Gå til innhold

Lave jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Keikolina skrev:

Takk takk

Bare hyggelig:)

Anonymkode: 13b38...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

170 er lavt for mann, det er under snittet.

Nei det er det ikke.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke.

Jo, det er det.

Anonymkode: 2bd98...3c1

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke.

Jo bare se på SSB 

Skrevet

Ouch.. Jeg er 168.. Kunne nesten vært lav nok til å være perfekt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
Den 8/22/2016 at 22.36, Fru Uperfekt skrev:

170 er lavt for mann, det er under snittet.

Ikke for meg :rodmer:

Skrevet
1 time siden, Coronas skrev:

Ikke for meg :rodmer:

At det er passende fra deg endrer ikke faktumet at en mann på 170 er under snittet

Skrevet
Et øyeblikk siden, Fru Uperfekt skrev:

At det er passende fra deg endrer ikke faktumet at en mann på 170 er under snittet

Fortsatt endrer det ikke at det er passende for meg ;) 

Skrevet

Jeg er 191, og har forelsket meg i alt fra 159 til 185 😄 Felles for dem, var at de var nydelige damer. Noen endte opp med å bli evil bitches, andre gled bare i en annen retning, men alle var nydelige der og da. 

Skrevet

Jeg digger alle jenter jeg, uansett høyde. Smask :fnise:

Anonymkode: 41502...301

Skrevet

Jeg er 167 og ble litt snurt over å bli kalt lav, må jeg si. Jeg er GJENNOMSNITTLIG!!! Grensen for lav burde gå ved 165! :P 

Anonymkode: 143f3...b63

Gjest Humbird
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 167 og ble litt snurt over å bli kalt lav, må jeg si. Jeg er GJENNOMSNITTLIG!!! Grensen for lav burde gå ved 165! :P 

Anonymkode: 143f3...b63

Ja, de to cm utgjør stor forskjell, hilsen en som er 2 cm lavere enn deg 😉

Skrevet
Den 8/21/2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Alle menn elsker lave damer mest:)

Dummeste jeg noensinne har les. Fordi  DU liker korte kvinner så kommer du med BC at aaalllle menm liker det. Pussig nok  du, så er norske kvinner kjent for å være ytterst attraktive og høye kan man godt si mange er.....

Mulig TS er en kortvokste kar,med komplekser for det uheldigvis,derfor prøver han å overføre egen dårlig selvtillit på andre kvinner istedet. 

Anonymkode: c6fee...598

Skrevet
Den 21.8.2016 at 23.09, AnonymBruker skrev:

Fra 150 til 167.

Dere idealet for 95% av menn. Gratulerer!:dagens-rose:Jeg digger dere! 

Fint å vite at jeg er utenfor det du kaller for "idealet for 95% menn". Men det er greit som mann må jeg si at jeg ikke fokuserer kun på antall cm en person er. Har møtt mange damer på 168-175 cm som jeg synes er kjempeattraktive til tross for at jeg er 174 cm selv. Det samme gjedler damer som har vært noen centimer høyere. Har hatt flere tilfeller der det har vært gjensidig interesse for hverandre.

Anonymkode: 16aa3...caa

• Liker 1
Skrevet

Oi, jeg må da være sykt heldig som er 175 og attpåtil har funnet med en mann som er lavere enn meg! Stakkars fyr, jeg som både er overlegen og snart forfaller 😂

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg noensinne har les. Fordi  DU liker korte kvinner så kommer du med BC at aaalllle menm liker det. Pussig nok  du, så er norske kvinner kjent for å være ytterst attraktive og høye kan man godt si mange er.....

Mulig TS er en kortvokste kar,med komplekser for det uheldigvis,derfor prøver han å overføre egen dårlig selvtillit på andre kvinner istedet. 

Anonymkode: c6fee...598

Det er ikke bare jeg som liker korte kvinner, det er mange mange menn. Du må være en høy kvinne som er overlegen siden du prøver å angripe meg:)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint å vite at jeg er utenfor det du kaller for "idealet for 95% menn". Men det er greit som mann må jeg si at jeg ikke fokuserer kun på antall cm en person er. Har møtt mange damer på 168-175 cm som jeg synes er kjempeattraktive til tross for at jeg er 174 cm selv. Det samme gjedler damer som har vært noen centimer høyere. Har hatt flere tilfeller der det har vært gjensidig interesse for hverandre.

Anonymkode: 16aa3...caa

Er du mann eller dame?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...