Gå til innhold

Østeuropeiske damer da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva?

Anonymkode: 0364f...792

Det står dette: Det stemmer ikke at latviske damer har lite eller ingen utdannelse, det vet jeg

Jeg har ingen peiling og bryr meg ikke men hvis de har lang utdannelse så er de utdannet i Litauen antar jeg? Eller? 

Anonymkode: 287e9...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På 17.8.2016 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Inspirert av thailandske damer tråden..

 

Ser man på østeuropeiske damer sånn åså? Som fattige føyelige postordre damer??

Anonymkode: 9931e...86d

Nei. Så et program om de og hadde ikke nødvendigvis trodd hun var fra Ukraina før hun sa det (kan se det litt på utseendet bare). Tror ikke de er sånn folk tror. 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russiske og ukrainske kvinner er de mest feminine og vakre jeg vet om. De er både opptatt av å stelle med seg selv og gjøre seg vakre for sine menn. I tillegg er de ikke materialister, slik norske kvinner er, men er opptatt av mannen som person, uavhengig av hvor mye han tjener. Jeg har vært i Odessa flere ganger. Jeg vet.

Norske kvinner ser ut som mannlige havnearbeidere i jevnførelse.

Anonymkode: db48f...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet heter: en diva vender hjem. Der får man et innblikk i hvordan noen av de har det. Skjønner at de vil til USA hvis de har det sånn. Ukraina virker grusomt! 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Russiske og ukrainske kvinner er de mest feminine og vakre jeg vet om. De er både opptatt av å stelle med seg selv og gjøre seg vakre for sine menn. I tillegg er de ikke materialister, slik norske kvinner er, men er opptatt av mannen som person, uavhengig av hvor mye han tjener. Jeg har vært i Odessa flere ganger. Jeg vet.

Norske kvinner ser ut som mannlige havnearbeidere i jevnførelse.

Anonymkode: db48f...a33

Du lever i en fantasiverden.

Anonymkode: 78358...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Russiske og ukrainske kvinner er de mest feminine og vakre jeg vet om. De er både opptatt av å stelle med seg selv og gjøre seg vakre for sine menn. I tillegg er de ikke materialister, slik norske kvinner er, men er opptatt av mannen som person, uavhengig av hvor mye han tjener. Jeg har vært i Odessa flere ganger. Jeg vet.

Norske kvinner ser ut som mannlige havnearbeidere i jevnførelse.

Anonymkode: db48f...a33

Jeg kan oversette det du skriver;
Jeg får meg ikke en norsk dame, derfor er jeg sinte på de, og skriver at østeuropeiske damer er mye bedre. Siden norske damer ikke vil ha meg, så er de noe dritt.

Et tips; du trenger ikke å overdrive så fælt fordi du har bedre lykke i Russland eller Ukraina. Det er helt greit det, og jeg dømmer deg ikke for at du går etter damer der. Men det er ikke lurt å overdrive så fælt.

Anonymkode: 2a0ea...044

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lever i en fantasiverden.

Anonymkode: 78358...286

Ja... det tror jeg ikke stemmer. Eller jeg vet det ikke stemmer. 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan oversette det du skriver;
Jeg får meg ikke en norsk dame, derfor er jeg sinte på de, og skriver at østeuropeiske damer er mye bedre. Siden norske damer ikke vil ha meg, så er de noe dritt.

Et tips; du trenger ikke å overdrive så fælt fordi du har bedre lykke i Russland eller Ukraina. Det er helt greit det, og jeg dømmer deg ikke for at du går etter damer der. Men det er ikke lurt å overdrive så fælt.

Anonymkode: 2a0ea...044

Jeg har ikke det. Bare anbefalte et TV-program om en av de, alle er ikke like. :) 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan oversette det du skriver;
Jeg får meg ikke en norsk dame, derfor er jeg sinte på de, og skriver at østeuropeiske damer er mye bedre. Siden norske damer ikke vil ha meg, så er de noe dritt.

Et tips; du trenger ikke å overdrive så fælt fordi du har bedre lykke i Russland eller Ukraina. Det er helt greit det, og jeg dømmer deg ikke for at du går etter damer der. Men det er ikke lurt å overdrive så fælt.

Anonymkode: 2a0ea...044

La meg oversette: "ви певно ні з України". Men jo, jeg er det ser du. ;) 

Anonymkode: db48f...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...