Oppgitt78 Skrevet 23. september 2016 #81 Del Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, for mennesker som ikke ligger rundt er synonymt med A4 mennesker..? Anonymkode: 7b2f8...e0a Ikke nødvendigvis, men slik som Saratool fremstiller seg selv, så er hun sannsynligvis et stykke utenfor A4 boksen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 23. september 2016 #82 Del Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En smiley som slikker seg rundt munnen? Er det en fleipesmiley? Anonymkode: c0a2e...51b Tongue in cheek.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladogvanlig Skrevet 24. september 2016 #83 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22. august 2016 at 8.44, saratool skrev: hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting? Gratulerer, så kult!! Råd til hva du bør gjøre: Ha det så ofte du har lyst. Råd til hva du IKKE bør gjøre: Filme det... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carrie_ Skrevet 24. september 2016 #84 Del Skrevet 24. september 2016 Denne tråden var drøy! Glad jeg tenner på at "kun" en gutt skal ha sex med meg Bedre å ha sex med en man er glad enn å knulle rundt. Men selvfølgelig, folk er forskjellig. Play safe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladogvanlig Skrevet 24. september 2016 #85 Del Skrevet 24. september 2016 13 minutter siden, Carrie_ skrev: Denne tråden var drøy! Glad jeg tenner på at "kun" en gutt skal ha sex med meg Bedre å ha sex med en man er glad enn å knulle rundt. Men selvfølgelig, folk er forskjellig. Play safe! Men så var det det med pose og sekk da ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 25. september 2016 #86 Del Skrevet 25. september 2016 11 timer siden, Carrie_ skrev: Denne tråden var drøy! Glad jeg tenner på at "kun" en gutt skal ha sex med meg Bedre å ha sex med en man er glad enn å knulle rundt. Men selvfølgelig, folk er forskjellig. Play safe! vi er forskjellig. det er lov til å være det også. det er bra at du liker det. så langt i livet har det ikke vært sånn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 25. september 2016 #87 Del Skrevet 25. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #88 Del Skrevet 26. september 2016 Den 22. august 2016 at 8.44, saratool skrev: hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting? Hei Saratool, det har jo akkurat vært helg. Hvor mange ble det på deg denne gangen? Anonymkode: 52092...eb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #89 Del Skrevet 27. september 2016 Kvalmende å se hvordan norske kvinner er nå til dags. Disse guttene som bruker deg slik de vil prater garantert om deg bak din rygg. Og det er ikke bare positivt. De synes kanskje du er pen, deilig, sexy, tøff, kul osv men de prater også om hvor ufattelig billig og lett du er. Dette vil også bli til rykter som sprer seg, da gutter prater og skryter om de ville opplevelsene. Selv om mange synes tanken av å være med på gangbang, gruppesex eller lignende kan være spennende og opphissende, bør det bli med tanken. Også på grunn av selvrespekt! Hvilke menn vil ende opp med en kvinne som har latt seg bli brukt av mange gutter på en gang, så motbydelig og skittent som dette er? Noen få kanskje, men de fleste ville nok glemt deg fort! Det sier litt om hvilken motbydelig moral vi har her i dag, som om ikke ons og ff var galt nok. Og dere andre her som oppmuntrer og er positiv til dette, viser også hvilken moral dere har. Spiller ingen rolle at man lever i 2016, og at samfunnet har utviklet seg slik at man i dag er friere enn før. Man bør likevel ha moral, noe de fleste av dere viser at dere mangler. Anonymkode: 8e5a7...4f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 27. september 2016 #90 Del Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvalmende å se hvordan norske kvinner er nå til dags. Disse guttene som bruker deg slik de vil prater garantert om deg bak din rygg. Og det er ikke bare positivt. De synes kanskje du er pen, deilig, sexy, tøff, kul osv men de prater også om hvor ufattelig billig og lett du er. Dette vil også bli til rykter som sprer seg, da gutter prater og skryter om de ville opplevelsene. Selv om mange synes tanken av å være med på gangbang, gruppesex eller lignende kan være spennende og opphissende, bør det bli med tanken. Også på grunn av selvrespekt! Hvilke menn vil ende opp med en kvinne som har latt seg bli brukt av mange gutter på en gang, så motbydelig og skittent som dette er? Noen få kanskje, men de fleste ville nok glemt deg fort! Det sier litt om hvilken motbydelig moral vi har her i dag, som om ikke ons og ff var galt nok. Og dere andre her som oppmuntrer og er positiv til dette, viser også hvilken moral dere har. Spiller ingen rolle at man lever i 2016, og at samfunnet har utviklet seg slik at man i dag er friere enn før. Man bør likevel ha moral, noe de fleste av dere viser at dere mangler. Anonymkode: 8e5a7...4f4 Det er så koselig at du bekymrer deg om at guttene snakker dritt bak ryggen hennes, samtidig som du kommer mdd jævlige uttalelser til ansiktet. Godt menneske, du <3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 27. september 2016 #91 Del Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvalmende å se hvordan norske kvinner er nå til dags. Disse guttene som bruker deg slik de vil prater garantert om deg bak din rygg. Og det er ikke bare positivt. De synes kanskje du er pen, deilig, sexy, tøff, kul osv men de prater også om hvor ufattelig billig og lett du er. Dette vil også bli til rykter som sprer seg, da gutter prater og skryter om de ville opplevelsene. Selv om mange synes tanken av å være med på gangbang, gruppesex eller lignende kan være spennende og opphissende, bør det bli med tanken. Også på grunn av selvrespekt! Hvilke menn vil ende opp med en kvinne som har latt seg bli brukt av mange gutter på en gang, så motbydelig og skittent som dette er? Noen få kanskje, men de fleste ville nok glemt deg fort! Det sier litt om hvilken motbydelig moral vi har her i dag, som om ikke ons og ff var galt nok. Og dere andre her som oppmuntrer og er positiv til dette, viser også hvilken moral dere har. Spiller ingen rolle at man lever i 2016, og at samfunnet har utviklet seg slik at man i dag er friere enn før. Man bør likevel ha moral, noe de fleste av dere viser at dere mangler. Anonymkode: 8e5a7...4f4 Du har rett.. helt rett.. Men får fortsatt lyst til å knulle hu som f.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 28. september 2016 #92 Del Skrevet 28. september 2016 Den 9/26/2016 at 15.35, AnonymBruker skrev: Hei Saratool, det har jo akkurat vært helg. Hvor mange ble det på deg denne gangen? Anonymkode: 52092...eb5 jeg hadde bare sex med to denne helgen. hver for seg faktisk Den 9/27/2016 at 12.49, Jay skrev: Du har rett.. helt rett.. Men får fortsatt lyst til å knulle hu som f.... takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. september 2016 #93 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg misunner dem veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 28. september 2016 #94 Del Skrevet 28. september 2016 8 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg misunner dem veldig takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #95 Del Skrevet 28. september 2016 Huff, håper virkelig du sjekker deg S. Du bør jo sjekke deg etter hver helg, minst. Anonymkode: 7b2f8...e0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 28. september 2016 #96 Del Skrevet 28. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, håper virkelig du sjekker deg S. Du bør jo sjekke deg etter hver helg, minst. Anonymkode: 7b2f8...e0a jeg sjekket meg etter at jeg hadde sex med de 11 for da var det bare noen av de som brukte kondom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #97 Del Skrevet 28. september 2016 Du burde sjekke deg etter helgen og. Når du er intim med to fremmede, vet du aldri hva du kan få, selv med beskyttelse. Hva med graviditeter da? Tipper du har vært gravid flere ganger uten å vite hvem faren er, med din livsstil. Du lever risikofylt. Anonymkode: 7b2f8...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #98 Del Skrevet 28. september 2016 Den 27.9.2016 at 10.40, AnonymBruker skrev: Kvalmende å se hvordan norske kvinner er nå til dags. Disse guttene som bruker deg slik de vil prater garantert om deg bak din rygg. Og det er ikke bare positivt. De synes kanskje du er pen, deilig, sexy, tøff, kul osv men de prater også om hvor ufattelig billig og lett du er. Dette vil også bli til rykter som sprer seg, da gutter prater og skryter om de ville opplevelsene. Selv om mange synes tanken av å være med på gangbang, gruppesex eller lignende kan være spennende og opphissende, bør det bli med tanken. Også på grunn av selvrespekt! Hvilke menn vil ende opp med en kvinne som har latt seg bli brukt av mange gutter på en gang, så motbydelig og skittent som dette er? Noen få kanskje, men de fleste ville nok glemt deg fort! Det sier litt om hvilken motbydelig moral vi har her i dag, som om ikke ons og ff var galt nok. Og dere andre her som oppmuntrer og er positiv til dette, viser også hvilken moral dere har. Spiller ingen rolle at man lever i 2016, og at samfunnet har utviklet seg slik at man i dag er friere enn før. Man bør likevel ha moral, noe de fleste av dere viser at dere mangler. Anonymkode: 8e5a7...4f4 Er enig med deg. Men la nå bare slike kvinner som Saratool holde på med grenseløs sex til glede for menn av samme sort. De fleste normale oppegående kvinner og menn er ikke som henne og ingen med vett driver på med farlig risiko sex. Anonymkode: 4febc...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #99 Del Skrevet 28. september 2016 Den Friday, September 23, 2016 at 22.59, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du så sterkt behov for å legge ned flest mulig menn? Hva er det i deg selv du mangler? For noe må det åpenbart være. En tomhet du prøver å dekke over? Bekreftelser for at du har verid fordi andre får nytelse når de er med deg? Tenker du ikke over risikoen når du holder på sånn? Graviditeter? Hva skal du gjøre hvis du blir gravid? Du vet jo åpenbart ikke hvem faren er. Alvorlige kjønnsykdommer? Kondom beskytter ikke mot hpv og endel andre sykdommer som kan utvikle seg over tid. Du syne også det er helt greit at bakenbilder av deg florerer rundt? Hva hvis arbeisgiveren din får de? En kjæreste? Folk i dårlige miljøer, som voldtektsmenn etc? Hvorfor bryr du så lite om deg selv? For det er det det egentlig handler om her. Det lyyyser langt igjennom. Jeg håper du søker hjelp. Anonymkode: 7b2f8...e0a Hvorfor har mange menn som mål å legge ned flest mulig damer? Det er liksom helt ok. Man trenger ikke være følelsesmessig avstumpet bare fordi man er kvinne og liker sex. Til og med med flere om gangen. Anonymkode: 695fe...502 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 29. september 2016 #100 Del Skrevet 29. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå