Gå til innhold

Barnevernet - rapport

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 28. august 2016 at 18.32, AnonymBruker skrev:

TS her:

Meldt av barnehagen fordi mor virker sliten (Finnes det en mamma der ute som aldri har vært sliten?) og bhg visste at far slet med psykisk sykdom. (Som forøvrig var en lett depresjon, ikke noe alvorlig) 

Barnet var utagerende.

Anonymkode: 7e297...ccc

Hvordan "virker man sliten"? 

Anonymkode: 94b3b...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan "virker man sliten"? 

Nei hvem vet. Jeg så vel litt trøtt og sliten ut kanskje? 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvem vet. Jeg så vel litt trøtt og sliten ut kanskje? 

Hvis alle trette og slitne foreldre blir sendt bekymringsmelding på så vil vel halve Norge få brev om undersøkelsessak i posten?

• Liker 1
Skrevet

Fint kontrollsamfunn vi har fått i Norge. Alt som et resultat av oljepengene våre og den forpampete holdningen. 

Anonymkode: 73829...740

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle trette og slitne foreldre blir sendt bekymringsmelding på så vil vel halve Norge få brev om undersøkelsessak i posten?

Som barnehagen sa, de så ting, og ut i fra det lille de visste så laget de seg historier oppe i hodet om hvordan situasjonen var.

Med andre ord, aldri fortell et pip til barnehagen om hvordan familien har det. Sliter en av foreldrene med sykdom, ikke fortell det til barnehagen, de vil kunne bruke det mot deg uten å vite alvorlighetsgraden av sykdommen. 

Personlig ønsket jeg å ha PPT inn i bildet for å ta en vurdering av barnet, men barnehagen meldte heller til barnevernet i stede. Jeg mistet ALL tillit til barnehagen, og jeg kunne aldri latt barnet mitt fortsette i denne barnehagen etter et slikt tillitsbrudd. 

Skrevet

De er vel redde for at journalister skal gå tak i makkverket dems.

Anonymkode: d8ffc...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...