AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hallo! Jeg har aldri hatt BV før, men så byttet jeg sexpartner og plutselig fikk jeg det. Beklager detaljer, men jeg fikk altså mye tyntflytende, grønngrå utflod, som luktet helt ekstremt. Jeg har kjøpt kapsler som skal "gjenopprette balansen" i underlivet, og har brukt dem nå i 4 dager. Lukten er litt bedre, men jeg får hvitklumpet og grågrønn utflod fortsatt, i tillegg til at det klør noe helt infernalsk. Jeg har googlet og googlet, og såvidt jeg har funnet så går det ikke ann å ha begge deler samtidig, men BV klør vel ikke så mye?! Jeg har skikkelig såre slimhinner også, det har ved to anledninger begynt å blø når jeg tørket meg etter dobesøk. Innser at dette innlegget ble vanvittig ekkelt, men ville bare ha alle fakta på bordet. Kan noen hjelpe meg? Hvor lenge varer en slik infeksjon? Får det vekk med slike kapsler? Bør jeg kjøpe canesten i tillegg? Jeg har lest at BV kan i enkelte tilfeller bli fikset med antibiotika. Men jeg er ganske skeptisk til antibiotika, så er det noen mulighet for at det går vekk av seg selv? Anonymkode: 8b0f4...9fd
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Kan det være noe annet, for eks trichomonas? Tror jeg ville avklart dettte med en lege. Anonymkode: 0195d...89b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå