Bertha Skrevet 22. juli 2002 #21 Del Skrevet 22. juli 2002 Nelle, Nelle.... Hvor fant du slik en gud? *sukk* ... og litt *knis* også. Jeg treffer bare gamle griser, jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RomeoBoy Skrevet 22. juli 2002 #22 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei :D Først av allt vil jeg takke for alle svarene, jeg fikk nok de svarene som jeg hadde forventet på fårhånd. Spesielt synes jeg at Maiken hadde et godt svar, men det svaret jeg likte best var nok Nelles Jeg må nok fortelle noe som kanskje ikke kom godt nok fram i det jeg skrev i starten, og det er at jenter på min egen aldre og kanskje til og med et par år yngre er de jeg liker best, det vil si at jeg går ikke å sikler etter jenter som er over tjue, hvis de ikke er utrolig deilige da. Favoritten er unge og sprettene jenter på min egen alder. Det er liskom det med utfordringen som har satt meg på tanken med eldre kvinner, men dette er jo selvfølgelig noe jeg aldri kommer til å gjennomføre, jeg liker bare tanken. Og siste men ikke minst, jeg kunne aldri ha tenkt meg et forhåld med noen som var eldre enn meg. Så jenter mellom 15 - 18 er nok favoritten, de er på mitt intelektuelle nivå, seksuelle nivå, går mest sexy kledd 8), og er ikke en alenemor på 25 som er desperat etter et knull....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 23. juli 2002 #23 Del Skrevet 23. juli 2002 Selvfølgelig liker jo du yngre jenter "romeoboy", for da føler vel du deg overlegen sikkert. Må da være kuult å vise ei jente på 15 år hvor "mye du kan i senga".... Det er forresten ikke lov å ha sex før du er 16, visste du ikke det du da? Nei sånne som deg trenger vi ikke her... Legge ut et spørsmål som de fleste av oss svarer ærlig på, også skal du bare rakke ned på oss etterpå?... Forresten (dersom det var meg du siktet til) så var jeg ingen desperat alenemor på jakt etter et knull, men som Vinga så fint skrev det på en annen side her: alder er bare et tall... Det er ekte kjærlighet som er viktig! Det finner nok du også ut når du blir voksen.... Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 23. juli 2002 #24 Del Skrevet 23. juli 2002 Eldre kvinner var tema...... Eldre kvinner er altså sånn fra 22 år og oppover. Lurer på hva samboeren min egentlig er da? Urgammel, veteran, antikk ??? Ble fornærmet på damenes vegne...........! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 23. juli 2002 #25 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg antar det er mange måter å være sexy på... Man kan være en "wannabe-bimbo" på 16 -eller en Kvinne på tja... midten av 20 årene og oppover. Synes det var frekt sagt RomeoBoy å antyde at voksne kvinner ikke er sexy!! Hrmf!! Frekt også å antyde at voksne kvinner er alenemødre som er despe etter et knull. Slik er det nemlig IKKE. Hrmf!! Nelle :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 23. juli 2002 #26 Del Skrevet 23. juli 2002 Takk Mortie og Nelle, for at dere støtter meg her. Kan jo bare føye til en ting når det gjelder det med å være ung, spretten og sexy; var på polet i sommer for å kjøpe meg to flasker vin, men det fikk jeg ikke lov til før jeg hadde vist leg! Så jeg antar at jeg ser ut som ei sliten gammal røy som er desperat etter å få meg et nummer med noen unge gutter ja... Tydeligvis tror disse smågutta at vi over 25 går kledd i beige bukser med press og hvite bluser med broderi på skuldra.... Føler meg faktisk ganske spretten jeg, med mine 174 cm og 53 kg. Dessuten, ei "dame" på min alder skal vel kanskje se ganske ok ut og, for å klare å kapre en gutt på 18 som er kjekk nok til å få den han vil. Men han er nok myyyye mer voksen enn Romeoboy. Nelle og Mortie; fortell litt mer om dere selv da... Ble nysgjerrig jeg nå... Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefanten Skrevet 23. juli 2002 #27 Del Skrevet 23. juli 2002 Aldersforskjell mellom seksualpartnere... Jeg tør påstå at hetroseksualitet alltid streber etter forskjeller mellom sex-partnere (dette i motsetning til homoseksualitet, som vel dreier seg mer om å tiltrekkes likheter). Iallefall er alder en slik forskjell, og den er spesiell fordi den medfører mange andre forskjeller også, både når det gjelder erfaring, modenhet, kunnskap og mer. Det er derfor ikke uten grunn at hetroseksuelle liker en partner med forskjellig alder. Da jeg var ung (sånn mellom 11 og 14), var jeg tiltrukket voksne kvinner. Dette var kvinnene man fant i nakenbladene og på midtsiden. Jenter på min egen alder interesserte meg lite. Der var Kvinnen som hadde den modenheten jeg selv manglet. Dette tiltrakk meg. Hun utstrålte sikkerhet og evne, og hadde, med sin frodige og vel utviklete kropp, en slags fetisj-status angående kvinnelighet og fruktbarhet. Hennes kjønnshår var som en urskog man kunne fortape seg i og finne plass. Mellom 14 og 24 var jeg, som de fleste på min alder, tiltrukket damer (som man kalte dem) på min egen alder. Dette er typisk når man skal forsøke å finne en kvinne å stifte familie med. Det er litt ironisk dette, at mens man søker etter en såkalt realistisk samlivs-partner, så glemmer man lett hva som egentlig gjør det motsatte kjønn tiltrekkende... Er det de berømmelige felles interessene som gjør det? Knapt. Er det fordi hun har samme bakgrunn og erfaring som deg? Nei. Er det den såkalte 'ordnete' økonomien og utsikten til å leve forutsigbart som gjør det? Ikke i det hele tatt. Nei, det som gjør det motsatte kjønn så tiltrekkende er noe mye mer personlig ved vedkommende, som først og fremst karakteriseres ved det man selv ikke har, eller den måten man selv ikke er på. Mange brutte samliv og skilsmisser kan forklares ved en altfor stor tro på at fellesskap og likhet og ensrettethet kan opprettholde meningen og spenningen i et forhold. Seksualitet går dårlig sammen med rutine, med for god kjennskap til hverandre og for mye likhet. Etter 24 har jeg stort sett vært tiltrukket jenter på 24 år og yngre (hmm... tildels mye yngre også). Jeg tror ikke at dette er så uvanlig og merkelig. Det er når man har blitt godt voksen at man oppdager hvor mye man kan gi de unge. Man oppdager også at de unge tiltrekkes deg, nettopp fordi du har kvaliteter de selv mangler og vil ha. De bærer også med seg en livskraft som virker svært tiltrekkende. De tar seg selv for gitt. "Jeg er til, derfor har jeg verdi!". "Jeg er jente, derfor er jeg deilig!". Kvinner som kaller voksne menns tiltrekning til unge jenter for umodenhet, glemmer lett hvilken fascinasjon slike 'umodne' menn kan utøve (og som de selv nok en gang kjente, men nå har glemt). Det er også en misforståelse å si at forskjeller i alder uttrykker en ubalanse i makt, for da kan man ikke forklare hvorfor forskjeller virker så tiltrekkende. Å si at forskjeller koker ned til maktutøvelse er, på sett og vis, å trampe på hetroseksualiteten. Jeg er sikker på at også kvinner er ute etter forskjeller, og da gjerne i form av alder. Om dette arter seg som tiltrekningen til den eldre mannen (for å få modenhet, trygghet, kunnskap og en følelse av å bli tatt vare på) eller som en tiltrekning til den yngre gutten (livet og spenningen, litt følelsen av å ha kontroll, av å gi ut, av å lære bort), ja, hva det arter seg som spiller kanskje mindre rolle. Det er forskjellene vi vil ha. Elefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 23. juli 2002 #28 Del Skrevet 23. juli 2002 Flott svar Elefanten! Selv om det ikke var følelsen av makt osv. som gjorde at jeg falt for gutten jeg nå er sammen med. Du gir en god skildring av hele temaet, men glemmer en vesentlig ting... Kjemi og kjærlighet.. Det finnes ikke noe hærligere enn å elske og å bli elsket igjen.. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #29 Del Skrevet 23. juli 2002 Nei, det kunne ikke falle meg inn, jeg liker dem noen år eldre enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 25. juli 2002 #30 Del Skrevet 25. juli 2002 Svarte Panter; Skjønner ikke hvorfor du ble nysgjerrig på meg? Bare forsvarte unge damer jeg! (som i mine øyne pr idag er under 40) Jeg er 34, samboeren er 34, men vil da ikke se på henne som ei gammel røy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 26. juli 2002 #31 Del Skrevet 26. juli 2002 Motrtie; det var ikke noe spes. Er ny i forumet, og ble bare litt nysgjerrig... :kgsmil: Godt å se at det faktisk er endel voksne personer her! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RomeoBoy Skrevet 27. juli 2002 #32 Del Skrevet 27. juli 2002 OKi! Så må jeg beklage mitt lite gjennomtenkte utsagn om at jeg liker jenter på mn egen alder best. Men er det så vanskelig å skjønne da? Jeg beklager hvis jeg satte sinnet i kok hos enkelte. Jeg sa det på min måte, og det er vel enn hvis forskjell på språkkulturen hos voksene og hos ungdommer. Det med den desperate alenemoren var bare en humoristisk måte å si det på, men det skjønner vel ikke voksene Jeg har heller ingen trang til å være veslevoksen i måten jeg skriver på, jeg skriver slik som en gjennomsnittelig gutt på 17 ville ha sagt det. :D Men det er vel slik at gutter blir senere voksene enn jenter Og jeg vet at man ikke skal ha sex men jenter under 16 år, eller gutter for den sags skyld, men det er det ingen ungdommer som bryr seg om. Loven er sikkert laget slik at ikke 25 åringer skal prøve seg på fjrotiser (for å si det på en humoristisk måte) Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 27. juli 2002 #33 Del Skrevet 27. juli 2002 Nelle, jeg bare lurer... Hvor gammel var du da du var med 16-åringen? Hvor gammel er du nå, sånn i det hele tatt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå