AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Jeg er i gang med å starte opp noe med en type jeg liker veldig godt. De fleste nå til dags har sex tidlig men jeg vil fakrisk prøve å vente denne gangen. Men så slår tanken meg - hva om vi ikke passer sammen seksuelt? Hva om vi har noe med hverandre den andre finner turn-off, etc. Hva skal jeg eventuelt gjøre med det. Jeg sliter endel fra før av med å bli tent, så jeg vet nok de fleste vil si jeg bør vente og se og ikke beskymre meg på forhånd, men er greit å være forberedt.. Anonymkode: 144cf...b55
Latino-oraklet Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 han er jo sammen med deg av en eller annen grunn,du må bare ha troen på deg selv og på forholdet. så kommer det til å gå bra
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i gang med å starte opp noe med en type jeg liker veldig godt. De fleste nå til dags har sex tidlig men jeg vil fakrisk prøve å vente denne gangen. Men så slår tanken meg - hva om vi ikke passer sammen seksuelt? Hva om vi har noe med hverandre den andre finner turn-off, etc. Hva skal jeg eventuelt gjøre med det. Jeg sliter endel fra før av med å bli tent, så jeg vet nok de fleste vil si jeg bør vente og se og ikke beskymre meg på forhånd, men er greit å være forberedt.. Anonymkode: 144cf...b55 Du kan jo ikke forberede deg på noen annen måte enn å innstille deg på at sex ikke er så viktig som du fremstiller det som. Anonymkode: 2bda6...76d
kubein Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Enig med deg TS. Det er ikke alltid så lett å finne det riktig tidspunktet for å ha sex for første gang med en ny partner. Allikevel så tror jeg at man innerst inne vet om man bør vente eller om man er klar for det. Når jeg møtte min partner hadde jeg samme tankegang som deg, denne gangen skulle jeg vente "lenge". Det endte med at vi hadde sex på 5.daten, da føltes det riktig for oss begge to. Vi hadde hatt flere hjemme-dater før den daten. Jeg føler ikke at det er noen vits å vente bare for å vente. Det må føles riktig der og da. Føles det riktig, så synes jeg man skal kjøre på. For meg er det fysiske og intime en viktig del av et forhold, så det er viktig at den delen også fungerer greit. Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Det er mange myter rundt seksuell kompatibilitet, og mange overdriver betydningen av å være en såkalt "god match" fra første stund - godt hjulpet av TV og dameblader. Det meste kan jobbes med. Man oppdager ikke noe under akten som vil gjøre det fysisk eller hormonmessig umulig å ha sex videre, med mindre man har en eller annen tilstand det uansett ville vært naturlig å snakke om i forkant, og dersom noe avtennende dukker opp, kan dette jobbes med om begge parter ønsker å satse på hverandre. Seksuell tiltrekning er ikke en myte, og klart er det noen man opplever kjemi med og andre ikke, men det kroppen trenger å vite så å si, får den når man tilbringer tid sammen og for øvrig kysser - mye informasjon veksles gjennom spyttet. Resten har for det meste med innstilling å gjøre. Anonymkode: 0762e...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Min innstilling er at det er potensielt kleint å ha sex med en ny person. Sikkert noen som ikke føler det slik, men for meg er det det. Jeg synes man skal ta det med humor og være ærlig om hva man føler, jeg er ikke nødvendigvis "god i senga" på første forsøk, men etter hvert blir man komfortabel og det blir bedre og bedre hvis man har god kjemi. Tenker det er en god idé ikke å forvente at man skal ha knallsex fra første gang. Anonymkode: 455c5...eb0 1
QQbaby Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Jeg ville nok prøvd å tenkt litt mindre, store mengder alkohol kan hjelpe med dette, og bare kjørt på. Så finner du før eller siden ut om det forholdet deres funker, gjerne være litt beruset under akten er ikke en dum ide
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Alle normalt oppegående mennesker passer seksuelt sammen, gitt at de ikke har store fysiske skavanker. Dere har kanskje forskjellige erfaringer og dermed vant til forskjellige ting, men da snakker man sammen og finner ut av ting. Jeg har hatt fantastisk sex første gangen og jeg har hatt elendig sex første gangen, men der sexen etter hvert ble fantastisk. Begge er mulig og ingen av de betyr noe mer enn det andre. Denne ideen om at vi skal møte vår "soul mate" og der alt klaffer første gang, er en Disney-fantasi som sjelden fungerer i virkeligheten. Faktisk har jeg hatt min beste sex med en jente der omtrent ingenting fungerte de første gangene. Hun var veldig sjenert og lukket seg, som gjorde at jeg ble stresset. Men etter hvert begynte vi å stole på hverandre, og da ble det utrolig bra. Anonymkode: e3596...454 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 3 timer siden, QQbaby skrev: Jeg ville nok prøvd å tenkt litt mindre, store mengder alkohol kan hjelpe med dette, og bare kjørt på. Så finner du før eller siden ut om det forholdet deres funker, gjerne være litt beruset under akten er ikke en dum ide Og så anmelder hun han for voldtekt fordi hun ikke husker lite. NEI TAKK! Alkohol og sex hører ikke sammen! Anonymkode: d74c0...88d 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Hadde ikke bekymret meg over dette. Liker dere hverandre, blir det bra, tilslutt. Jeg tror det er nesten helt umulig å få "dårlig sex" ut av at to personer liker hverandre. Det meste er liksom greit daAnonymkode: d2296...ff0
Coronas Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så anmelder hun han for voldtekt fordi hun ikke husker lite. NEI TAKK! Alkohol og sex hører ikke sammen! Anonymkode: d74c0...88d Åh joda, er så bra atte. Men et glass kontra en box med vin, er forskjellen altså
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke bekymret meg over dette. Liker dere hverandre, blir det bra, tilslutt. Jeg tror det er nesten helt umulig å få "dårlig sex" ut av at to personer liker hverandre. Det meste er liksom greit da Anonymkode: d2296...ff0 Jeg har hatt så dårlig sex at jeg ble helt satt ut. Men jeg er vant til fantastisk sex da. Og etter flere samtaler om sex og flere forsøk med denne fyren ble det klart at vi ikke var kompatible. Anonymkode: b64fb...421 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2016 #13 Skrevet 23. august 2016 Det er flere jeg ikke passer sammen med seksuelt, så jo, jeg vil si det er lurt å prøve litt før man går inn i et forhold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå