AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Hvor lenge venter du før du blir bekymra? Anonymkode: bf761...a88
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 En uke eller to. Anonymkode: 28dd8...97c
Saphyria Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 (endret) Eg veit aldri 100% når min menstruasjon kommer, så eg hadde ikkje bekymret meg før det hadde gått ein måned eller to, men eg veit med ganske stor sikkerhet at eg ikkje hadde vært gravid dersom mensen ikkje kom da. Om du tenker på mulig graviditet, så ville eg ventet ei uke eller to. Endret 17. august 2016 av NordTroll
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En uke eller to. Anonymkode: 28dd8...97c Ok Jeg tenker en uke.. kommer den ikke da, er det muffens på ferde.... Enten kreft eller baby. 18 minutter siden, NordTroll skrev: Eg veit aldri 100% når min menstruasjon kommer, så eg hadde ikkje bekymret meg før det hadde gått ein måned eller to, men eg veit med ganske stor sikkerhet at eg ikkje hadde vært gravid dersom mensen ikkje kom da. Om du tenker på mulig graviditet, så ville eg ventet ei uke eller to. Såpass! Nei, min pleier å komme når den skal sånn ca. 15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Er den veldig punktlig? Bruker du app for å følge med? Ja, men + - noen dager er det. Jeg bruker ikke app, jeg teller bare Jeg er ikke prøver eller noe (langt ifra, bruker prevensjon), men liker å ha full kontroll på kroppen og sånn av personlige årsaker. Venter fortsatt, da. Men har mensenhumør, så vi får se...... Litt tidlig med 3.mann når 2.mann bare er 9 mnd. Anonymkode: bf761...a88
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.8.2016 den 19.25): Ok Jeg tenker en uke.. kommer den ikke da, er det muffens på ferde.... Enten kreft eller baby. Såpass! Nei, min pleier å komme når den skal sånn ca. Ja, men + - noen dager er det. Jeg bruker ikke app, jeg teller bare Jeg er ikke prøver eller noe (langt ifra, bruker prevensjon), men liker å ha full kontroll på kroppen og sånn av personlige årsaker. Venter fortsatt, da. Men har mensenhumør, så vi får se...... Litt tidlig med 3.mann når 2.mann bare er 9 mnd. Anonymkode: bf761...a88 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 37 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Anbefaler deg app. Den brukes egentlig til graviditet. Den viser når du har størst sjanse for å bli gravid. Jeg bruker den motsatt, holder meg unna sex de dagene Den er spot on for meg. Du har et par dager hvor mens skal komme og den slår aldri feil. Du har utallige apper så du kan google. Jeg har android og bruker Kindara. For meg er den enkel og grei. Jeg brukte faktisk en slik app slik du beskriver at du bruker den vinteren 2015, da jeg ble gravid Husker ikke hva appen het, men det funket ikke så bra. Samboeren min likte ikke kondomer, så ga det en sjans, var han som hadde lest mye om det. Jeg tok tempen og så videre Natural Cycle? Husker ikke hva den het altså... Babyer er søte og alt det der, men vil helst ikke ha flere, i hvert fall ikke på 5-10 år Jaja, mensen kommer nok Anonymkode: bf761...a88
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.8.2016 den 20.47): Jeg brukte faktisk en slik app slik du beskriver at du bruker den vinteren 2015, da jeg ble gravid Husker ikke hva appen het, men det funket ikke så bra. Samboeren min likte ikke kondomer, så ga det en sjans, var han som hadde lest mye om det. Jeg tok tempen og så videre Natural Cycle? Husker ikke hva den het altså... Babyer er søte og alt det der, men vil helst ikke ha flere, i hvert fall ikke på 5-10 år Jaja, mensen kommer nok Anonymkode: bf761...a88 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok Jeg tenker en uke.. kommer den ikke da, er det muffens på ferde.... Enten kreft eller baby. Såpass! Nei, min pleier å komme når den skal sånn ca. Ja, men + - noen dager er det. Jeg bruker ikke app, jeg teller bare Jeg er ikke prøver eller noe (langt ifra, bruker prevensjon), men liker å ha full kontroll på kroppen og sånn av personlige årsaker. Venter fortsatt, da. Men har mensenhumør, så vi får se...... Litt tidlig med 3.mann når 2.mann bare er 9 mnd. Anonymkode: bf761...a88 Det trenger ikke være kreft selv om mensen er sein. Ikke noe muffens med det. Helt normalt at syklusen kan tulle innimellom. Rart at folk alltid tenker det verste når noe ikke går som det skal. Kroppen er i endring hele tia. Anonymkode: fc7c8...2b5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trenger ikke være kreft selv om mensen er sein. Ikke noe muffens med det. Helt normalt at syklusen kan tulle innimellom. Rart at folk alltid tenker det verste når noe ikke går som det skal. Kroppen er i endring hele tia. Anonymkode: fc7c8...2b5 Det vet jeg, men en skal faktisk passe på slikt. Anonymkode: bf761...a88
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Som sagt, de fleste er laget for graviditet. Men de kan også brukes motsatt. Jeg bruker den for mensen. Skal finnes egne apper for det også. Jeg gidder ikke å skrive opp symptomer og slikt. Jeg trenger kun "light, medium and heavy" og en kalender. Ok Anonymkode: bf761...a88
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 No mens today! Verste er at man venter på det. Fikk et øyeblikks panikk i går kveld da jeg så for meg baby, men det skal være tilnærmet fysisk umulig (tilnærmet, ja), så jeg tror jo ikke det. Men kan man få melk av mens? Anonymkode: bf761...a88
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 HEI. Noen som veit det om melka? Ble litt småbekymra. Anonymkode: bf761...a88
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Det kan forekomme, ja. Som regel hos kvinner som har ammet før. Det kan tyde på hormonforstyrrelse hvis du ikke er gravid. Anonymkode: 2956b...25b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #15 Skrevet 19. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan forekomme, ja. Som regel hos kvinner som har ammet før. Det kan tyde på hormonforstyrrelse hvis du ikke er gravid. Anonymkode: 2956b...25b Takk for svar Anonymkode: bf761...a88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå