AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Har et problem som plager meg ganske mye. Jeg lekker sæd, dette resulterer i at jeg må bytte truse flere ganger om dagen. Det er ikke precum som kommer ut men hvit tykk sædveske og det lukter veldig sæd. Det lukter også sæd av pungen min rett etter jeg har dusjet,tar jeg på pungen og lukter på hendene så stinker de sæd. Er så lei av dette problemet men vet ikke hva jeg skal gjøre,tok det opp med legen men det kom ikke noe annet ut av det en at hun tok noen blodprøver av meg, ingenting var gale. Må alltid ha med ekstra undertøy på jobb og er alltid redd for noen skal rote i veska mi og finne event den brukte. Vet at dette kanskje kan kalles et luksus problem da det sikkert ikke høres så alvorlig ut,men er rett og slett møkka lei. Anonymkode: 21405...6f3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Et vanlig problem ved for lite knulling. Anonymkode: f9f58...d39
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Å du er sikker på at det ikke er utflod? Anonymkode: c2258...fa4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Høres kanskje rart ut, men det stemmer faktisk at dette kan oppstå om det går lenge mellom hver utløsning. Hyppigere sex eller runking vil nok løse problemet. Anonymkode: 18b7a...5c9
WubWub Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 http://www.lommelegen.no/legesvar/utflod-og-svie-mycoplasma-genitalium 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Ts her Nei det er ikke utflod og jeg har ofte utløsning. Sliter med utløsning i søvne også,våkner av det det går for meg. Anonymkode: 21405...6f3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Kan det være en kjønnssykdom? Man får kjøpt små innlegg ev truseinnlegg som du kan legge inn i bokseren og bare skifte det. Så slipper du å bekymre deg for lukt og flekker. Anonymkode: b2637...d77
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan det være en kjønnssykdom? Man får kjøpt små innlegg ev truseinnlegg som du kan legge inn i bokseren og bare skifte det. Så slipper du å bekymre deg for lukt og flekker. Anonymkode: b2637...d77 nei er ikke kjønnsykdom,det er bare vanlig sæd som renner ut,tenker du på de truseinnleggene som er for kvinner eller er det slike for menn også,må gjerne begynne med dette Anonymkode: 21405...6f3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 Hvor gammel er du? Så flott at du har tatt det opp med legen din. Det er mange som kvier seg for dette. Ettersom alle tester som har blitt tatt er OK bør fokusområdet ligge på hvordan du kan leve best mulig med dette, eller om det finnes metoder for å redusere disse plagene. Jeg synes du bør bestille deg en ny time for å få veiledning videre. Dersom hun ikke er helt sikker på hvordan hun skal gå frem kan hun kanskje henvise deg videre, muligens til en urolog? I mellomtiden kan truseinnlegg i bokseren anvendes samt våtservietter. Anonymkode: d181b...02c
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Du kan kjøpe slike å ha i bokseren , så slipper du å skifte så ofte. https://www.apotek1.no/produktserier/attends-for-menn
Minya Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Jeg synes dette høres veldig ut som gonoré jeg da...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Hvis det er veldig skjemmende, kan du be om henvisning til spesialist. Anonymkode: daf38...ddb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå