Gå til innhold

Eldre kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest RomeoBoy!

Hei alle sammen!

Dette er et spørsmål til jentene!

Er det noen av dere, som noen gang har blitt opphisset av tanken på å ha sex med en yngre gutt? Jeg er selv 17 år, og blir opphisset av tanken på å ha sex med en eldre kvinne. Ikke så mye veldig mye eldre, men mellom 5 og 10 år eldre. Jeg tenker på all erfaringene hun har, og allt hun kan lære meg. Håper dere svarer meg jenter!

Har dere noen gang blitt opphisset av tanken på å ha sex med en yngre gutt 5 til 10 år yngre, slik som meg!

Håper på svar :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nelle er hvertfall en shure thing i slike saker :ler::ler::ler::ler:

Jeg personlig liker mer eldre gutter jeg.Har alltid vært en slik sær ting ved meg det.Og en anelse pinlig maybe :roll:

Helt ærlig så tror jeg ikke det.Hvertfall ingen imitsjer som har satt seg spesielt godt oppi huggu på mi nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig alltid tent litt ekstra på kvinner litt eldre enn meg selv, men det har aldri vært en forutsetning. Jeg har alltid likt tanken på jenter med erfaring og muligheten for opplæring. Har også fått oppleve det et par ganger, ene gangen med hell, andre gangen ikke....

Det finnes ikke noe mer sexy enn ei jente som er trygg på sin egen seksualitet, og etter min erfaring finnes disse i overveldende grad blant kvinner som har passert 30 år..... :wink:

Lykke til, kanskje du også finner din strenge frøken..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var sytten så drømte jeg også om tyvåringer, da ungpikene ikke hadde lært seg tilstrekkelige mane'er for å være god i senga. Men når jeg tenker meg om, så liker faktisk de flestse menn tyve-åringer...ja faktisk hele livet.

Så det er ikke rart at damer føler seg fort for gamle.

Waco

men det er jo ikke min skyld at det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho:Voksen menn som hele livet liker jenter i 20- årene er tragiske :hoho::hoho:

Jeg har sett noen av disse eksemplarene og det er så tragtisk at man for nesten lyst til å gråte en skvett for dem. Men en slik mann

er nok også 20 år i holdet resten av livet. :briller:

Jeg kondolerere Waco :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care jeg bare sier det som det er jeg.... connery, douglas, hefner.... hallo... alle som har yngre damer... det er sånn det er.

Så kan du le så mye du vil.

Waco

Er du sur fordi du ikke hadde "hell" lørdagsnatta? Kom du ikke inn på Lotus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Litt av noen rollemodelle du har Waco.

Jo jeg var faktisk innom Lotus. Raddeplass og litt for ungt personell.

:blunke: Jeg har hell, hele tiden jeg. :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Er selv i slutten i 20-årene, og kan ikke si jeg tenner på 17 år gamle gutter nei. De er alt for umodne (synes jeg iallefall). De har jo babyface enda :-) nei, den var stygg! Nei, jeg liker menn på min egen alder eller eldre. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Med fare for å utlevere litt for mye...

En av de mest spennende opplevelsene jeg noensinne har hatt var med en 16-åring.

Hehe...

Nelle :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sytten selv, og tenner på eldre gutter. Jeg vet om mange litt eldre gutter som tenner på yngre jenter (sier de, iallfall).

Jeg vet imidlertid ikke om så mange jenter som tenner på yngre gutter... mistanken min bekreftes jo litt her...

Kos dere, venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, gutten :-)

Har tenkt litt på dette; hva er det som gjør at vi tenner på en aldersbestemt greie??

Synes bestandig det er gøy å se Nelles svar på sånne spørsmål; hun har helt klart en definert "greie" på dette med yngre gutter.

Jeg har prøvd, for å si det sånn. Har kikket på yngre gutter, saumfart kroppen deres der de passerer i all sin kroppslige prakt. De er SØTE, jo. Og pene, tøft kledd og med blikkfang-hår og alt det der.

Men jeg greier ikke å mobilisere tenning. Jeg blir ikke nysgjerrig på hvordan de er i senga, for å si det sånn. De kan være sexy, men ikke seksuelt tiltrekkende. Mer sexy på en sånn billedlig måte. Som ikke trenger inn i nysgjerrigheten min, ihvertfall.

Hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Men jeg tror det har med den mentale tiltrekningen å gjøre. Det blir ikke utfordrende nok. Det blir bare en kropp-greie, og det i seg selv er ikke nok til å tenne meg. Egentlig kunne det vært gøy å prøvd, for å se om jeg tar helt feil av meg selv. Men jeg er helt innarbeid i et seksuelt tenningsmønster som har med utfordring å gjøre. Det er enkelt og greit ikke nok at en mann tenner på kroppen min; han må ha en egenskap som går på å vekke andre, mer mentale nerver i meg. Og det er noe som stort sett voksne menn opparbeider seg; enkelt og greit fordi de har levd litt, erfart mer og som gir dem en mystikk som går på at det befinner seg en hel del egenskaper bak blikket enn en ren og skjær knullementalitet.

Jeg digger selvstendige menn som har fikset det å oppnå noe. Merkelig mekanisme, kanskje. Men det å ha som oppgave å lære opp en mann til noe som helst appellerer enkelt og greit ikke. Litt av spenningen når du møter noen er så uansett å finne ut av hverandres kropp. Det som funker for en, funker ikke nødvendigvis for en annen. Derfor blir dette lære-opp-greia overflødig for min del. Jeg oppdrar unger, ikke seksualpartnere.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner absolutt IKKE på yngre menn/gutter. Vil ha en på min egen alder som f.eks samboeren min er. Alt det "maset" med å skulle lære opp en unggutt får noen andre ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De jeg tenner på og virkelig faller for er menn som gjerne er 5-10 år eldre enn meg selv. Kjemien stemmer liksom best da også.

MEN:

Jeg må innrømme at jeg kan bli utrolig tiltrukket fysisk av ungutters nysgjerrighet på livet og noe av det fandenivoldske enkelte av dem har i blikket :oops:

Har fortsatt til gode å "prøve" en slik ungfole, men det frister veldig... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt her tidligere; jeg er ei "jente" på snart 27 som er sammen med en skjønn gutt på snart 19. Det er et forhold som fungerer helt perfekt!! Jeg slapp å lære han opp da vi ble sammen, han var godt "innkjørt" fra før..

For å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg heller tenner ikke på yngre gutter, men av og til blir det bare sånn, ikke sant?!! Kjemien mellom oss stemte bare, rett og slett. Samt at han er veldig voksen av seg, det hjelper jo og. Og at han har en kropp som hører hjemme i chippendales...

Dere vet; 193 cm, 93 kg og ikke et gram fett på kroppen.. Det må bare bli lekkert det!!!

Der har du forresten også en viktig faktor... Er du liten og tynn og ser ut som en guttunge trur jeg nok ikke det er så mange damer som tenner på det...

Men hvem vet, den som intet våger, intet vinner.

Det er nok mange "eldre" damer som har lyst til å prøve litt lammekjøtt skal du se!

Så stå på, det ordner seg nok for deg og dine fantasier også!!

Klem fra meg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Nelle hadde en 21 åring som var 201, usedvanlig pen, myk hud, deilig kropp, han kom tre ganger etter hverandre en gang, det var godt å ligge inntil ham, vi lekte sammen, var alvorlige sammen, diskuterte og holdt rundt hverandre, drakk vin og.....

*sukk*

Nelle :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...