AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 I nyhetsoppdateringen min så har jeg sånn at jeg kan se hva noen har likt av bilder sider osv. vanlige greier. Hvorfor er det da noe som ikke kommer opp, men som fremdeles er likt av samme person som jeg får oppdateringer fra? Går det an å stille inn hva folk skal se av likes? Anonymkode: bc7c7...70f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Om Gunda trykker liker på bilder Bodil og Børre, så vil du kun se likerklikket Gunda gjør på Bodil sitt bilde, siden Bodil har lagt dette ut offentlig så alle kan se. Men du vil ikke se likerklikket Gunda gir Børre for Børre er smart og har satt sine innlegg til kun å vises til sine venner. Du er så klart da ikke venner med Bodil eller Børre. Kun Gunda. Anonymkode: 24f42...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Men profilbildet er offentlig, ellers kunne jeg ikke vite at det har blitt likt av den pesonen. Anonymkode: bc7c7...70f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Alle profilbilder er offentlige ja. Hvorfor du ikke fikk opp ett av disse likerklikkene har med dine mest vanlige klikk og gjøre. FB beregner hvor stor interesse du har av en ting kontra en annen, og vil vise deg det du ant vil ha mest nytte av på din vegg. Anonymkode: 24f42...0a9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Nytt profilbilde blir automatisk offentlig. Lurt å gå inn og endre dette etter man poster bildet. Anonymkode: 177fe...91c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nytt profilbilde blir automatisk offentlig. Lurt å gå inn og endre dette etter man poster bildet. Anonymkode: 177fe...91c Ja, men hvorfor kom ikke det opp i newsfeeden over hva venner liker.. Anonymkode: bc7c7...70f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå