Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

var på førpremiere igår og syns faktisk den var veldig bra til å være en oppfølger...anbefales :wink: men det var jo da mye gjentagelser fra enern da..skal du og se den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var meg altså...eh...glemte å logge meg på :oops: :)

Skrevet

Eg skal sjå den!! For Rene Zelwegger er ste-tremenningen min!!! :-)

Skrevet

Skal også se den, men er sinnsykt treig til å komme meg på kino så det blir sikkert ikke noe før den kommer til TV eller noe sånt...

Skrevet

Jeg så den også på førpremiere i går.

Den var veldig morsom. Nr 1 var best, men denne anbefales virkelig.

Skrevet

Jeg regner med at jeg venter til den kommer ut på dvd, men jeg skal se den.

Skrevet

Ja den må sees, med en god venninne å gjerne en liten lerke med vin på innerlomma, helst Chardonnay :ler: Å masse godter :)

Skrevet

sikkert en drittfilm.. jeg hata enern. Er så sinnsykt glad jeg ikke har noe dame lenger som tvinger meg med på slike filmer. Nei faen skal det bli kino nå så blir det Alien vs. Predator!

Gjest Anonymous
Skrevet
sikkert en drittfilm.. jeg hata enern. Er så sinnsykt glad jeg ikke har noe dame lenger som tvinger meg med på slike filmer. Nei faen skal det bli kino nå så blir det Alien vs. Predator!
:roll:
Skrevet

Jeg syns nr 2 var nesten like morsom som nr 1, jeg... Hadde hørt at den bare fikk 3 av Dagbladet (eller et annet blad/avis), men jeg syns den var en sterk 4 ihvertfall - eller en svak 5'er...

Skrevet

Har kjøpt billetter til fredagen. Gleder meg!! :hoppe:

Skrevet

:ler::ler:

Og jeg er så innmari glad for at sambo ikke drar meg med på filmer a'la Alien vs. Predator,...

Skrevet

å,ja,gleder meg veldig mye!får dessverre ikke sett den nå i helgen, men får ta det uken etter :) har virkelig sansen for bridget jones, humrer og ler av bøkene og filmen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er for mye, for sent, Bridget Jones var litt underholding da hun kom for leeeenge siden, nå er det patetisk, enig med Dagbladet (har sett filmen på fly).

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg så filmen på forrige fredag (førpremiere), og lo fra filmen begynte til litt før den slutta. Den har fått elendige kritikker, men de fleste har vært fra menn, har jeg sett, så det undrer meg vel egentlig ikke.

Jeg hadde lest boka før jeg så filmen, slik jeg også gjorde med den første. Denne gangen hadde de jammen meg funnet på mye rart som ikke stod i boka! Jeg kjente igjen ca halvparten av det jeg hadde lest, og mange av de romantiske stundene fra boka hadde de utelatt.

I kritikkene står det at historien er tynn, men jeg som hadde lest boka, visste jo bakgrunnen for det meste som skjedde i filmen. Bortsett fra det de hadde funnet på selv, da.

Filmen var glimrende, den, og jeg anbefaler alle som likte den første til å se den også.

Leyla.

Skrevet

Beklager, jeg likte ikke den første og kommer nok ikke til å la meg overtale til å bli med å se den andre.

Men musikk-cd'n fra første filmen likte jeg godt.

Skrevet
Jeg hadde lest boka før jeg så filmen, slik jeg også gjorde med den første. Denne gangen hadde de jammen meg funnet på mye rart som ikke stod i boka! Jeg kjente igjen ca halvparten av det jeg hadde lest, og mange av de romantiske stundene fra boka hadde de utelatt.

Ja, det var mye rart som ikke stod i boka. Og så hadde de utelatt en del også, som den greia med Colin Firth (det elendige intervjuet), men det var jo forståelig side Colin Firth ikke kan spille både Darcy og seg selv, samtidig som et avisintervju kanskje ikke er det helt store på en film (skjønt den var veldig morsom i boka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...