Gå til innhold

Henting i barnehage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenta mi på 1,5 år reagerer bare med å se på meg og fortsette med det hun gjør på. Hun pleier også å begynne å krype i motsatt retning mens hun ler, når jeg sier "kom da". Da ler hun ihvertfall og synes det er gøy å "stikke av" for at jeg skal ta henne opp. Mulig jeg ikke har noen grunn til bekymring, men tidligere pleide hun å smile fra øre til øre og være kjempeglad mens nå reagerer hun på en annen måte. 

Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 78a16...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig og ingenting å bekymre seg over. Hun trives nok godt, og har funnet en ny måte å 'teste' deg på 😉

Skrevet

Veldig vanlig ;-) min er en skøyer og liker å bli tatt ;-)!

Anonymkode: 7bcff...bc8

Skrevet

Sånn er det nesten hver gang her! Et godt tegn spør du meg :) koser seg i barnehagen da!

Skrevet

Ok godt å høre at det er flere og at det er vanlig 👍🏼 hun er blitt litt skøyete i det siste så er nok bare det da. Og at hun koser seg, er det jeg har håpt at det skulle være. Takk for svar! 😊

Anonymkode: 78a16...14f

Skrevet

Helt normalt :) man forventer liksom at de skal juble og kaste seg inn i armene våre... Og så bare fortsetter de å leke. Litt sånn uanfektet og nonsjalant. Godklemmen pleier jeg å få når vi har kommet oss ut fra barnehagen ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...