AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hei. Jeg sliter nettopp med sjalusi, og har slitt med depresjon lenge.. Jeg har vært sucidal, prøvd å ta livet mitt, ekstremt dårlig selvtilit og alt er bare er kaos for meg. Har også brukt rusmidler for å dempe depresjonen min.. Og jeg sliter så med sjalusi, og klarer heller ikke helt sette fingern på hvorfor, for jeg stoler på kjæresten min.. Kan det være pga depresjon at jeg er sjalu? For jeg klarer ikke tenke positivt, og har ingenting å glede meg over og har bare så enormt mye tanke kaos! Så jeg begynte med cipralex for 20 dager siden, og synes at det allerede hjelper en del på humøret mitt, og at jeg har litt mer energi, samtidig som jeg merker at det begynner å skje noe med meg, en slags forandring i tanke mønsteret mitt på en positiv måte, akkurat som jeg begynner å våkne litt da.. Noen som vet eller tror cipralex kan hjelpe meg med sjalusi? Anonymkode: 4b682...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Det tror jeg nok at det kan gjøre ja. Anonymkode: 9fd09...ef3
Anna Maria Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg sliter nettopp med sjalusi, og har slitt med depresjon lenge.. Jeg har vært sucidal, prøvd å ta livet mitt, ekstremt dårlig selvtilit og alt er bare er kaos for meg. Har også brukt rusmidler for å dempe depresjonen min.. Og jeg sliter så med sjalusi, og klarer heller ikke helt sette fingern på hvorfor, for jeg stoler på kjæresten min.. Kan det være pga depresjon at jeg er sjalu? For jeg klarer ikke tenke positivt, og har ingenting å glede meg over og har bare så enormt mye tanke kaos! Så jeg begynte med cipralex for 20 dager siden, og synes at det allerede hjelper en del på humøret mitt, og at jeg har litt mer energi, samtidig som jeg merker at det begynner å skje noe med meg, en slags forandring i tanke mønsteret mitt på en positiv måte, akkurat som jeg begynner å våkne litt da.. Noen som vet eller tror cipralex kan hjelpe meg med sjalusi? Anonymkode: 4b682...f3c Det kan hjelpe deg til å bli mer stabil sånn generelt, og det vil nok også virke inn på sjalusien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå