Gå til innhold

Hvordan sjekke opp kassadama?


Jens Gjestad

Anbefalte innlegg

http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2014/05/adriana-lima-no-makeup.jpg

 

Æsj :fnise: Synes mannen hennes er penere enn henne :fnise: Og han blir sikkert riktig så vakker med all den sminken hun vanligvis bruker for å kamuflere sitt sanne jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

be8fc729a2f4a8db200f462a7ea41326.jpg

 

:fnise:

 

Men nå ser det ut som sminkedokka har funnet seg en annen fyr, en som faktisk er mer naturlig pen enn henne selv:

 

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/05/lima-amfar/adriana-lima-joe-thomas-cannes-amfar-gala-2016-03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jabx skrev:

Det må være derfor Beyonce giftet seg med Jay-Z.

Eller hva med Francois-Henri Pinault som har sikret seg selveste Salma Hayek? Han har forresten også datet og rundknullet supermodeller...

Eller Harvey Weinstein med sin kone Georgina Chapman?

Salman Rushdie scoret skjønnheten Padma Lakshmi.

Eller Adriana Lima og Marko Jaric.

Listen er uendelig.

Ingen av disse damene er ikke pene uten sminke og staffasje  - uten dette er det på nesten samme nivå som mennene du nevner :fnise: Dessuten kan jeg garantere at disse mennene aldri har fått disse kvinnene til orgasme - uten diverse hjelpemidler i plastikk :fnise: Og videre kan jeg garantere at disse kvinnene aldri ville valgt disse mennene dersom de fikk sjansen på en mann som var penere og hadde samme sosiale status som  nevnte menn. Det er ikke ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet kan bare oppstå mellom kvinner og menn på samme utseendemessige nivå. Pene kvinner kan bare elske pene menn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ingen av disse damene er ikke pene uten sminke og staffasje  - uten dette er det på nesten samme nivå som mennene du nevner :fnise: Dessuten kan jeg garantere at disse mennene aldri har fått disse kvinnene til orgasme - uten diverse hjelpemidler i plastikk :fnise: Og videre kan jeg garantere at disse kvinnene aldri ville valgt disse mennene dersom de fikk sjansen på en mann som var penere og hadde samme sosiale status som  nevnte menn. Det er ikke ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet kan bare oppstå mellom kvinner og menn på samme utseendemessige nivå. Pene kvinner kan bare elske pene menn :P

Ettersom du sier du kan garantere; på tide å hoste opp den garantien lille venn. I dare ya. 

Anonymkode: 048ca...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ingen av disse damene er ikke pene uten sminke og staffasje  - uten dette er det på nesten samme nivå som mennene du nevner :fnise: Dessuten kan jeg garantere at disse mennene aldri har fått disse kvinnene til orgasme - uten diverse hjelpemidler i plastikk :fnise: Og videre kan jeg garantere at disse kvinnene aldri ville valgt disse mennene dersom de fikk sjansen på en mann som var penere og hadde samme sosiale status som  nevnte menn. Det er ikke ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet kan bare oppstå mellom kvinner og menn på samme utseendemessige nivå. Pene kvinner kan bare elske pene menn :P

De færreste kvinner er like pene uten sminke.

Du garanterer mye. Med tanke på historikken din så langt har ikke garantiene dine særlig stor verdi. Det kan ikke være greit for deg å innse at du har tapt. Men du kjører tappert videre i tapersporet, det skal du ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg jobber som frisør, altså får jeg betalt for å smile og være hyggelig og imøtekommende mot mine kunder. Det er jobben min. Og det betyr heller ikke at det ligger noe mer bak det. Opplever ofte at enkelte tar dette veldig personlig og har flere ganger blitt spurt om tlf nummer, eller blitt kontaktet på Facebook. For meg er dette veldig ubehagelig, spesielt når kundene da kommer tilbake igjen. Fordi jeg er ikke interessert fordi jeg smiler og prater, eller fordi jeg gir en god hodebunnsmassasje i vasken. Så her ville ikke jeg ha satset på noe hvertfall 

Anonymkode: 83f9b...598

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. august 2016 at 1.21, Charmander skrev:

Kanskje litt utenfor comfort-sonen, men du burde egentlig KUN ta det som et kompliment...

