AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #21 Skrevet 23. august 2016 Ingen, man har bare barnet til låns i 18-20 år Anonymkode: 375d1...c97
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #22 Skrevet 23. august 2016 Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev: Hvorfor det? Kvinner gjør jo det hele tiden! Hvor? Dokumenter dine påstander. Anonymkode: bf023...099 2
Jus sanguinis Skrevet 23. august 2016 Forfatter #23 Skrevet 23. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ingen, man har bare barnet til låns i 18-20 år Anonymkode: 375d1...c97 Hvor kvinner har eiendomsretten og foreldreskapsretten, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #24 Skrevet 23. august 2016 32 minutter siden, Jus sanguinis skrev: I så fall stiller du deg i opposisjon til flertallet av kvinner, som mener at 51 % av barnet tilhører dem. Link? Anonymkode: d730f...6d4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #25 Skrevet 23. august 2016 8 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Hvor kvinner har eiendomsretten og foreldreskapsretten, ikke sant? Dokumenter påstander. Anonymkode: d730f...6d4
Gjest AryaKillie Skrevet 23. august 2016 #26 Skrevet 23. august 2016 Ingen eier et barn. Vi som foreldre/verger har bare ansvaret for å ta vare på barnet og oppfylle deres behov og å skape et oppegående menneske. Så når de da blir voksne og myndig, er vår jobb gjort. Og har vi gjort en god nok jobb vil dette mennesket fortsatt ha oss i sitt liv😊
Nappetass1 Skrevet 23. august 2016 #27 Skrevet 23. august 2016 14 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Hvor kvinner har eiendomsretten og foreldreskapsretten, ikke sant? Hva i alle dager gjør du på KVINNEguiden om du hater hver bidige en av oss? Kjenner du forresten alle kvinner, ettersom du er så latterlig generaliserende? Bitre, tåpelige fjott 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #28 Skrevet 23. august 2016 Barnet seg selv, men staten "eier" oss alle. Og siden vi har demokrati....eier alle alle, og alle er derfor fri mennesker? Anonymkode: e28db...206
Jus sanguinis Skrevet 23. august 2016 Forfatter #29 Skrevet 23. august 2016 8 minutter siden, LeahJames skrev: Ingen eier et barn. Vi som foreldre/verger har bare ansvaret for å ta vare på barnet og oppfylle deres behov og å skape et oppegående menneske. Så når de da blir voksne og myndig, er vår jobb gjort. Og har vi gjort en god nok jobb vil dette mennesket fortsatt ha oss i sitt liv😊 Ja, men de feministiske kjønnskrigerne er åpenbart ikke enig med deg.
Jus sanguinis Skrevet 23. august 2016 Forfatter #30 Skrevet 23. august 2016 7 minutter siden, Nappetass1 skrev: Hva i alle dager gjør du på KVINNEguiden om du hater hver bidige en av oss? Kjenner du forresten alle kvinner, ettersom du er så latterlig generaliserende? Bitre, tåpelige fjott Hva vet du om meg?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #31 Skrevet 23. august 2016 Venter fremdeles på at du skal dokumentere påstandene dine, jeg. Anonymkode: bf023...099 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #32 Skrevet 23. august 2016 46 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Hvilket indikerer hva feminismeindustrien er i dag. Det var da fælt til omvei bare for å rakke ned på feministene (og kvinner generelt), igjen. Anonymkode: 2bfef...ff7 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. august 2016 #33 Skrevet 23. august 2016 54 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Er det mor eller far? Hva synes du? Michael Jackson.
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. august 2016 #34 Skrevet 23. august 2016 Ingen av de så klart, uansett hvor mye noen damer sier at det er de som eier ungen. Men begge skal oppdra ungen SKIKKELIG! og begge er foreldrene, og like viktig for barna.
Zienna Skrevet 23. august 2016 #35 Skrevet 23. august 2016 Jeg forstår godt ironien i uttrykket "eiendom". Lovgivningen og rettspraksis har som utgangspunkt at det er til barnets beste at barnet har en jevn og god kontakt med begge foreldre, også etter et samlivsbrudd. Hva foreldrene er best tjent med er ikke et vurderingstema. Men de aller fleste avtaler om samvær kommer aldri til retten, men er private avtaler. Der aksepterer de fleste fedre at mor har hovedomsorgen. Dette skjer også der far har hatt en like sentral del i barnets liv så langt, som mor. Hvorfor er det slik? Jeg tror at vi vil se en generasjon menn framover som ikke aksepterer å bli satt på sidelinjen i forhold til barna sine. Det er på høy tid! PS. Og jeg er til og med feminist!
Macro Skrevet 23. august 2016 #36 Skrevet 23. august 2016 46 minutter siden, Zienna skrev: Jeg forstår godt ironien i uttrykket "eiendom". Lovgivningen og rettspraksis har som utgangspunkt at det er til barnets beste at barnet har en jevn og god kontakt med begge foreldre, også etter et samlivsbrudd. Hva foreldrene er best tjent med er ikke et vurderingstema. Men de aller fleste avtaler om samvær kommer aldri til retten, men er private avtaler. Der aksepterer de fleste fedre at mor har hovedomsorgen. Dette skjer også der far har hatt en like sentral del i barnets liv så langt, som mor. Hvorfor er det slik? Jeg tror at vi vil se en generasjon menn framover som ikke aksepterer å bli satt på sidelinjen i forhold til barna sine. Det er på høy tid! PS. Og jeg er til og med feminist! Problemet er jo at folk tror 50/50 er synonymt med likeverdige foreldre.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #37 Skrevet 23. august 2016 Må si barnevernet siden de kan hente barn pga en personlig følelse og synsing uten bevis. Selv politiet kan ikke gjøre noe slikt. Anonymkode: b6ca3...159
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #38 Skrevet 23. august 2016 Et menneske som eies av noen er slaver, I Norge har vi ikke slaver så barn eies ikke av noen. Foreldre har ansvar og omsorg. Enten like mye eller hvis en part ikke er tilregnelig så faller alt på den som kan forsørge, I noen tilfeller så blir det en annen enn foreldrene. Og du bør virkelig ta problemene annet sted enn kg. Aye/klopp/jus sangiunisblablabla Anonymkode: 297e9...6d7
Fru Uperfekt Skrevet 23. august 2016 #39 Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, Jus sanguinis skrev: Er det mor eller far? Hva synes du? Ingen av dem, de hjelper barnet på vei til å bli voksen og selvstendig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå