Gå til innhold

Nordmenn er rasister

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste den nettopp.

Lily Bandehy :hoppendeglad:

Jeg er sikker på at mange som ikke liker det jeg skriver, tror at jeg hater alle innvandrere.

Lily Bandehy :hjerte:

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dette var herlig lesing, hun har helt rett:hjerte:

Skrevet

Hun er et forbilde! Alltid treffer spikeren på hodet, ærlig og sier ting rett ut. <3 Skulle ønske flere var som henne.

• Liker 1
Skrevet

Hun skriver godt men ikke noe nytt. Flere av oss her på KG har jo skrevet mye av det samme. Kritikk av islam og kritikk av kultur, er ikke rasisme. Det er på tide at folk som Gule og Støre, sammen med sin flokk, snart forstår det. Håper også flere av disse rasist elskerne på KG snarest kutter ut dette. Rart egentlig at MOD aksepterer at rasisme kastes ut der det ikke hører hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Og på grunn av den politisk korrekte shamingen der alt er rasisme og alt er frekt og ufint, får vi aldri politisk forandring i Norge. Alle stemmer AP i feighet. Hvis vi fortsetter å tolerere intoleranse på denne måten og oppføre oss så politisk korrekte, blir vi som skal tolerere alt og la disse kalle alt rasisme, ikke lenger selv bli tolerert. Da blir samfunnet like absurd som filmen "Life of Brian" viser.

Anonymkode: 16d6b...d4f

• Liker 2
Skrevet

En gang satt jeg på t-banen, og det kom noen sånne kontrollør-folk (eller hva det nå heter) og skulle sjekke om alle hadde billetter, månedskort / årskort eller lignende. Det var tre-fire som var møre i huden der, men alle de andre passasjerene var lyse i huden. De utlendingene mente at det var "ekstremt rasistisk" å spørre dem etter billetter og sånn.

De mente at kontrollørene alltid skulle sjekke alle de "hvite folkene" men aldri spørre noen som var mørke i huden. For det var viss nok rasistisk. :klo:

Anonymkode: ecbf5...f47

• Liker 5
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her treffer hun spikeren på hode

http://lilybandehy.blogg.no/1471549340_nordmenn_de_er_rasist.html

Anonymkode: 8074b...6ae

Jeg har sett en bussjåfør bli utskjelt fordi at han ikke ga ekstra service til en og kjørte han hjem som selvfølgelig lå et godt stykke utenom ruten hans. Han mente bussjåføren hadde et hat mot de med mørk hud og var veldig rasistisk. 

Anonymkode: b3e54...a09

• Liker 2
Skrevet

Og jo mer "toleranse" jeg får stappa ned i halsen, jo mer rasistisk blir jeg.

• Liker 3
Skrevet

Bra skrevet, en dette er jo skrevet og sagt av 'alle' nordmenn som er lei av å bli kalt rasist fordi den mørkhudede ikke får lov å snike i køen eller fordi han/hun ble spurt om legitimasjon ved kjøp av alkohol... 

Utlendinger er rasister,  fordi de skaper avstand når de misbruker ordet til egen fordel på grunn av rase. Rasistiske utlendinger! 

Anonymkode: 8813a...614

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra skrevet, en dette er jo skrevet og sagt av 'alle' nordmenn som er lei av å bli kalt rasist fordi den mørkhudede ikke får lov å snike i køen eller fordi han/hun ble spurt om legitimasjon ved kjøp av alkohol... 

Utlendinger er rasister,  fordi de skaper avstand når de misbruker ordet til egen fordel på grunn av rase. Rasistiske utlendinger! 

Anonymkode: 8813a...614

0g du er sikkert en "høyre-ekstrem rasist" bare fordi du påpeker dette... 

Anonymkode: ecbf5...f47

Skrevet

Om det er noen trøst, er det 10 ganger så ille i Sverige, jeg har bodd der i 3 år.

Anonymkode: 8fcdb...25a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant ut i dag at jeg ikke er rasist. Jeg har bare trodd på løgnen.

Anonymkode: ccb6f...4f3

Skrevet

Der kom frem at det er en del rasister på KG som skjuler seg bak selverklærte tittelen "islamkritiker" , hvor man støttet innavla bønder i ku klux klan hetter som tok imot busser med småbarnsfamilier ved å skyte fyrverkeri mot dem.

Anonymkode: 14529...7b0

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en utlending:)

Anonymkode: e0e98...699

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom frem at det er en del rasister på KG som skjuler seg bak selverklærte tittelen "islamkritiker" , hvor man støttet innavla bønder i ku klux klan hetter som tok imot busser med småbarnsfamilier ved å skyte fyrverkeri mot dem.

Anonymkode: 14529...7b0

Hæ?

Anonymkode: 8074b...6ae

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er noen trøst, er det 10 ganger så ille i Sverige, jeg har bodd der i 3 år.

Anonymkode: 8fcdb...25a

Nei, det er ingen trøst for vi bor her i Norge og hva som skjer i Norge berører oss direkte i dag. At naboen har det verre kan ikke være noen trøst når vi selv ikke har det så bra.

• Liker 2
Skrevet

Dessverre er det veldig vanlig å blande begrepene realist og rasist her i landet. Prøver man å være realistisk  så er man rasist med en gang. I følge enkelte. 

• Liker 2
Skrevet

Hehehehe dere breiviker griner hele tiden. Sitter her og alltid påpeker på hva som er galt i Norge og muslim muslim muslim islam islam islam. Dere er mye mer muslimske enn muslimer selv som heile tiden tenker på Allah. Lol. Samme shiten hver gang. Dere er noen radikaliserte breiviker som hele tiden sipper over at det er så mye politisk korrekthet i landet, men sitter dag inn og dag som nettkrigere. Få dere liv jævla muslimer!

Anonymkode: 5ac3e...ddd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehehehe dere breiviker griner hele tiden. Sitter her og alltid påpeker på hva som er galt i Norge og muslim muslim muslim islam islam islam. Dere er mye mer muslimske enn muslimer selv som heile tiden tenker på Allah. Lol. Samme shiten hver gang. Dere er noen radikaliserte breiviker som hele tiden sipper over at det er så mye politisk korrekthet i landet, men sitter dag inn og dag som nettkrigere. Få dere liv jævla muslimer!

Anonymkode: 5ac3e...ddd

Koselig med slike seriøse innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...