Gå til innhold

Dere som har brukt Airbnb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, venus24 skrev:

Nei, de viser vel bare det generelle området og ikke nøyaktig hvor leiligheten ligger, sikkert for å sikre utleiernes privatliv. Har aldri vært et problem for meg, pleier alltid å få god informasjon om adresse og veibeskrivelse når vi har avtalt overnatting, og da kan man jo bare søke opp adressen på Google maps eller lignende.

Ok, så for at det skal virke som det bør så må man gjøre mye ekstra jobb. Akkurat det jeg fant ut. Bye-bye, Airbnb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med å leie ut via Airbnb :) Har ikke selv leid. 

Anonymkode: 2e36b...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent er jo som sagt viktig, og fleksibel innsjekk og utsjekk. 

Setter også vekdig pris på om ting som oppvasktabletter, oppvaskkost, dopapir ( i alle fall om man skal bo der kort tid) står der. At det er ting som kopper og kar tilgjengelig. 

Hyggelig med litt skriftlig info om restauranter i nærheten eller busstider etc., men stort sett setter jeg pris på minst mulig kontakt med verten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå i en leilighet i London som vi har gjennom Airbnb, og følgende er vi misfornøyd med: 

- Det er utrolig skittent. Engelsk standard er ikke all verden, men man burde forvente en ren leilighet. Her er det møkkete badekar og masse støv og skitt på gulvet.

- Mangler basis ting som dopapir, batterier i fjernkontrollen osv. 

Hadde dette vært i orden hadde leiligheten vært helt topp :) En ren leilighet er nok det viktigste! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...