Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idiotiske meg tenkte at det var smart med risengrynsgrøt, noe det ikke var, for det sprutet opp to digre klædder med grøt rett på armen min. Jeg hadde bare på kortermet overdel. Det svei som bare det, tok armen under kaldt vann i noen minutter. Gadd ikke mer. Tok en kjøleskapskald karamellsaus-dings på armen etterpå, for det svei ganske mye. Nå, etter et par dager, er flekkene brunrøde. Vil det bli arr? Erfaringer? :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig og svare på når vi ikke har sett det. 

Anonymkode: f1bda...b8b

Skrevet

Å, py paan. Er det sant?

Skrevet
4 timer siden, Aamu skrev:

:filer:

Nettopp.  😂

Skrevet
23 timer siden, Aamu skrev:

Idiotiske meg tenkte at det var smart med risengrynsgrøt, noe det ikke var, for det sprutet opp to digre klædder med grøt rett på armen min. Jeg hadde bare på kortermet overdel. Det svei som bare det, tok armen under kaldt vann i noen minutter. Gadd ikke mer. Tok en kjøleskapskald karamellsaus-dings på armen etterpå, for det svei ganske mye. Nå, etter et par dager, er flekkene brunrøde. Vil det bli arr? Erfaringer? :bond:

Klin på aloe vera gele så vil du sansynligvis unngå arr

Skrevet (endret)

Hvis du ikke fikk  vannblemme/r eller rare hvite flekker i det brente området (2.-3. gradsforbrenning) så vil du sannsynligvis ikke få noe arr. Med riktig behandling blir også arrene etter sterkere forbrenning betydelig mindre. 

Endret av Frøkensina
Skrevet

Tvilsomt at det blir arr, men du kan jo smøre det litt. Pass også på å unngå å få sol på det. 

Anonymkode: b029a...e42

Skrevet
22 minutter siden, fiole skrev:

Klin på aloe vera gele så vil du sansynligvis unngå arr

Jeg er allergisk mot aloe vera:bond:

Skrevet
15 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hvis du ikke fikk  vannblemme/r eller rare hvite flekker i det brente området (2.-3. gradsforbrenning) så vil du sannsynligvis ikke få noe arr. Med riktig behandling blir også arrene etter sterkere forbrenning betydelig mindre. 

Vel, jeg fikk blemmer i sommer da jeg solte meg og ble solbrent, og dette var mye verre. Men det ble ikke blemme ,da.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt at det blir arr, men du kan jo smøre det litt. Pass også på å unngå å få sol på det. 

Anonymkode: b029a...e42

Ja, er heldigvis drittvær her :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aamu skrev:

Jeg er allergisk mot aloe vera:bond:

Pøs på med det du tåler da av fuktighetskrem....mange ganger pr dag...

Skrevet
Et øyeblikk siden, fiole skrev:

Pøs på med det du tåler da av fuktighetskrem....mange ganger pr dag...

ok:)

Skrevet
33 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Å, py paan. Er det sant?

Det er kanskje jævlig morsomt for deg?

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Aamu skrev:

ok:)

så lenge det ikke tørker ut og sprekker......ikke plukk på skorpe osv:)

Skrevet
Et øyeblikk siden, fiole skrev:

så lenge det ikke tørker ut og sprekker......ikke plukk på skorpe osv:)

Det ser mer ut som noen har slått meg med en pinne. Er ikke noe utenpå, virker som om "skaden" har skjedd lengre innover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...