Gå til innhold

Hvor ofte barberer du deg nedentil, mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri. Unødvendig når jeg ikke er i forhold. Noen fordeler er det ivertfall med å være singel.

Anonymkode: b36e9...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Unødvendig når jeg ikke er i forhold. Noen fordeler er det ivertfall med å være singel.

Anonymkode: b36e9...183

Du har skog der nede altså?

Anonymkode: 5b80e...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer meg aldri nedentil. Håret blir mykt og godt og gir ekstra nytelse under sex.

Anonymkode: 8af74...5b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Tar brasiliansk voksing med gjevne mellomrom  samt legger og lår :) når jeg ikke vokser meg går jeg over legger lår og skritt annenhver dag,er ikke glad i stikking,bruker mye penger på barberblad så jeg vurderer å kjøpe epilator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg shaver sjeldent helt glatt, men barberer til veldig kort lenge hver uke.

Anonymkode: fbe5f...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friserer kun over, resten er glatt, tar det par ganger i uka

Anonymkode: 95fbb...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser så rart ut med helt barbert underliv, men hårete lår og veiviser :fnise:

Men folk må selvfølgelig få gjøre hva de selv syns er fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer så ofte som mulig. Gjorde det faktisk nå nylig. Lar ikke det bli mer enn noen cm langt. Synes det er uhygienisk med hår der nede. 

 

Så ja, jeg er helt glattbarbert der nede nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Trimmer en gang i uka. Jeg vil ikke være glattbarbert for det ser bare rart ut. Men helt kort og trimmet har jeg alltid. Må jo stelle fint med håret der også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liiitt off topic, men: Barberer dere selv om dere er singel og dere VET at ingen skal se dere naken? Eller er det kun relatert til sex/utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, majalill skrev:

Liiitt off topic, men: Barberer dere selv om dere er singel og dere VET at ingen skal se dere naken? Eller er det kun relatert til sex/utseende?

Jeg gjør det egentlig for min egen skyld. Syntes det er mer hygienisk. Men også for den jeg skal ha sex med. Spesielt når en skal utføre oralsex på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer og trimmer ca 1 gang i uka. Gjør det uansett om noen skal se meg naken eller ikke, siden jeg liker følelsen :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
8 timer siden, Jay skrev:

Barberer så ofte som mulig. Gjorde det faktisk nå nylig. Lar ikke det bli mer enn noen cm langt. Synes det er uhygienisk med hår der nede. 

 

Så ja, jeg er helt glattbarbert der nede nå :)

Deilig med glattbarbert pung når man utfører oralsex :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatte baller, krever barbering (i dusjen) annenhver/tredjehver dag), ellers lett trim rundt skaftet av rambukken. 

Som @Mysticgirl sier, sikkert deilig å utføre og jeg kan skrive under på at det er deilig å motta. Ballene er nesten like viktige som pikken når det kommer til oralsex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Unødvendig når jeg ikke er i forhold. Noen fordeler er det ivertfall med å være singel.

Anonymkode: b36e9...183

Denne tenkemåten er en av grunnene til at du er singel. Ikke at du ikke barberer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva foretrekker dere damer? Glattbarbert, eller med hår?

Anonymkode: 5b80e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...