Gå til innhold

Hadde du leid her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er dersom man følger fartsgrensene, dersom det er pent vær og alt er optimalt. Det er DET man tar utgangspunkt i når man snakker om kjøretid fra punkt A til punkt B. Alternativt kan man oppgi kilometer eller mil fremfør minutter eller timer, det er smak og behag. 

Nei, bilen vil ikke bruke kortere tid enn toget, den vil 150% sikkert bruke lenger tid enn toget. Selv om toget er forsinket. 

Togulykker skjer "aldri", sammenlignet med bilulykker. Har du ikke lært deg statistikk og sjanse på skolen, eller? 

Jeg føler ikke at det du skriver tilbake er dritt da du bare byttet ut 1 ord. Prøv igjen.

Anonymkode: 79b18...955

Selvsagt beregner man at det er "optimalt" og man følger fartsgrensen, ikke prøv å avspore her nå.

Jeg merker meg også at du ikke pleier å ta tog da du virkelig ikke har peiling på hvor lang tid toget bruker. Fra Oslo kan jeg kjøre til feks Røyken på vel 35 minutter, men å ta tog dit tar ca 50 minutter. At du mener at de 35 minuttene med bil der man ligger i fastgrensen er 150% større enn 50 minutter sier mest om dine kunskaper rundt matte.

Togulykker skjer, bare ikke på den måten du tror. Aner du hvor ofte det er problemer med signalannlegget og hvor ofte de kjører buss for tog? Nei? Tenkte meg det, for det virker som om du vanligvis kjører bil og egentlig aldri trenger å ta toget.

Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 25. august 2016 at 12.05, AnonymBruker skrev:

Men Oslo er Oslo, ingen vil vel BO der... det møkkastedet der? Bedre på landet med frisk luft, og Bambi i hagen! Anonymkode: 79b18...955

Det er godt og vel 600.000 som er uenige med deg der.

Anonymkode: 8f23d...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier på Eidsvoll verk, ca samme avstand til tog og ca samme tid til Oslo, ca samme størrelse, litt dårligere standard, koster 8000+strøm, så for meg hadde det vært billig og bra.

Anonymkode: 82ecf...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...