhver person. Det kan også selvsagt gjøre vedkommende mindre attraktiv dersom personligheten er ganske guffen. 

Når jeg leser hva du skriver synes jeg det er litt lurt å se på om det er noe venninnene dine gjør for å få deg til å føle deg slik, eller om det er egen usikkerhet og dårlig selvfølelse som gjør dette. Dersom det er det førstnevnte bør du nok sikte deg inn hos noen andre som ikke får deg til å føle deg på denne måten, men om det er det sistnevnte bør du jobbe litt med hvordan du ser på deg selv. :)

Anonymkode: 50ac9...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått høre jeg er pen, men om jeg er en av de pene damene kommer vel an på hvem du spør. Uansett, jeg kunne aldri sett ned på et annet menneske bassert på utseende. Jeg ser vel generelt ikke ned på andre mennesker. Jeg har venner andre ser på som mindre pene og venner andre ser på som veldig pene, men det er da ikke derfor jeg er venn med de. Personligheten er det eneste som teller i den sammenhengen.

Skrevet

Ser absolutt ikke ned på andre damer, uansett hvordan de ser ut. Ser derimot ned på de fleste menn, men det har som regel ikke noe med hvordan de ser ut å gjøre.

Anonymkode: 40d31...a31

Skrevet
Den 25. august 2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:

Ser dere ned på mindre pene damer og menn?

Utnytter dere mennesker som dere føler er under dere?

Anonymkode: 5ec3e...eef

Nei! Ikke på noen måte! Hverken som tenåring eller voksen! Kunne ikke falle meg inn å utnytte noen heller!

Anonymkode: 19440...65b

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg ikke ned på personer som jeg anser som "mindre pene". Ser ikke ned på folk pga utseende, yrke, religion, bakgrunn, osv. 
Men jeg kjører over folk som oppfører seg som drittsekker og rasshøl :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...