Det er mange yngre som ikke forstår at folk får betalt for å være hyggelige i butikk, og kan nok forveksle det hele med flørting.

Joda, tar det som et kompliment, men kunne ønske de heller hadde lagt igjen en lapp med nr fks.. Var ikke noe særlig å bli spurt om tlfnr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 0.12, Jens Gjestad skrev:

Her om dagen var jeg inne på dating-appen "Happn" og trykte like/unlike på de jeg har passert innenfor en viss rekkevidde. Men det var ei jente som utmerket seg veldig som liksom var "min type" så jeg sendte henne en så kalt "Charm" som er en slags melding i appen hvor hun ser at jeg er interessert. Men det stopper ikke der...  fordi 3 dager senere var jeg helt tilfeldig innom min lokale Rema 1000 butikk på Majorstuen og hun som satt i kassen så tilsynelatende ut til å være henne, ihvertfall akkurat HELT lik, men jeg var fortsatt litt usikker på om det virkelig var henne!!

Og når jeg skulle betale så ble jeg møtt av et varmt smil og et imøtekommende blikk som var veldig hyggelig fra hennes side og jeg følte at hun så på meg som at jeg var "han gutten" fra "happn". Så jeg tenkte at nå kan det liksom se litt lyst ut, i og med at jeg følte vi hadde en slags "connection". Jeg har jo enda ikke matchet med henne på "happn" så hvordan skal jeg gå frem?

Det er viktig å vise henne respekten ved at hun er på jobb og dermed ikke er en privatperson. Og ettersom jeg har 30m til butikken kommer jeg jo antakelig til å fortsette å handle der så vil jo helst at det ikke skal være ubehagelig for meg å gå inn der om jeg ikke skulle på napp fra hennes sin side. Og om jeg eventuelt skulle begynt å småprate med henne, hva er det naturlig at jeg sier/spør henne om uten å virke creepy?

Hvordan hadde dere jenter/kvinner ønsket at jeg hadde gått frem om det var dere som satt der? Alle tips mottas med STOOR takk :)

Gi henne en blomst, evt. med tlf.nr. Jeg fikk det en gang. Jeg var ikke interessert, men det var sjarmerende. Syns ikke det ble noe ubehagelig stemning av at jeg ikke var interessert tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hapi skrev:

Gi henne en blomst, evt. med tlf.nr. Jeg fikk det en gang. Jeg var ikke interessert, men det var sjarmerende. Syns ikke det ble noe ubehagelig stemning av at jeg ikke var interessert tilbake.

Mener du virkelig at han skal troppe opp på jobben hennes med blomster i hendene? Nei, himmel og hav sier nå bare jeg. Det er så pinlig at det ikke kan bli verre. Han kan gi henne en lapp med telefonnummer, så er det opp til henne. 

Anonymkode: be47f...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kassedame (liker ikke det ordet) gjør mye annet enn å sitte i kassa. Men det er hyggelig det å. Jeg er alltid hyggelig, å mange vil nok tro jeg flørter eller liker de. Det er klart jeg ser noen jeg liker i løpet av en uke med så mange mennesker som kommer innom, men jeg er alltid hyggelig uansett. Faste kunder har jeg alltid en ekstra god tone med og kan fint "små snakke litt" om alt og ingenting. Men det er umulig å kunne gjette seg til hvem jeg liker eller syntes er kjekk utifra måten jeg yter service på. Jeg er like hyggelig med alle. Jeg har valgt dette yrket fordi jeg elsker å møte masse mennesker og ønsker å gi alle som velger å handle i vår butikk en god opplevelse. Mange tror sikkert jeg flørter, men jeg kan telle på en hånd de jeg faktisk har flørtet med, å de tror jeg kanskje ikke har lagt merke til det engang 😊

Anonymkode: e367d...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...