AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jeg var ferdig med mensen på lørdag. Igår hadde jeg og samboeren sex, gjorde litt vondt da så tenkte kanske jeg har fått en rift inni meg. Så det var en svak svak rødfarge da jeg var på do etter sex'en. Men idag da jeg sto opp var det litt mer. Tok på meg et truseinnlegget og var på do nå. Hele var fylt med blod.. Skjønner ikke.. Det er mer "fersk" blod enn mensen hvis dere skjønner.. Kan dette være pga en rift inni meg eller noe annet? Jeg kjenner også nede under magen, rett over så kjenner jeg en følelse der, er ikke som mensen smerter, men nesten.. Har noen opplevd det samme? Anonymkode: 23f60...bd1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Jeg opplevde dette da jeg spontanaborterte, men da kom det ut en slimete "klump" som visstnok var fosteret. Jeg kan ikke mye om sykdommer, men kanskje det kan skje dersom man har en cyste som har sprukket? Aner ikke. Men er du bekymret ville jeg tatt kontakt med legen din. Anonymkode: d6f2d...f57
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Ja tanken slo meg på begge. Men tenkte og jeg ikk var gravid da jeg ikke har noen symptomer på det, nettop hatt mensen og ingen slike "klumper".: tok celleprøve i fjor. Men må jo sjekke meg hvis det ikke går over.. Hvis jeg spontanabortere, kan man se det på noen prøver at man har vært gravid? Anonymkode: 23f60...bd1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Kom deg til lege! Anonymkode: 6a169...81e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Støtte penis mot livmorhalsen? Det kan gi blødninger og smerter. Anonymkode: 1a96b...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 (endret) Og takker resten for tips! Stopper det ikke til imorgen ringer jeg legen. Satser på han bare har komt litt elstra hardt borti livmorhalsen min. Ts Anonymkode: 23f60...bd1 Endret 23. august 2016 av lillesky 1
Berentsens Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 (endret) Ts, snakk med legen. Slike blødninger bør en ta alvorlig. Endret 23. august 2016 av lillesky 2
lillesky Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Tråden er ryddet for persondebatter og svar til persondebattene. /lillesky (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå