AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Er det bare meg som ikke liker det? Jeg får helt hetta av det. Det er godt, men det føles helt feil. Føler meg ekkel og nedverdiget. Nå er det riktignok slik at de 3/4 siste sexpartnerne mine ikke har likt å gjøre det, så har på en måte "lært" at det ikke er greit. Skikkelig kjipt egentlig. Er det sånn at menn flest ikke liker det? Liker kvinner det? Har jeg et helt merkelig syn på det? Anonymkode: 50098...b1e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Liker ikke å bli slikket selv. Klarer ikke og nyte det..blir bare stresset på hele opplegget Anonymkode: d38ba...311 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Jeg elsker å slikke. Tror det hadde vært vanskelig å vært sammen med en dame over tid hvis jeg ikke fikk slikke henne hvertfall en gang i blant. Anonymkode: a01b1...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Hva er det å ikke like egentlig. Kan skjønne at noen kvinner er nøytrale til det, men regelrett mislike skjønner jeg ikke helt. Greit nok, man er litt hemmet bevegelsesmessig under slikkingen. Men det da masse annet dere kan gjøre mens dere lar mannen slikke. Se tv, lese en bok, høre på musikk osv. Anonymkode: 6deec...842
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det å ikke like egentlig. Kan skjønne at noen kvinner er nøytrale til det, men regelrett mislike skjønner jeg ikke helt. Greit nok, man er litt hemmet bevegelsesmessig under slikkingen. Men det da masse annet dere kan gjøre mens dere lar mannen slikke. Se tv, lese en bok, høre på musikk osv. Anonymkode: 6deec...842 Er det greit for noen menn? At kvinnen gjør andre ting og ikke får noe særlig nytelse av det? Anonymkode: 3017b...883
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Har det på samme måte.. Jeg liker å bli slikket, men mennene jeg har vært med har ikke likt det. Nå blir jeg stressa, redd for at jeg smaker feil, lukter feil eller at mannen bare venter på at jeg skal være ''fornøyd''. Skifter truse morgen og kveld + vask, så er nøye med hygienen. Anonymkode: 6ba4a...160 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Mann her som liker å slikke. Hadde vært kjedelig å ikke få lov til det... Anonymkode: 343b3...ffd 1
WayOverrated Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Hadde vært veldig synd å ikke få gjøre det med dama, det er det beste med sex etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Har ikke likt det til nå med 13 sexpartnere, men han jeg er sammen med kan det skikkelig, og det er helt himmelsk. Trodde aldri jeg kom til å like det noe særlig. Så hvis man finner en så er flink så er man heldig Anonymkode: a602d...cd9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som ikke liker det? Jeg får helt hetta av det. Det er godt, men det føles helt feil. Føler meg ekkel og nedverdiget. Nå er det riktignok slik at de 3/4 siste sexpartnerne mine ikke har likt å gjøre det, så har på en måte "lært" at det ikke er greit. Skikkelig kjipt egentlig. Er det sånn at menn flest ikke liker det? Liker kvinner det? Har jeg et helt merkelig syn på det? Anonymkode: 50098...b1e Nedverdiget? Hvorfor? Føler du deg også sånn når du suger? (Om du gjør det) Anonymkode: cb3ea...420 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Jeg digger tanken på å bli slikket, men helt ærlig så er det ganske kjedelig. For soft. Anonymkode: 79309...239 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #12 Skrevet 23. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det på samme måte.. Jeg liker å bli slikket, men mennene jeg har vært med har ikke likt det. Nå blir jeg stressa, redd for at jeg smaker feil, lukter feil eller at mannen bare venter på at jeg skal være ''fornøyd''. Skifter truse morgen og kveld + vask, så er nøye med hygienen. Anonymkode: 6ba4a...160 Ts her. Jeg vet! Akkurat sånn er det! Så om noen skulle finne på å prøve nå, blir han dyttet vekk. Det hår bare ikke. Jeg også er nøye med hygiene, aldri fått noen klager fra f.eks eks samboer som elsket å gjøre det. Men etter disse andre.. Blæh. Holder på med en nå, og har en følelse av at det snart blir seksuelt. Merker at jeg gruer skikkelig for det der. Aner ikke om han liker/ikke liker det, men vet at jeg kommer til å bli skikkelig ukomfortabel om han prøver. Vil jo ikke ødelegge heller liksom, om han er en av de som liker På en måte litt godt å se at det er menn her som svarer at de faktisk liker det. Selv elsker jeg å gi bj, gjør det gjerne flere ganger daglig om jeg får lov. Om menn får like mye ut av det andre som jeg får av bj, ser jeg jo at damer som absolutt ikke liker det er litt kjipe.. Anonymkode: 50098...b1e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #13 Skrevet 23. