Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, a l'orange skrev:

De to der er omtrent overlappende for min del, men om du har nytte av de fordi du ønsker deg den ene og ikke den andre, så kjør for all del på med de kategoriene.

Dersom du ikke ser et problem med hvilke type holdninger som kommer ut av å tenke og kategorisere mennesker på den måten, så er det vel ikke mer å si.

Anonymkode: bbf4c...97d

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den i "good guy"teorien høres jo for god ut til å være sant, men enhver oppegående kvinne velger da han fremfor "bad boyen" du beskriver :P den typiske good guy er ikke det du beskriver da. Det er som regel de som klager på at alle jenter går etter bad boys, og bare er stakkarslig og bitre fordi kvinner ikke falt for dem pga noen egenskaper de har, ikke snill-egenskapen. 

Anonymkode: a76ca...b93

De goodeste good guysa sutrer ikke.

Skrevet

Jeg var sammen med en "bad guy" som i starten latet som han var en "good guy". Han gjorde alt det du skriver under den kategorien. Derfor falt jeg kraftig for han. Så snudde han om da jeg var knyttet og forelsket. Da gjorde han brått alt som du skriver under den andre kategorien. Så sånn kan det også være gitt.. Det finnes såklart en mellomting, men jeg har bare opplevd enten eller. Bad guys tror jeg man faller lettere for om man har dårlig selvtillit og har en tendens til å ikke vite hva man egentlig fortjener. Mens de som ender opp med good guys gjør det nettopp fordi de vet selv hva de fortjener.

Anonymkode: 0ac3b...8c2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en "bad guy" som i starten latet som han var en "good guy". Han gjorde alt det du skriver under den kategorien. Derfor falt jeg kraftig for han. Så snudde han om da jeg var knyttet og forelsket. Da gjorde han brått alt som du skriver under den andre kategorien. Så sånn kan det også være gitt.. Det finnes såklart en mellomting, men jeg har bare opplevd enten eller. Bad guys tror jeg man faller lettere for om man har dårlig selvtillit og har en tendens til å ikke vite hva man egentlig fortjener. Mens de som ender opp med good guys gjør det nettopp fordi de vet selv hva de fortjener.

Eller kanskje de er litt  bevisste på hva de gidder?

Jeg hadde iallfalll ikke orka å rote med ei bad girl. Det er jeg for gammel til. Og for lat. 

Skrevet
7 minutter siden, a l'orange skrev:

Forskjellen her ligger vel i at du er en kvinne som forsøker å beskrive de to typene slik DU opplever de, med andre ord; good = god selvtillit, bad = dårlig selvtillit. Og jeg som medkvinne kjenner meg igjen nokså greit (bortsett fra at jeg synes good guy'en din virket veldig...tja...sosial, nesten klengete).

Mens de badboy'ene vi alle har hørt om egentlig er selvsikre menn og aldeles ikke alltid dårlige menn, men de er blitt definert som badboys av usikre menn som ikke forstår hva de selv gjør galt og som dermed tror kvinner tiltrekkes av kjipe menn.

Det har du helt rett i. Bad boys er ikke alltid dårlige menn, enig i det. Og good guys har sine negative sider også. Han var nok litt klengete, men det var så nydelig der og da når man kommer fra en lettere kjølig mann, som ikke ville slippe meg innpå seg. Smeltet de to sammen hadde vært perfekt ;) 

Anonymkode: def36...a34

Skrevet
Et øyeblikk siden, I Grosny skrev:

Eller kanskje de er litt  bevisste på hva de gidder?

Jeg hadde iallfalll ikke orka å rote med ei bad girl. Det er jeg for gammel til. Og for lat. 

Det var jo det jeg mente? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk dårlig selvtillit ihvertfall. Stup forelsket i en blid og sjarmerende kar...før det snudde, som hos deg...og man overså alt det negative som kom, små kommentarer, taushet..men likevel var kjærligheten min for dyp til å bare gå. En mellomting hadde vært fint, og normalt.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.8.2016 den 21.17):

Det finnes såklart en mellomting, men jeg har bare opplevd enten eller. Bad guys tror jeg man faller lettere for om man har dårlig selvtillit og har en tendens til å ikke vite hva man egentlig fortjener. Mens de som ender opp med good guys gjør det nettopp fordi de vet selv hva de fortjener.

Helt enig med deg! 

(likevel forsto jeg det ikke, før i år😝)

Endret av a l'orange
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk dårlig selvtillit ihvertfall. Stup forelsket i en blid og sjarmerende kar...før det snudde, som hos deg...og man overså alt det negative som kom, små kommentarer, taushet..men likevel var kjærligheten min for dyp til å bare gå. En mellomting hadde vært fint, og normalt.

Enkelte typer gjør sånn bevisst for å "forme" drømmedama si, som overser de negative tingene og lar de styre på slik de selv vil. Gjerne typen som synst alt annet er viktigere enn dama, men som synst det er trygt å ha noen som alltid er der når de selv vil ha de der. Min eks fikk meg til å føle at det å være med meg var det beste han visste, til han snudde, og fisket hele dagene og var ute med kompisene og skrudde bil til 2-3 på natta. Da han kom å la seg med meg forventet han at jeg skulle våkne opp og ha sex med han. Kuet og dum som jeg var gjorde jeg alt jeg kunne for å tilfredsstille behovene hans og prøvde desperat å være bra nok. Huff. Jeg lærte ihvertfall hva jeg vil og ikke vil i neste forhold.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte typer gjør sånn bevisst for å "forme" drømmedama si, som overser de negative tingene og lar de styre på slik de selv vil. Gjerne typen som synst alt annet er viktigere enn dama, men som synst det er trygt å ha noen som alltid er der når de selv vil ha de der. Min eks fikk meg til å føle at det å være med meg var det beste han visste, til han snudde, og fisket hele dagene og var ute med kompisene og skrudde bil til 2-3 på natta. Da han kom å la seg med meg forventet han at jeg skulle våkne opp og ha sex med han. Kuet og dum som jeg var gjorde jeg alt jeg kunne for å tilfredsstille behovene hans og prøvde desperat å være bra nok. Huff. Jeg lærte ihvertfall hva jeg vil og ikke vil i neste forhold.

Ja, man lærer på en kjip måte dessverre. Men ikke alltid lett å se før man sitter der, dødsforelsket og gjør hva som helst for å tekkes ham. Aner ikke hvor mange ganger jeg reiste, forbanna og lei meg, lovte meg selv å aldri reise til ham igjen. Men til slutt får man nok, men med et knust hjerte. Føler at det ikke kommer til å leges igjen, aldri tro på en mann igjen. Men heldigvis heles kropp og sjel, og gode mannfolk med gode intensjoner er det heldigvis mange av.

Skrevet

Good guys are bad guys that never get cought

Anonymkode: 93d41...574

Skrevet
19 timer siden, a l'orange skrev:

Flott! :) 

Jeg kan nemlig ikke tenke meg noe bedre enn at noen kommer og snur "badboy"-myten på huet.

?

Badboy myten blir jo dyrket i denne tråden. Se hvor mange som hiver seg på hva TS sa ukritisk. Menn og gutter blir redusert til endimensjonale skapninger uten egne tanker og følelser. De blir redusert til noen få symptomer på en liste, de er ikke individer lenger.

Dette blir like tåpelig som dyrkingen av kjeftete kone som nekter mannen å drikke øl med gutta og mannen som blir en kåt gris av alle sexy damer med stor utringning. For all del, dersom man syns den type oppførsel er konstruktiv og får oss til å vokse som mennesker

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Badboy myten blir jo dyrket i denne tråden. Se hvor mange som hiver seg på hva TS sa ukritisk. Menn og gutter blir redusert til endimensjonale skapninger uten egne tanker og følelser. De blir redusert til noen få symptomer på en liste, de er ikke individer lenger.

Dette blir like tåpelig som dyrkingen av kjeftete kone som nekter mannen å drikke øl med gutta og mannen som blir en kåt gris av alle sexy damer med stor utringning. For all del, dersom man syns den type oppførsel er konstruktiv og får oss til å vokse som mennesker

Menn har ikke følelser. Det er noe alle vet. Bare i tissen. 

Anonymkode: 96ab7...649

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Skrevet
Den 19.8.2016 at 19.34, AnonymBruker skrev:

Du er ganske nedlatende mot menn når du deler de inn i to enkle kategorier.

oh yes buhuhu im so triggered :P nå tror jeg jeg må ta selvmord fordi jeg ble så lei meg XD

svar til emnet: jeg kan trygt si at jeg er ingen av delene. jeg er en hybrid. kronisk hybrid faktisk siden jeg har Asperger's og derved får en ganske......ikonisk personlighet og oppførsel som sikkert forvirrer mange mennesker. Truth be told, jeg hadde drevet enhver kvinne til vanvidd fordi jeg er rett og slett skapt for å være en ensom ulv med spesielle eksentriske behov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...