AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg har skrevet med en mann et par uker nå og truffet han en gang før. Vi bestemte oss for å møtes igjen. Han inviterte meg hjem til han på date. Siden det var en såpass casual date tenkte jeg at jeg ikke behøvde å kle meg så alt for pent. Jeg droppet kjolen og tok på meg noen sorte jeans og en fin topp. Vi hadde en veldig fin kveld og stemningen mellom oss var bra. Utover kvelden spurte han meg om jeg ikke kunne hjelpe han å få flyttet noen esker som han hadde stående i stuen sin ut på et annet rom. Jeg tenkte at jeg kunne være behjelpelig å flytte noen av dem. Det var ikke mange. Det var da uhelle skjedde. Etter å løftet noen esker kjente jeg at buksa hadde sklidd ganske langt ned. Buksa hadde sklidd så langt ned at jeg viste litt av rumpesprekken min. Jeg er ganske sikker på at daten hadde sett den også, fordi han hadde stirret litt da jeg bøyde meg ned for å løfte eskene. Da vi var ferdig å flytte eskene hadde jeg blitt så flau at jeg hadde bare unskyldt meg med å si at jeg måtte stikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vet ikke om han vil fortsette å date meg mer. Vi har ikke hatt sex, men synes dette var en slik pinlig opplevelse at jeg tviler på at det blir noe mer. Jeg er ganske stram i fisken og tenkte liksom ikke at dette kunne skje. Anonymkode: abd32...abd
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Herregud.... Det var da noe å overdramatisere for det der å
Hummels3 Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Han ba deg på date siden han liker deg, at han så rumpesprekken din tror jeg er mer positivt enn negativt, uten at det spiller noen stor rolle. 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Fyttikatta, for en enorm tabbe! Du er neppe den karen igjen, desverre! Anonymkode: 9525a...c8b 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Så lenge du ikke har mye rasshøl-hår som stakk ut alle kanter så tror jeg du kan ta det helt med ro. Anonymkode: 4a13d...e8c 8
fiole Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Jeg hadde undret meg over å skulle løfte kartonger på min andre date jeg daSå når det kommer til sprekken.....jeg hadde ikke brydd meg....du skulle jo på date og var ikke forberedt på at du skulle jobbe for maten lissom.... 8
penny_ Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Jeg var sikker på at du skulle skrive at du tok så hardt i at du bokstavelig talt dreit deg ut, men nå ble jeg skuffa. 25
Tibbie Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Åh, jeg trodde du kom med en skikkelig blaut fjert. SÅ glad for at det ikke stemte Det er litt rart å bli flau over det, så om jeg var deg hadde jeg satset på at han ikke skjønte hvorfor du stakk/ble flau. Så får du møte han igjen og være ekstra flørtende så ikke han tror at han har gjort noe galt : ) 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 10 timer siden, HappyWaffle skrev: Herregud.... Det var da noe å overdramatisere for det der å TS her. Vel føler meg ganske flau over denne situasjonen. Vel det er ikke akkurat dette jeg ønsket å vise daten min. 10 timer siden, Hummels3 skrev: Han ba deg på date siden han liker deg, at han så rumpesprekken din tror jeg er mer positivt enn negativt, uten at det spiller noen stor rolle. Kanskje det. 10 timer siden, fiole skrev: Jeg hadde undret meg over å skulle løfte kartonger på min andre date jeg daSå når det kommer til sprekken.....jeg hadde ikke brydd meg....du skulle jo på date og var ikke forberedt på at du skulle jobbe for maten lissom.... Jeg ville bare hjelpe han. Det var ikke akkurat slik at det var så mye jobb. Føles fortsatt ganske pinlig at dette skjedde. 10 timer siden, Tibbie skrev: Åh, jeg trodde du kom med en skikkelig blaut fjert. SÅ glad for at det ikke stemte Det er litt rart å bli flau over det, så om jeg var deg hadde jeg satset på at han ikke skjønte hvorfor du stakk/ble flau. Så får du møte han igjen og være ekstra flørtende så ikke han tror at han har gjort noe galt : ) Heldigvis skjedde ikke det. Synes ikke det er rart. Ønsker jo ikke å bli assosiert med en rørlegger heller. Vet at det ikke lengre er menn som er rørlegger som har rørleggersprekk. Har flere venninner som også til tider har dette problemet. Det samme gjelder mange andre damer man treffer på gata som har dette problemet. Ønsket liksom ikke at daten min skulle se den siden av meg. Det skal jeg prøve å gjøre. Anonymkode: abd32...abd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske stram i fisken og tenkte liksom ikke at dette kunne skje. Anonymkode: abd32...abd Anonymkode: 63f51...f94 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #11 Skrevet 21. august 2016 Dette tror jeg ikke er noe problem i det hele tatt TS. Tror du kan slappe helt av. Det var litt av rumpesprekken. Ingen krise Anonymkode: bc656...4a2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. august 2016 #12 Skrevet 21. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da vi var ferdig å flytte eskene hadde jeg blitt så flau at jeg hadde bare unskyldt meg med å si at jeg måtte stikke. Det at du ble så flau over å vise rumpesprekken at du valgte å reise hjem er det reelle "uhellet" ditt.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. august 2016 #13 Skrevet 21. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker jo ikke å bli assosiert med en rørlegger heller. Nei det ville jo vært grusomt. Tenk om han hadde spurt deg om du kunne hjelpe han med å stake opp rørene sine. Oh my gosh!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #14 Skrevet 21. august 2016 Skjerp deg! Finnes værre ting en dette.. Helt enig med at du overdramatiserer. Senk skuldrene. Spør om en ny date du. Vil han ikke så er det nok ikke pgr rumpesprekjen, men kjemi, eller at du gikk så brått på en hyggelig kveld/date.. Anonymkode: 7b4b1...f96 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #15 Skrevet 21. august 2016 Vi lever i 2016, menn tåler å se mer enn nakne ankler. Du skulle ha ledd av det, dratt buksa opp igjen og fortsatt daten. Ingen stor greie det der. Hvorfor lage mye ut av så lite? Anonymkode: c5c0e...950 1
Raven Emerald Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Ryddet for latterliggjøring. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 Det der var jo ikke flaut i det hele tatt ? Her var det jo bare å dra opp buksa og fortsette daten. Dersom han ikke ber deg ut igjen er det nok neppe pga. litt rumpekløft. Jeg stusser litt på at han ba deg hjelpe han med å flytte esker. Det er vel noe man gjerne ber kompiser om hjelp til, ikke ei dame man er på date med og forsøker å sjarmere buksene av ? Anonymkode: 08fd6...e9a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #18 Skrevet 22. august 2016 Hvor gammel er du? Anonymkode: 02c4a...de2
Cronosgjesten Skrevet 23. august 2016 #19 Skrevet 23. august 2016 Er det ikke en mulighet for at han før eller siden fikk se mye mer enn det? 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå