AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 De siste par årene har jeg hatt ganske store menssmerter. Dersom jeg ikke får tatt smertestillende tidsnok, blir jeg helt invalidisert og klarer ikke annet enn å sitte eller ligge til de smertestillende tar den verste brodden. I morges opplevde jeg at smertene var så store at jeg ikke klarte annet enn å fri meg i sengen og stønne/rope av smerte. Dette er fryktelig plagsomt, og jeg gruer meg til hver menstruasjon fordi jeg vet det kommer. I tillegg forsøker samboeren min og jeg å få barn, så p-piller er egentlig ikke et reelt alternativ. Uansett, er menssmerter noe man kontakter lege for? Og hva kan eventuelt legen gjøre? Anonymkode: 60ac9...47f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Hadde kontaktet legen. Da kan du få smertestillende. Anonymkode: c0d42...6d8
Cessa74 Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Du burde undersøkes av gynekolog. Kanskje du har endometriose? Det bør absolutt sjekkes - og iallefall om du prøver å bli gravid. Ellers har jeg god effekt av Proxan - et reseeptfritt legemiddel som er spesifikt mot mensen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 3 timer siden, Cessa74 skrev: Du burde undersøkes av gynekolog. Kanskje du har endometriose? Det bør absolutt sjekkes - og iallefall om du prøver å bli gravid. Ellers har jeg god effekt av Proxan - et reseeptfritt legemiddel som er spesifikt mot mensen. Jeg vil tro Cataflam vil være bedre for TS. Det fås på resept og tas sammen med paracet. Anonymkode: 48361...ff2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 5 timer siden, Cessa74 skrev: Du burde undersøkes av gynekolog. Kanskje du har endometriose? Det bør absolutt sjekkes - og iallefall om du prøver å bli gravid. Ellers har jeg god effekt av Proxan - et reseeptfritt legemiddel som er spesifikt mot mensen. Jeg bruker Proxan nå, men syns ikke virkningen er bedre enn annen smertestillende. Jeg har tenkt på endo, og har sett på hvordan man kjenner igjen endo, og kan ikke si jeg kjenner meg igjen. Men, jeg håper legen tar tak slik at jeg får sjekket det ut. ts Anonymkode: 60ac9...47f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå