Gå til innhold

Nabobil.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har gode erfaringer med nabobil.no? :) Noe jeg bør vite før jeg hiver meg utpå?

Anonymkode: e1f07...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker altså å leie, ikke å leie ut. 

Anonymkode: e1f07...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer med å leie bil derfra

Har gjort det flere ganger, og i jobbsammenheng pga at de er langt rimeligere enn leiebil selskapene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun erfaring med gomore.no, som er liknende, men du slipper å deponere en tusenlapp før du leier. Ellers smidig og rimelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ike det du spør om ts,men kanskje det er andre her inne som vurder å leie ut og lurer på andres erfaringer. Jeg leier ut bilen min as we speak(første gang) og får det igjen i mårra så kan oppdatere ytterligere da.Men hittil synes jeg prossesen var veldig grei og kommer til å gjøre det flere ganger.

Anonymkode: 387bd...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎23‎.‎08‎.‎2016 at 11.47, AnonymBruker skrev:

Hei! Noen som har gode erfaringer med nabobil.no? :) Noe jeg bør vite før jeg hiver meg utpå?

Anonymkode: e1f07...be2

Hvilken del av landet bor du i?

Anonymkode: 33fea...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11. september 2016 at 14.35, AnonymBruker skrev:

Ike det du spør om ts,men kanskje det er andre her inne som vurder å leie ut og lurer på andres erfaringer. Jeg leier ut bilen min as we speak(første gang) og får det igjen i mårra så kan oppdatere ytterligere da.Men hittil synes jeg prossesen var veldig grei og kommer til å gjøre det flere ganger.

Anonymkode: 387bd...a89

Da har jeg fått tilbake bilen min og kan virkelig anbefale de som ikke benytter seg av bilen sin daglig til å melde seg inn.

Anonymkode: 387bd...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.9.2016 at 9.55, Fjompen skrev:

Jeg har kun erfaring med gomore.no, som er liknende, men du slipper å deponere en tusenlapp før du leier. Ellers smidig og rimelig. 

Det er det heller ikke alle på nabobil som krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å prøve - leie, eier ikke bil - men bilene som er til leie i vårt området er dyre, 700+ kr kroner pr døgn og det synes jeg blir dyrt. Det er dyrere enn å bruke Bilkollektivet, hvor vi er medlemmer. Leier ofte 4-5 timer på en lørdag og da betaler vi 250 kr. Da foretrekker vi fortsatt Bilkollektivet, og håper på bedre priser hos Nabobilen. 

Anonymkode: 8c9b6...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. september 2016 at 13.43, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å prøve - leie, eier ikke bil - men bilene som er til leie i vårt området er dyre, 700+ kr kroner pr døgn og det synes jeg blir dyrt. Det er dyrere enn å bruke Bilkollektivet, hvor vi er medlemmer. Leier ofte 4-5 timer på en lørdag og da betaler vi 250 kr. Da foretrekker vi fortsatt Bilkollektivet, og håper på bedre priser hos Nabobilen. 

Anonymkode: 8c9b6...95f

I mitt område ligger den dyreste på 550 og jeg har helt bevist lagt meg laveste prisen per time i mitt område. Jeg forstår ikke hvorfor noen skal ta så sykt mye. Jeg tenker at jeg gjør det for å få litt ekstra kroner inn på kontoen når bilen min uansett ikke er i bruk og så lå lenge jeg passer på jeg ikke ovserstiger antall km i kjørelenge i forhold til forsikringen min så er det jo også hyggelig å kunne være litt til hjelp for andre.Dette kan jeg gjøre ved å leie ut bilen min til en hyggelig pris.Det skal jo lønne seg å leie på denne måten :)

Anonymkode: 387bd...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...