AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1 Del Skrevet 19. august 2016 Noen som har strikket sikk sakk skjørtet fra klompe lompe? 😃 Jeg lurer på om jeg strikker det ovenfra og ned eller nedenfra og opp? 😃 Anonymkode: 8c59a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Del Skrevet 19. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som har strikket sikk sakk skjørtet fra klompe lompe? 😃 Jeg lurer på om jeg strikker det ovenfra og ned eller nedenfra og opp? 😃 Anonymkode: 8c59a...6f9 Har ikke strikket det men har strikket andre ting. Du må lese igjennom oppskriften og se om du skal felle eller øke underveis. Skal du legge opp like mange masker omtrent som på en jakke så strikker du fra livet og ned. (Vil tippe på 150 til 200 masker i opplegg vil være passende livopplegg.) Anonymkode: 2e93f...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 19. august 2016 #3 Del Skrevet 19. august 2016 Det strikkes ovenfra og ned ser jeg i oppskriften. Har ikke strikket det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #4 Del Skrevet 19. august 2016 Det strikkes ovenfra og ned. Anbefaler å lage vrangborden dobbelt så lang. Anonymkode: 17d20...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 21. august 2016 #5 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Ovenfra og ned 😉 Mente jeg selvfølgelig Endret 22. august 2016 av Nie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå