AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Jeg tok silikon for 7 mnd siden, 500g i hver pupp. De var ganske slappe uten annet en melkekjertler etter amming og vektnedgang. Nå merker jeg mer og mer at melkekjertlen liksom henger, at puppen blir delt under om dere skjønner hva jeg mener? Det føles som at de har lagt inn altfor lite i forhold til hva jeg skulle ha hatt.. Er det noe jeg kan klage på til kirurgen min? 🙄 Når jeg ligger på siden feks så henger melkekjertlen/brystvortedelen ned mens "puppen" er fast.. Syns det er kjempeekkelt 😒 Anonymkode: a6c8b...1a7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Hvorfor skriver du dette på en gruppe? Bestille time og kom deg til kirurgen!?? Anonymkode: 541be...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Du skulle jo hatt brystløft i tillegg.. Anonymkode: bd945...4b1 6
Mippi Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skulle jo hatt brystløft i tillegg.. Anonymkode: bd945...4b1 Dette. Du har for lite fyll i puppene, men tviler på at du vil ha større enn 500cc. Du har veldig store bryster nå, men likevel for mye hud. Hadde gått til kirurgen og sagt at han burde visst at du måtte ha løft i tillegg/istedenfor bare silikon. Klag!! 2
melatonin Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Dra til kirurgen og si du ikke er fornøyd med resultatet. Det har du all rett til å gjøre! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Slappe pupper trenger ofte løft i tillegg. Anonymkode: 0bef3...dec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå