Gå til innhold

Si teite ting under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har prestert å si teite, flaue ting under samleie. Og eventuelt hvorfor?

Jeg sa en gang "syndens lønn er døden". Dette fordi jeg følte meg ubekvem i situasjonen, og prøvde å være morsom. Noe så teit... Jeg var i et langvarig forhold med han, en snill og tålmodig mann. Husker fortsatt det blikket; "nå var du litt rar og upassende altså...."

Anonymkode: 98f19...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa en gang at jeg var så våt i fitta at jeg trodde jeg tissa på meg. Uff

Anonymkode: a27e7...35e

Skrevet

Å si feil navn var ikke en høydare ihvertfall...

Anonymkode: 098ed...9ea

• Liker 3
Skrevet

Det er ganske vanlig her i huset. Vi prøver oss av og til på dirtytalk, det ender som regel med en lang pause så vi får ledd ferdig :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg klarte å si "Hæ? Kom du?" til typen sist vi hadde sex, og han er mann. Han har veldig vanskelig for å komme og jeg var for full til å innse at han kom.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa en gang "syndens lønn er døden". Dette fordi jeg følte meg ubekvem i situasjonen, og prøvde å være morsom. Noe så teit...

Det er jo gullord, jeg hadde fått meg en god latter

• Liker 1
Skrevet

Haha! Dette minnet meg på eksen sine forsøk på dirtytalk! Han pleide å si "åååh så godt å kjenne kuken inni deg..." eller noe i den dur. (Dirtytalken hans var såpass klein uansett at jeg aldri klarte å redpondere/delta i den) men en gang stokket ordene hans seg en smule, så det ble istede til: "ååh så godt å kjenne deg inni meg!" Jeg bare; høh?? 😂😂 det ble et RART øyeblikk.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har prestert å si teite, flaue ting under samleie. Og eventuelt hvorfor?

Jeg sa en gang "syndens lønn er døden". Dette fordi jeg følte meg ubekvem i situasjonen, og prøvde å være morsom. Noe så teit... Jeg var i et langvarig forhold med han, en snill og tålmodig mann. Husker fortsatt det blikket; "nå var du litt rar og upassende altså...."

Kaller ikke franskmenn orgasmen for "den lille døden"? 😀

Passende uttrykk. 😊

Skrevet
Den 22.8.2016 at 14.07, Jerry Lee skrev:

Kaller ikke franskmenn orgasmen for "den lille døden"? 😀

Passende uttrykk. 😊

Det visste jeg ikke. Da passer det jo bra :laugh:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det visste jeg ikke. Da passer det jo bra :laugh:

Kan ikke fransk...

Men noe a la "le petite morte".  

Rett på meg dere franskkyndige. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...