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg vet! Akkurat sånn er det! Så om noen skulle finne på å prøve nå, blir han dyttet vekk. Det hår bare ikke. Jeg også er nøye med hygiene, aldri fått noen klager fra f.eks eks samboer som elsket å gjøre det. Men etter disse andre.. Blæh. Holder på med en nå, og har en følelse av at det snart blir seksuelt. Merker at jeg gruer skikkelig for det der. Aner ikke om han liker/ikke liker det, men vet at jeg kommer til å bli skikkelig ukomfortabel om han prøver. Vil jo ikke ødelegge heller liksom, om han er en av de som liker På en måte litt godt å se at det er menn her som svarer at de faktisk liker det. Selv elsker jeg å gi bj, gjør det gjerne flere ganger daglig om jeg får lov. Om menn får like mye ut av det andre som jeg får av bj, ser jeg jo at damer som absolutt ikke liker det er litt kjipe.. Anonymkode: 50098...b1e Ganske kjipt at det er blitt slik :/ Fantaserer mye om å bli slikket, at mannen nyter det og blir kåt av at jeg elsker det. Min samboer nå er ikke keen på det, men gjør det om jeg ønsker, men det blir liksom ikke det samme. Jeg liker også å gi BJ's, syns det er så fantastisk herlig å høre og føle at han blir kåtere og kåtere, hardere i munnen. Jeg tror at i sånne tilfeller, er det viktig at partneren viser med hele kroppen at han liker dette, slik at en selv blir forsikret om at det er greit å hengi seg til nytelsen. For oralsex må gå begge veier for at det skal føles godt, ihvertfall er det slik for meg. Har dessverre ikke andre tips å komme med Anonymkode: 6ba4a...160
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #14 Skrevet 23. august 2016 Noen menn som kan si litt om hvorfor de liker å gjøre det? Anonymkode: ef19f...e14
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #15 Skrevet 23. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen menn som kan si litt om hvorfor de liker å gjøre det? Anonymkode: ef19f...e14 Må kompensere for liten kuk Anonymkode: 343b3...ffd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #16 Skrevet 23. august 2016 Liker å slikke fordi det smaker godt, lukter godt og kjennes godt i munnen. Herregud da damer, menn tenner på å sniffe brukte dametruser. Hvordan tror dere det er for en som har drømt om vagina siden han kom i puberteten, å faktisk ha en i munnen? Jeg slikker for min egen del, men også for damas nytelse. Men da må hun fortelle hvordan hun vil ha det. Ellers slikker jeg for min egen nytelse. Egoistisk, jeg vet. Men dere damer har litt ansvar også. Anonymkode: a01b1...9a0 4
Forundret.. Skrevet 23. august 2016 #17 Skrevet 23. august 2016 Svaret når man er usikker på den måten dere ovenfor beskriver er nettopp det å være ren og pen ( slippe de uroende rundt det) og så å sysselsette seg selv når en blir slikket, 69 er da genialt! Vinn vinn!!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #18 Skrevet 24. august 2016 Jeg elsker å slikke samboeren min. Kan ikke tenke meg å ha sex uten å slikke fitte. Hender jeg slikker henne mens hun leser bok, eller på ser på Tv. Husker en eks som ikke ville bli slikket syntes det var vulgært, en gang klarte jeg likevel å få hodet mellom bena hennes. Da gikk hun opp i bro stønnet og fikk serieorgasme. Etter det elsket hun å bli slikket. Anonymkode: 1e427...2ef
SlemUlv Skrevet 24. august 2016 #19 Skrevet 24. august 2016 Jeg missliker å bli slikket, hater det ikke, men missliker det veldig. Det kjennes rart (flere har prøvd, Kjære er dyktig jeg har sett han slikke andre, men det funker ikke på meg), det er ubehaglieg å ha et hode der nede.. og neitakk..
zaco Skrevet 26. august 2016 #20 Skrevet 26. august 2016 Den 23.8.2016 at 23.29, AnonymBruker skrev: Noen menn som kan si litt om hvorfor de liker å gjøre det? Anonymkode: ef19f...e14 Vanskelig å forklare konkret, men tror det er fordi det er det mest intime jeg kan gjøre, og fordi det gir energi og indre ro på samme tid, og ikke minst et godt humør, og følelsen kan vare ganske lenge, helt til neste gang. Dagene blir lysere, og verden blir et deilig sted, negative ting preller av, og kun alt det positive i hverdagen blir lagt merke til, og jeg tenker; ahh! livet er herlig!. Det blir nesten som jeg, etter å ha gjort det, ser verden gjennom rosa feminine omsorgsfulle briller, jeg blir rausere mot alle mennesker, og synes alle jenter har noe deilig feminint ved seg, og er pene, men kjæresten er selvsagt den deiligste, og alt er bare bra, alt er harmoni. Tror det er effekten av de rosa brillene som er årsaken til at mange menn setter så stor pris på det. Og har du en gang prøvd disse brillene, da er det ingen vei tilbake, da vil du bare nyte den verden som hun åpner for deg, så ofte som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå