AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #21 Skrevet 17. august 2016 En hevn er å lage en falsk profil med et lekkert bilde og ta kontakt på nytt... gg deretter spille samme spillet tilbake. Tror dere folk lærer hvis de får smake samme leksa? Anonymkode: fea7f...c97
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #22 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En hevn er å lage en falsk profil med et lekkert bilde og ta kontakt på nytt... gg deretter spille samme spillet tilbake. Tror dere folk lærer hvis de får smake samme leksa? Anonymkode: fea7f...c97 Nei, og hvorfor bruke så mye tid og energi på det? Let it go and move on! Anonymkode: 556d4...ec7 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #23 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å slette? Vitner om dårlig selvtillit. Kan være mange grunner til at man ikke svarer på fem dager. Husker da mobilen min konka, bestilte en ny, og uka etter var de to jeg snakka med borte, de hadde selvsagt fått panikk siden jeg ikke hadde svart, og slettet meg. Men egentlig er det helt OK, slike "slettere" har jeg ikke sansen for uansett. Anonymkode: 029ed...6cc Kan godt hende noen får panikk og at det er grunnen til at de sletter. For min del snakker jeg bare med 1 av gangen og etter 5 dager uten å ha hørt noe antar jeg hun ikke er interessert. Når jeg sletter unngår jeg å havne i en situasjon der jeg har kontakt med flere samtidig. Anonymkode: 59f68...662
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #24 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å slette? Vitner om dårlig selvtillit. Kan være mange grunner til at man ikke svarer på fem dager. Husker da mobilen min konka, bestilte en ny, og uka etter var de to jeg snakka med borte, de hadde selvsagt fått panikk siden jeg ikke hadde svart, og slettet meg. Men egentlig er det helt OK, slike "slettere" har jeg ikke sansen for uansett. Anonymkode: 029ed...6cc Angriper du han fordi du ble såret av noen som slettet deg? Vitner om dårlig selvtillit. Anonymkode: baff6...0d6
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #25 Skrevet 17. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å slette? Vitner om dårlig selvtillit. Kan være mange grunner til at man ikke svarer på fem dager. Husker da mobilen min konka, bestilte en ny, og uka etter var de to jeg snakka med borte, de hadde selvsagt fått panikk siden jeg ikke hadde svart, og slettet meg. Men egentlig er det helt OK, slike "slettere" har jeg ikke sansen for uansett. Anonymkode: 029ed...6cc Jeg lar det stort sett gå en uke. Poenget er at hvis man ikke hører noe innen den første uka er sannsynligheten for at man i det hele tatt hører noe mikroskopisk, i den grad man i det hele tatt kan snakke om at det eksisterer en form for sannsynlighet. Da er personen mest sannsynligvis ikke interessert i noe kontakt. Dessuten, i hvert fall på Tinder, blir appen lite responsiv hvis det ligger for mange matcher der, har hendt at appen har feilet. Så det er også en grunn til at jeg fjerner matcher hvor jeg ikke har hørt noe fra personen jeg har sendt melding til.
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #26 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En hevn er å lage en falsk profil med et lekkert bilde og ta kontakt på nytt... gg deretter spille samme spillet tilbake. Tror dere folk lærer hvis de får smake samme leksa? Anonymkode: fea7f...c97 Har tenkt tanken bare som et rent eksperiment, men det har aldri blitt noe av. Og det kommer av at jeg som regel har bedre ting å drive med enn sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #27 Skrevet 17. august 2016 Kanskje han egentlig hadde dame, og ble ferska og dermed måtte slette deg ts? Anonymkode: d22a5...626 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #28 Skrevet 17. august 2016 12 timer siden, sjonkelrolf skrev: se mer på hva personen gjør, litt mindre på hva personen sier. Det gir et riktigere bilde av personen. Enig. Anonymkode: 556d4...ec7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #29 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig. Anonymkode: 556d4...ec7 Slettet og blokkert? Jeg sletter gjerne folk på facebook, når jeg lengre ikke vil ja kontakt, det skal litt til for å blokkere. Bla eskremt mye masing, dukke opp på ting de vet skal på, stakler oppførsel osv, Anonymkode: 556d4...ec7
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #30 Skrevet 17. august 2016 Kommer an på hvor man blokkerer. På eks. Sukker er blokkering den måten man har tilgjengelig for å rydde i matchinglistene, fjerne de som av forskjellige grunner ikke lenger er aktuelle, slik at man får opp relevante profiler. Trenger ikke ligge noe annet bak, men det kan gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #31 Skrevet 18. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han egentlig hadde dame, og ble ferska og dermed måtte slette deg ts? Anonymkode: d22a5...626 Han hadde ikke dame. I såfall var den dama godt skjult. 😂 Men selvsagt kan det jo hende. Tenker mer i de baner at han datet flere og fant ei som var mer interessant. Ble littt stressa for han hadde planer med meg og fant det lettere å slette/blokkere enn å avlyse. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Slettet og blokkert? Jeg sletter gjerne folk på facebook, når jeg lengre ikke vil ja kontakt, det skal litt til for å blokkere. Bla eskremt mye masing, dukke opp på ting de vet skal på, stakler oppførsel osv, Anonymkode: 556d4...ec7 Vil ikke påstå jeg maste og var ikke stalker 😂 Tror jeg sendte to Snap på den stille dagen .den siste ble aldri åpnet, før den ble grå... Anonymkode: 5aef4...d7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå