LineA Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Hei! Hadde vært morsomt å se hvilket politisk parti KG medlemmene stemmer på . Meg selv: Høyre
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Flott tema. Jeg er sosialdemokrat og stemmer AP. :blunke:
Gjest Tristessa Skrevet 22. juli 2002 #3 Skrevet 22. juli 2002 Har ikke stemmerett, men var en gang medlem i Unge Høyre :oops: Har nå meldt meg ut, mest fordi jeg ikke likte den umodne pappaguttonen som var der. Enkelte av meningene som "Sosialisme suger" som medlemsbladet extra har på sin forside, blir for bastante og ekskluderende etter min mening. Har blitt mye mer ydmyk i løpet av et år, har lært mye, og vil heller ikke nekte for at et år på en skole med en masse sosialister har åpnet øynene mine en del. Men hvis jeg hadde hatt stemmerett hadde jeg nok stemt Høyre. Gode saker, men dessverre feil personer helt i toppen... Min mening i alle fall.
Jellyfish Skrevet 22. juli 2002 #5 Skrevet 22. juli 2002 Stemte høyre ved forrige valg, men er ikke så sikker lenger. Holder meg i hvertfall på den siden!
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 #6 Skrevet 22. juli 2002 Ojojoj... masse høyrefolk her, ja! Jeg har heller ikke stemmerett ennu, men er medlem i sosialistisk ungdom. Ergo; jeg ville stemt sv, hvis det hadde vært valg i morgen og jeg hadde vært gammel nok. Kid-a
Tiriltunge Skrevet 22. juli 2002 #7 Skrevet 22. juli 2002 Stemmer RV eller SV ved valg. Var medlem av SU i mine unge dager, men mitt partipolitiske engasjement forsvant som det så ofte gjør i begynnelsen av 20-årene...
Gjest eminel Skrevet 22. juli 2002 #9 Skrevet 22. juli 2002 Aner ikke... stoler ikke på en eneste norsk politiker. Ingen holder løftene sine likevel! Var Frp før, men nå er jeg ikke sikker lenger... Fikk altfor lite stipend på VGS, så kanskje jeg burde stemme SV hvis jeg noengang skal fullføre skolen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå