Gå til innhold

Jeg er 29 og han er 18

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 1 måned siden hadde jeg en fest hjemme hos meg, vi ble ganske mange og her jeg bor fester folk sammen om de er 18 eller 40.. På denne festen var det en gutt på 18 år som jeg har kjent godt i noen år, gjennom venner og fordi moren hans er venninne av ei venninne av meg. Det som skjedde var at når de fleste hadde gått så endte vi opp i senga. Og det var den beste sexen jeg har hatt på maaange år. Derfor ble det til at vi møttes helga etter også, og det skjedde igjen.. Jeg merker at jeg har litt dårlig samvittighet, det er ikke mange som vet om det men jeg går å kjenner på det hele tiden. Det har seg også slik at jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på han eller møter han. Er jeg blitt helt syk i hodet mitt, som ikke bare har sex med han men også muligens begynner å bli forelska? Flere som har gjort noe lignende? Han er veldig voksen for alderen, det må jeg få sagt... Jeg synes selv at det er litt for stor aldersforskjell, til og med bare for sex. Men greit å høre hva andre mener også.

Anonymkode: a9de6...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 åringer er fortsatt veldig umodne og unge i hodet. Jeg syns det er noe nasty. Jeg er selv 28 og det eneste jeg ser når jeg møter en 18 åring er et barn. Rundt, u-utviklet ansikt og et enklere syn på tilværelsen

Anonymkode: 357bd...afa

• Liker 9
Skrevet

Menn gjør det jo hele tiden så hvorfor ikke.

Anonymkode: d9707...2e3

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er en litt drøy aldersforskjell. Men det mest overraskende her er egentlig at en 18-åring er god i senga. 

Anonymkode: cd49b...fbb

• Liker 11
  • 2 uker senere...
Skrevet

heidu jeg er 22 og sammen me mannen som er 52 , alder er bare et tall .)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

18 og 29 Han har ikke så mye erfaring og sjangsen for at det vill lykkes er ikke så stor hadde han vært litt eldre. Hvordan en behandler damer kreves å være oppi forskjellige situasjoner det har nok ikke han. Som 22 har du litt erfaring i allefall, men synes ikke samenligningen din var den beste

Anonymkode: d1dc2...0f5

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, lokmeister2016 skrev:

En viss tidligere ordfører ble visstnok sammen med ei jente da hun var 13-14 og han 50. Men tall er bare tall og spiller ingen rolle når det kommer til forelskelse, som Jens Stoltenberg i følge nevnte ordfører skal ha sagt.

Anonymkode: 8944c...0da

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, lokmeister2016 skrev:

:hakeslepp: Hvordan reagerer omgivelsene dine/deres på dette?

Anonymkode: 375ae...1d7

• Liker 5
Skrevet

Kos deg din cougar. ;) 

Anonymkode: 89720...4f4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En viss tidligere ordfører ble visstnok sammen med ei jente da hun var 13-14 og han 50. Men tall er bare tall og spiller ingen rolle når det kommer til forelskelse, som Jens Stoltenberg i følge nevnte ordfører skal ha sagt.

Anonymkode: 8944c...0da

Totalt malplassert sammenligning. En 13-14-åring er et barn. En 22-åring er en voksen, myndig person som kan ta sine egne beslutninger hva gjelder sex og forhold. 

Anonymkode: 97e47...8c6

• Liker 11
Skrevet

Det øyeblikket du må forsvare det med at han er "voksen for alderen" er du på bærtur. Mann eller kvinne, gutt eller jente, det er ikke ok å utnytte noen som er så mye yngre og uerfaren på livet. Ja, han er myndig, men jeg ville fortsatt sett ned på en sånn person, som bruker den makta alder og erfaring er, til å innynde seg hos en ungdom. At du kjenner mammaen hans og har sett han vokse opp gjør det bare ekkelt.

Skrevet

Ekkelt. Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig å havne i seng med en 18-åring, bare fysj! Spesielt gøy er det jo også at du kjenner guttens mor. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 35, han er 20.
Passer godt sammen i senga, men utenom er vi på vidt forskjellige steder i livet som kompliserer ting noe.

Anonymkode: e3549...277

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet. ☺

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Syk i hodet nei? Dere er tross alt voksne mennesker begge to og ikke minst over den seksuelle lavalder. De som mener det er sykt er syke selv som blander seg opp i andres liv på en negativ måte. Folk lever sine egne liv og har sex med hvem faen de vil.

Gjest Spiderman
Skrevet
5 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Det ligger vel mer i at en 52-åring velger å bli sammen med en 22-åring enn "alder bare er et tall"..

Skrevet

Det virker som om folk kan forelske seg uavhengig alder. Men en gutt på 18 år mangler da både livserfaring og modenhet. Gutter kommer senere i puberteten og blir også senere modne enn jenter. Så det blir nesten verre å innlede forhold til en ung gutt enn til jente siden guttene modnes mye senere..skjønner heller ikke at en voksen kvinne ønsker  eller har glede av å ha forhold til en så ung gutt da han jo blir "barnet" i forholdet. Kanskje han synes det er gøyt og spennende med en voksen kvinne men tror ikke det er sundt for noen av dere. Med tiden kommer han til å vende seg til mye yngre jenter for slike forhold der kvinnen er eldst pleier som oftest ikke å vare med årene...selv om det kanskje finnes et og annet sjeldent unntak.   Det er litt annerledes for unge kvinner. Der ser jeg at forholdene til eldre menn varer mye lengre og over flere år. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Biologiske forskjeller ?

Anonymkode: fb200...d93

Skrevet

Hvorfor ikke? Er da ikke den største aldersforskjellen jeg har hørt om.

Anonymkode: 8d60b...9a4

Skrevet

Det skjer ganske mye fra årene 18 til 22, så jeg ser det som hakket bedre at en 22-åring er sammen med noen mye eldre. Når det er en 22 åring sammen med en på 52 (som nevnt tidligere), så må jeg si at jeg tenker mannen er en type som går etter unge jenter. Kanskje har han rikelig med penger også...

18 er bare alt for ungt. Man var nettopp 17. Det skjer veldig mye mental modning fra 18 og frem til 24-27.

Anonymkode: 357bd...afa

• Liker 2
Skrevet

Kjør på. Men han kommer nok til å ville gjøre ting som du sannsynligvis er veldig ferdig med, som utagerende festing, backpacking og lignende.

Prinsipielt sett så er det ikke noe galt med forholdet. Synes det er fint å se en kvinne som ikke er redd for aldersforskjeller. Men det er en litt uvanlig sammensetning

Anonymkode: ec8de...aeb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...