Gå til innhold

Hva koster nye pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som så maaaaange andre jenter og damer har jeg gitt etter for det kollektive presset og ønsker meg nye pupper! Hvorfor være seg selv når man kan være som alle andre :roll:

Men hva ligger sånne ting på? 20 000? 30 000? 40 000? ...enda mer??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Som så maaaaange andre jenter og damer har jeg gitt etter for det kollektive presset og ønsker meg nye pupper! Hvorfor være seg selv når man kan være som alle andre :roll:

ligger på rundt 30 0000 +/- sjekk www.colosseumklinikken.com. de er flinkest på pupper

Skrevet

Nå jenter investerer i nye pupper så tror jeg kanskje at man medregner at man har en slags inntektsfaktor også, uten at jeg skal utdype den noe mer....

Jenter har en slik ansvarsfraskrivelse at jeg nesten må le meg ihjel, hvorfor er det alle andres skyld at de ønsker seg under kniven?

Waco

Er det bare jeg som liker små pupper?

Skrevet

Med fare for å fornærme deg Hazel, dette er noe av dummeste jeg har hørt. Kollektivt press, ehh. Man legger inn silikon fordi en ønsker det selv, ikke fordi alle andre har det.

Skrevet

Nå jenter investerer i nye pupper så tror jeg kanskje at man medregner at man har en slags inntektsfaktor også, uten at jeg skal utdype den noe mer....

Jenter har en slik ansvarsfraskrivelse at jeg nesten må le meg ihjel, hvorfor er det alle andres skyld at de ønsker seg under kniven?

Waco

Er det bare jeg som liker små pupper?

Inntektsfaktor? Jeg ser det som en renutgiftsfaktor jeg, men det er mulig du ser muligheter jeg ikke ser...

Mulig noen jenter har ansvarsfraskrivelse ja, det får de jentene det gjelder svare på, jeg vet ikke hvorfor det er alle andres skyld at de ønsker seg under kniven.

For min egen del er det for å være selvironisk jeg sier det slik. Jeg ønsker meg ikke silikonpupper, jeg ønsker meg større pupper fordi jeg ikke liker små pupper, og siden den som koser mest med puppene mine er meg selv ser jeg det som min, og bare min avgjørelse om jeg ønsker dem store eller små.

Skrevet

Seriøst for å svare på spørsmålet ditt så ligger vel prisen mellom 25000 og 35000 kroner.

Skrevet

Med fare for å fornærme deg Hazel, dette er noe av dummeste jeg har hørt. Kollektivt press, ehh. Man legger inn silikon fordi en ønsker det selv, ikke fordi alle andre har det.

Neida, denne: :roll: himler med øynene fordi jeg var ironisk, men jeg har skjønt at dette med ironi er litt tungt for en del så det er helt greit.

Skrevet
Jeg ønsker meg ikke silikonpupper' date=' jeg ønsker meg større pupper fordi jeg ikke liker små pupper, og siden den som koser mest med puppene mine er meg selv ser jeg det som min, og bare min avgjørelse om jeg ønsker dem store eller små.[/quote']

Problemet er at de siste 10 årene har norske kvinner tatt noe som 18 000 operasjoner i året, HVIS IKKE DERE JENTER snart kan forstå at dette er misbruk av ressurser da vi har lange ventetider og køer innenfor helsevesenet.

Jeg tror noen av årsakene er at jenter er egoistiske av natur.

Waco

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg. Hvor mye bruker norske menn på hestekrefter og metallic lakk i året da? Såvidt jeg kan forstå er det ikke solidaritet den dominerende årsaken til at menn legger igjen så mye penger som de gjør i motorfarkoster heller.

Hadde det funtes en operasjon for forstørring av penis som var like trygg, enkel og allment akseptert som det silikonpupper er skulle jeg likt å se de tallene også.

Du må ikke komme her og komme her...

Gjest Anonymous
Skrevet
Problemet er at de siste 10 årene har norske kvinner tatt noe som 18 000 operasjoner i året, HVIS IKKE DERE JENTER snart kan forstå at dette er misbruk av ressurser da vi har lange ventetider og køer innenfor helsevesenet.

Jeg tror noen av årsakene er at jenter er egoistiske av natur.

Waco

For det første så blir kosmetisk begrunnet oprasjoner utført på privatklinikker, og de er selvpåkostet av pasienten. så hva har det med ventelistene å gjøre?

Brystoperasjoner som blir betalt av staten er de av spesielle årsaker som å operere nytt bryst til eks. brystkreftpasienter som har fjærnet brystet, eller av medisinsk årsak, som brystreduksjon. Og før du vet hva å bære på flerfoldige kilo på brystkassen gjør med ryggen din over lang sikt, så bør du la vær å uttale deg.

Og kan du ikke stole på at legene er kompetante nok til å operere de som trenger det, uansett om det er bryster eller andre kroppsdeler som blir operert.

Gjest Anonymous
Skrevet

HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!

JENTA SPURTE OM HVA DET KOSTA...IKKE DERES MENINGER OM SILIKON PUPPER!!!!!!

Skrevet

Her i Stavanger er det iallfall såvidt meg bekjent to alternativer:

Stavangerklinikken: 20 000 kroner, dette er med lokalbedøvelse, narkose koster 6 000 ekstra.

Colosseumklinkken: 28 000 kroner. Her opererer de kun med full narkose.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klinikk Stavanger er vel de billigste på alle kirurgiske inngrep. Der var det jeg tok mitt, og med lokal bedøvelse, noe som var kjempe greit, ble jo en stund å "holde ut" da, men man kommer seg raskere på fote etter operasjonen. Kirurgen er profesjonell og dyktig, og en meget pratsom mann, så tiden går fort. :)

Sara!

Skrevet

Sara, hva slags inngrep fikk du utført hos klinikk stavanger, og er du fornøyd?

Gjest Anonymous
Skrevet

greit at de er billige, men colosseumklinikken er best på bryst operasjoner i norge.

Gjest Anonymous
Skrevet
Sara' date=' hva slags inngrep fikk du utført hos klinikk stavanger, og er du fornøyd?[/quote']

Jeg fikk brystløft. Etter 3 fødsler og mye amming kan du jo tenke hvor pene dem var. Har nå bryster som en struttende 18 åring, og jeg kan til og med gå uten bh, og føle meg sexy.

Betalte 20 000. Jeg kan love at kirurgen er meget dyktig og tar vare på pasientene sine.

Har en venninne som fikk innlagt silikon , og resultatet er kjempe fint.

Brystene mine kunne ikke blitt finere :)

Sara!

Gjest lilletroll
Skrevet
greit at de er billige, men colosseumklinikken er best på bryst operasjoner i norge.

Says who?? :roll:

Skrevet

Jeg opererte meg på Klinikk Stavanger. der koster en brystforstørrelse 23 000 kr. Er kjempefornøyd!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det koster mellom 25-35 tusen vil jeg tro. Noen innlegg er dyrere enn andre, samt kommer det an på om du tar lokalbedøvelse eller narkose.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg opererte meg på Fornebuklinikken i lokalbedøvelse. Det kostet 25 800; Jeg er SUPERFORNØYD!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...