Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi holder på å planlegge en tur Oslo-Kiel i høst. Tidligere har vi benyttet oss av rabattkuponger som vi har fått når vi har handlet på G-sport og Match. Nå har vi ikke sett noen på lenge. er det noen av dere som vet hvor man kan få tak i dette nå? Eller er det noen av dere som har en rabattkode dere kan dele? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Både G-sport, Match og Boys of Europe har delt ut sånne kuponger ganske nylig.  

Jeg tror vi har et par sånne kuponger liggende, mannen min fikk i alle fall en da han handlet noe treningstøy på G-sport for en uke eller to siden og jeg fikk en på Match.  Er mulig vi har kastet dem, siden det var så mange begrensinger at det var umulig for oss å få brukt dem.  Bl.a. gjaldt de kun avreise søndag til onsdag, altså ikke mulig å bruke de på en helgetur.

Om de fortsatt ligger å slenger sender jeg deg kodene på PM i kveld.

Endret av Christiane_W
Skrevet
4 timer siden, Christiane_W skrev:

Både G-sport, Match og Boys of Europe har delt ut sånne kuponger ganske nylig.  

Jeg tror vi har et par sånne kuponger liggende, mannen min fikk i alle fall en da han handlet noe treningstøy på G-sport for en uke eller to siden og jeg fikk en på Match.  Er mulig vi har kastet dem, siden det var så mange begrensinger at det var umulig for oss å få brukt dem.  Bl.a. gjaldt de kun avreise søndag til onsdag, altså ikke mulig å bruke de på en helgetur.

Om de fortsatt ligger å slenger sender jeg deg kodene på PM i kveld.

Supert, tusen takk :-) Håper dere har de liggende :-) Ja, det bruker å være avreise søn-ons, men det passer oss fint!

Gjest SuperSonic
Skrevet

Handlet der i dag og da fikk jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...