Gå til innhold

Tatoveringsymbolikk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om du skulle tatovere deg, og ville ha et motiv som symboliserte at du var: En fighter, livsglad, krigersk, full av optimisme og pågangsmot... Hvilket motiv ville du valgt, og hvorfor? (Ikke stort, på str. med en tjuekroning, maks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ett lite kinesisk tegn på skulderen og det betyr lojal/trofast. Noe som symboliserer meg perfekt, og som jeg kan stå for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et værmerke i nakken. Det er et symbol som har vært med meg hele livet og jeg bruker det i ulike sammenhenger, bla når jeg signerer bildene mine. Har ellers et rune-smykke som står for skaperkraft/kreativitet, og har vurdert å tatovere det på ankelen.Begge deler er tegne som er veldig meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest `Trådstarter

Herregud.

Kan dere ikke lese?

Spørsmålet mitt var: Om du skulle tatovere deg, og ville ha et motiv som symboliserte at du var: En fighter, livsglad, krigersk, full av optimisme og pågangsmot... Hvilket motiv ville du valgt, og hvorfor?

Var ikke meningen at dere skulle skrive om deres egne tattiser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Herregud.

Kan dere ikke lese?

Spørsmålet mitt var: Om du skulle tatovere deg, og ville ha et motiv som symboliserte at du var: En fighter, livsglad, krigersk, full av optimisme og pågangsmot... Hvilket motiv ville du valgt, og hvorfor?

eh.... ikke så sint nå da! Vær glad du får svar i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Svar: Kinesisk tegn for "En fighter, livsglad, krigersk, full av optimisme og pågangsmot..."

Det finnes egne symbol bøker, med oversikt over ulike symboler i verden. Søk på nettet (feks google, bildesøk)

Rødt og sort er farger som assosieres med det du ønsker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg har tatovert meg med tegn som jeg føler symboliserer sider ved meg som er en viktig del av min personlighet. Men i denne tråden gjelder bare de taotoveringer jeg kanskje skal ta?Var ikke meingen å dra ut på et sidespor her, legger meg langflat og beklager. (Krabber bortover gulvet....)

Så: Hvis jeg skal tatovere meg, så blir det et runemerke. (Bedre nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kun de som IKKE har tatovert seg som har tillatelse til å svare på innlegget ditt?

-Folkeskikk er undervurdert

Jeg lurer virkelig på om folk kan lese.

Med andre ord: det er ingenting i veien for at folk med tatoveringer svarer, hvor får du det fra, gjest?! :ler:

Det trådstarter derimot ikke ønsker, er at folk bare babler i vei om sine egne tatoveringer, hvis de symboliserer noe helt annet enn det h*n ønsker for sin tatovering. H*n ønsker jo tips til en bestemt type tatovering.

*Supersized roll*

Til trådstarter: tatoveringer er ellers ikke mitt bord, så der her jeg ingenting å komme med. Ville bare komme med litt språk- og argumentasjonshjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...