WubWub Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske menn = feige. Anonymkode: 93555...926 Damer gjør dette i like stor grad så en bedre formulering ville vært : Norske kvinner og menn = feige.
WubWub Skrevet 18. august 2016 #22 Skrevet 18. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei du tar helt feil. De gangene jeg har fått en forklaring og et avslag, så har jeg også glemt fyren fem minutter etterpå. Når jeg har blitt ghosta så gjør jeg ikke annet enn å tenke på grunnen for dette. Det gnager og jeg får ikke fred. Det er så sårende og forvirrende. Anonymkode: 7c4fe...0dd Det var vel muligens derfor de fadet ut da de innså at du ikke var så interessert i utgangspunktet. Om du kan glemme noen etter 5 minutter så merket de nok at det var lite følelser involvert fra din side så de ser det kanskje ikke så hensiktsmessig å ty til en avskjedstale når det er så labert fra din side?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #23 Skrevet 18. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fint, men dessverre er det en del som ikke klarer det (kvinner OG menn), og det er årsaken til at hele "ghosting"-konseptet eksisterer i utgangspunktet. Anonymkode: 7b2c4...e71 Nei, hele konseptet bak "ghosting" dreier seg om at det er lettere å slippe å forholde seg til personen enn å avvise vedkommende. Det dreier seg overhodet ikke om vedkommende som blir avvist. Anonymkode: 93285...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #25 Skrevet 18. august 2016 13 minutter siden, Tvist skrev: Hva er ghosting? Å late som en ikke eksisterer. Anonymkode: 75411...19d 1
sjonkelrolf Skrevet 18. august 2016 #26 Skrevet 18. august 2016 Etter min mening er "ghosting" av det verre man kan oppleve. For den som blir ghostet kan sitte igjen med en rekke spørsmål som man ikke vil få svar på, og det kan ta lang tid før man er over det. Snakker av erfaring. På et eller annet tidspunkt må man ta seg sammen, men det tar tid. De som bedriver ghosting vil jeg si er feige, mangler ryggrad, og ekstremt egoistiske.
rundfirkant Skrevet 18. august 2016 #27 Skrevet 18. august 2016 14 timer siden, kikkana skrev: Er gammeldags og 100% enig i at folk bør kunne si hvorfor man ikke ønsker å gå videre med noe. Og at å ikke gi lyd fra seg eller å ikke gi grunn, er feigt. Det er viktig å si hvorfor, fordi da lærer den andre noe om seg selv. For eksempel kan noen ha dårlige turn off vaner som de ikke er klar over. Ved å få dette konfrontert som en turn off, slipper de å gå på 10 avvisninger til før de skjønner årsaken og kan gjøre noe med det. Kan virke som ekkelt der og da, men hvis ting blir sagt på en ok måte, er det klart mer empatisk en å bare fordufte. Blir litt som å få sparken fra jobb uten å vite hvorfor. Amen! Synes det er viktig å si ifra så kan den andre velge om dette er noe de vil endre på eller ikke. Og det gir mye mer klarhet og forkorter "sorgprosessen", er hvertfall min erfaring.
Cuntzilla Skrevet 18. august 2016 #28 Skrevet 18. august 2016 Ei venninne av meg ble dumpet på den måten av kjæresten. Det var helt sprøtt, de hadde sikkert vært sammen et år og møtt foreldrene til hverandre og alt det der, så bare forsvant han en dag. Eller, norske byer er ikke store nok til at man bare kan forsvinne, han måtte jo gjøre sitt ytterste for å unngå å treffe på henne. Det var ingen krangling, han sa ingen farvel eller siste ord, ikke en SMS engang. Hun ble jo selvsagt knust, men "fordelen" med en så tilbakestående dumpemåte er vel at man får bekreftet at det nok var best å bli kvitt stuten. Han kom jo luskende tilbake en dag selvsagt, men det er no takesies-backsies når du gjør sånt, da brenner du alle broer.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #29 Skrevet 18. august 2016 Jeg er -for- ghosting. En jeg datet manglet ett par antenner og hadde lite respekt for kvinner når det gjalt visse ting. I begynnelsen brydde jeg meg ikke, ble veldig betatt og tenkte bare at alle har feil og mangler osv, ingen er perfekt etc, men etterhvert ble jeg så provosert at ikke fixet ikke å være med ham mer. Så da ghostet jeg han vekk og har ingen dårlig samvittighet over det. Hadde det derimot vært en jeg ble skikkelig glad i og som var en ordentlig bra person, men som jeg hadde mistet følelser for e.l så hadde blitt helt feil for meg å ghoste han vekk Anonymkode: 9fb3b...a3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå