Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Per85 skrev:

"Mannen jeg har vært sammen med i 10 år er ikke superkjekk, men ligger litt over normalen (objektivt sett, jeg synes han er HOT), men han har bachelor, inntekt på 1 mill i året, kan bygge et hus inkl rør og elektrisk fra bunnen av, fikse alt fra biler til PCer, han er smart, morsom, fantastisk i senga, kjærlig, snill, sosialt intelligent, har masse interesser, er engasjert, vi har felles verdier og drømmer om det samme livet. Jeg tror definitivt du ikke er i min liga."

Jeg synes dette er litt frekt. Jeg hadde til og med blitt irritert viss en mann skrev dette om en dame. **

Jeg synes denne damen du viste bildet av var svært vakker. Jeg ville definitivt tatt henne viss hun var hyggeleg og interessant. Jeg ville nok også gått for noen som var en del mindre vakker enn henne. 

Sikkert mange grunner til at kvinner er overvektige. Og det må vere litt slitsomt at det er et slikt kroppspress. Samtidig så tenker jeg at dette er en tydelig faktor der de overvektige kvinner vet at de kan endres, nemleg ved å gå ned i vekt. 

**

Jeg er nok ikke interessert i å velge et "oppussingsprosjekt". Viss jeg vil velge en dame så må hun vere fin nok som hun er. Ikke fin nok viss hun går ned ti kilo. 

Å vere ti kilo overvektig når du er 45 år og har født to av mine barn er en ting, å vere overvektig når du er 25 år, barnløs og alt har å bruke tiden på er deg selv og dine interesser. 

Det ser ut til å være et interessant skille her. Når en mann er selektiv og har en del kriterier og han ikke ender opp med noen så er han: Kresen, har for høye tanker om seg selv, arrogant, usympatisk, burde jekke standardene sine litt, tenke mer på hva han har å tilby etc etc. 

Når en dame med høy utdannelse ikke ender opp med den rette, men dater og dater uten å finne den rette så er dette tegn på noe helt annet: Kvalitetsbevissthet, hun velger deg, hun velger kvalitet eller ingenting, hun er populær, men mennene når ikke opp etc etc. Jeg tror dette er feil. Jeg tror damene lider av akkurat det same som meg. For høye krav. For lite fokus på hva de har å tilby en mann. For mange krav. Men jeg tror kanskje en del kvinner har mer aksept for kvinnelige kresenhet, enn for mannlig kresenhet. 

**

Jeg vet hva jeg vil ha. Jeg vil ha en kjæreste. Man dater litt. Prøver å finne tonen. Og så gjør man mere og mere ting sammen. Og så blir man sambuere og så gifter man seg og får barn. Det er også det jeg vil. 

**

De fleste damene jeg har møtt virker som om de har gode verdier. De virker hyggelege og snille og ganske morsomme. De har lang nok utdannelse. De virker stabile og ganske så reflekterte. De er opne og positive. 

I mine forhold så har: Avstanden gjort det slutt på forholdet, det har skjedd to ganger. Og en gang så ble det slutt fordi hun hadde et barn. Og en gang gjorde jeg det slutt. 

**

Jeg tror ikke jeg virker usikker på date. Halloo. Jeg har tross alt datet 100 jenter. 

**

Viss jeg skal være ærleg, en ting jeg kanskje bør tone litt ned, viss jeg skal ble en bedre selger, og jeg tror ikke denne siden har fungert så godt som en salgsside for meg, så har jeg jo vært litt manisk med denne datingen. Jeg ble urolig viss det gikk en uke uten at jeg hadde en date. Så jeg senket standardene mine betraktelig og datet nesten hva som helst. 

**

Jeg har alltid vært livredd, når jeg prater med en vakker dame, for at de skal tenke, og kanskje enda værre si: Du er under min liga. For det er kanskje noe jeg selv tenker. at jeg er under deres liga. Men det er uhyre få av disse damene som har gitt slike signaler. Hvem vet om de kanskje bare har vært høflige mot meg, men jeg har spurt eksplisitt om jeg var under deres liga. 

For en sexy ting å gjøre.....

Anonymkode: 84a02...f8e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av dere jenter altså. Dere tenker at jeg er en idiot, blir kvalm etc etc, men dere ser likevel ut til å bry dere om hva jeg legger i begrepet overvektig. Kanskje det er omvendt rekkefølge. Kanskje jeg blir kvalm, idiot fordi dere havner i denne kategorien overvektig i mine øyne.

En del overvektige damer jeg møter, de fleste, er koselige, hyggelige og morsomme. Jeg føler meg absolutt mest komfortabel med de siden jeg ikke er tiltrekt av de, og føler meg på nivå med de utseendemessig.

Hadde jeg vært jente ville jeg gjort alt jeg kunne for å holdt meg slank, både viss jeg var i et forhold og viss jeg var utenfor et forhold. De ville ha sikret forholdet mitt til kjæresten, og det kunne åpnet dørene til potensielle kjærester. Trening har som mange vet lite med saken å gjøre og kosthold har alt med saken å gjøre. Man må spise sunt, spise relativt lite og ikke drikke for mye øl. Og det er ganske vanskeleg og det er en vanesak. Jeg så dette i klassen min også: De i mine øyne overvektige jenter spiste alltid en eller annen søt youghurt, en sjokolademuffins eller lignende, mens de mer slanke damene alltid spiste grusomt kjedelige ting som gulrøtter, paprika, kyllingfilet, salat etc etc. Og dette var også de slanke jentene som aldri satte sin fot inne i et treningsstudio.

**

De fleste menn er ganske overfladiske, de bare sier det ikke så direkte som jeg gjør i denne tråden. Det kan du jo se når du ser deres kjærester og eks-kjærester at de gang på gang på gang er slanke, og at det umulig kan være en tilfeldighet av i rekken av eks-kjærester finner du ikke en overvektig jente. Så jeg vil nok si at sosial klønethet i en gutt (slik jeg lider av) er det same som 15 kilos overvekt hos en jente.

**

Noen av dere jentene inne her virker riktig så hyggelige. Det er jo fint.

Skrevet

Ja, det var noen her som skrev et eller annet med at 170 og 64 kilo var overvektig. Som jeg skrev tidligere så var dette helt klart innenfor hos meg. 65 F BH størrelse høres jo også veldig spanande ut. Selvfølgelig har jeg ingenting imot store pupper. Halloo.

Skrevet

Jeg er ferdig å ha tilfreldig sex. Det har jeg gjort nok av. 

Skrevet
20 timer siden, Per85 skrev:

Noen av dere jenter altså. Dere tenker at jeg er en idiot, blir kvalm etc etc, men dere ser likevel ut til å bry dere om hva jeg legger i begrepet overvektig. Kanskje det er omvendt rekkefølge. Kanskje jeg blir kvalm, idiot fordi dere havner i denne kategorien overvektig i mine øyne.

En del overvektige damer jeg møter, de fleste, er koselige, hyggelige og morsomme. Jeg føler meg absolutt mest komfortabel med de siden jeg ikke er tiltrekt av de, og føler meg på nivå med de utseendemessig.

Hadde jeg vært jente ville jeg gjort alt jeg kunne for å holdt meg slank, både viss jeg var i et forhold og viss jeg var utenfor et forhold. De ville ha sikret forholdet mitt til kjæresten, og det kunne åpnet dørene til potensielle kjærester. Trening har som mange vet lite med saken å gjøre og kosthold har alt med saken å gjøre. Man må spise sunt, spise relativt lite og ikke drikke for mye øl. Og det er ganske vanskeleg og det er en vanesak. Jeg så dette i klassen min også: De i mine øyne overvektige jenter spiste alltid en eller annen søt youghurt, en sjokolademuffins eller lignende, mens de mer slanke damene alltid spiste grusomt kjedelige ting som gulrøtter, paprika, kyllingfilet, salat etc etc. Og dette var også de slanke jentene som aldri satte sin fot inne i et treningsstudio.

**

De fleste menn er ganske overfladiske, de bare sier det ikke så direkte som jeg gjør i denne tråden. Det kan du jo se når du ser deres kjærester og eks-kjærester at de gang på gang på gang er slanke, og at det umulig kan være en tilfeldighet av i rekken av eks-kjærester finner du ikke en overvektig jente. Så jeg vil nok si at sosial klønethet i en gutt (slik jeg lider av) er det same som 15 kilos overvekt hos en jente.

**

Kan du ikke heller sitere de du svarer? Vet aldri om du svarer meg eller noen andre.

Anonymkode: c25a1...3c8

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
Den 16.8.2016 at 0.13, Per85 skrev:

Jeg er 32 år og singel og jeg lurer på hvorfor jeg er singel. Det høres kanskje en smule arrogant ut, men jeg lurer på hvorfor jeg er singel. Kan det være fordi jeg er for kresen ? Kan det være fordi jeg mangler sosial intelligens ? Kan det være at jeg rett og slett overvurderer utseendet mitt ? 

Litt om meg selv. Jeg er som sagt 32 år gammel, jeg har en profesjonsutdannelse som de fleste jenter synes er interessant. Jeg tjener relativt godt for å vere nyutdannet. Jeg har en del hobbyer og interesser og en del venner. Jeg liker å gå i naturen og å trene. Jeg har lett for å få folk til å le. 

De fleste av mine venner er også single. 

Kanskje veldig vanskelig for dere å svare på hva det er som gjør meg singel når dere ikke kjenner meg bedre. 

Jeg er 190 centimeter høy. Jeg er ganske slank. Jeg har fått hørt en del ganger at jeg er ganske kjekk. Jeg er på tinder og på sukker. 

Hm. Så det lurer jeg på. Hvordan blir jeg mer attraktiv og får en flott kjæreste ? 

Jeg har vært på veldig mange dates, kanskje rundt 100 dates, men først og fremst med mindre attraktive damer. Vet ikke helt hvorfor jeg endte opp med å gå på date med de, men jeg tror det var fordi det var så mange av de, at jeg rett og slett bare tok til takke med de for å lettvint kunne komme meg på mange dates. Og så er jeg ganske utålmodig av meg. Og litt needy. 

Jeg lurer av og til på om jeg er god nok til å få en vakker og attraktiv dame, så kanskje det er manglende selvtillitt som gjør at jeg alltid går for de litt lubne damene med gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig utseende.  Hvem vet ? 

Ja, det er det jeg vil gjærne ha noen refleksjoner rundt dette, om hvorfor jentene her tror jeg er singel. 

Det er ikke mangel på selvtillit som er problemet ditt, ei heller utseende. Det er mangel på selvinnsikt som gjør at du ikke får deg kjæreste. 

Du har et menneskesyn hvor du vektlegger utseende til kvinner i stor grad - du vurderer kvinner ut fra utseende og noe som du "tar til takke med", akkurat som om disse ikke er pene nok for deg. Det er ditt syn på kropp og utseende som ødelegger for deg. 

Når du skriver om deg selv så nevner du utseende, kvaliteter, hvordan du opplever at andre ser på deg. Når du beskriver kvinner så er du kun opptatt av utseende. Ser du forskjellen?

Ta deg tid til å bli kjent med kvinners personlighet i stedet å satse på utseende. 

At du har en master gir deg ikke frikort for å måtte ha en bra personlighet og sunne verdier.

Skrevet

Det har vel blitt gjort en del forskning på det og det viser seg at pene mennesker har det lettere enn mindre pene mennesker. hvorfor ? Fordi de får mange fordeler. Fra begge kjønn. 

Det er helt greitt å vere tykk for min del. Helt greitt å ikke trene og spise så mye man vil eller spise usunt. Vi kan gjerne være venner. Men jeg blir ikke tent av tykke damer. Så enkelt er det. Jeg har prøvd og jeg blir rett og slett ikke tent, jeg har ikke lyst å se de nakne, jeg har ikke lyst å kysse de uansett hvor hyggelige de er. 

Men det er godt du siste respondent ikke mener det er noe i veien med min selvtillitt eller med mitt utseende. 

Noen ganger tenker jeg at det hadde vært så enkelt om jeg var homofil. Menn er liksom så enkle og rettframme. Du spør de om noe, og så får du svar. De ler og de koser seg og så sover de. Viss de får litt sex så er de fornøyd og blir med på det meste som deres partner foreslår. Jo eldre jeg blir, jo mer synes jeg at menn er flotte vesner, hyggelige, sympatiske og sjarmerende vesner. Dessverre tenner jeg ikke på de. 

Så det er nok det jeg søker i en dame. En enkel dame. En 1+1 er 2 dame. En likefrem dame. En dame som vet hva hun vil. En dame som ikke er så forferdelig kresen. En dame som ikke er irrasjonell, og som bare nyter livet, som er åpen om sine følelser, som gråter, spruter ild, banner, puler, men en jente som bare er åpen om det, som gir f, og som lever ærlig og oppriktig og følger sitt hjerte og som aksepterer at perfeksjon ikke finnes, men som prøver så godt hun kan, en jente som til tross for sin klokhet og livsvisdom likevel trener og spiser sunt og som absolutt ikke selvmedisiner med hamburger og sjokolade, men som både er body og brain. 

Kanskje jeg bare må ta til takke med en russisk en. Bite i eplet og og bare si, nei, det lyktes ikke meg å få en slank oppegående jente, de ville rett og slett ikke ha meg. Jeg var relativt etterspurt blant de lubne, men blant de slanke og veltrente ble jeg veiet og funnet for lett, for tung, for sosialt klønete eller stygg, i alle tilfeller ble jeg ikke funnet verdig. 

Skrevet

Slankhet og noenlunde skjønnhet er et nødvendig, men ikke tilstrekkelig kriterium for at jeg skal kunne ha en romantisk relasjon med en kvinne. 

På min vei gjennom byen ser jeg mange attraktive kvinner som jeg på klesstilen, frisyren og oppførselen vurderer som totalt uaktuelle for meg til tross for deres vakre utseende, men jeg har som regel aldri dates med disse jentene. 

Skrevet
Den 19.8.2016 at 9.06, Per85 skrev:

**

**

Du får belage deg på et kjedelig kosthold resten av livet da, om en pose sukkererter blir helgekosen når du mot formodning finner dette beinrangelet du et på leting etter. 

Anonymkode: d0b80...c4f

• Liker 5
Skrevet

Det hadde vært enklere å svare på postene viss dere brukte navn og ikkje berre var anonyme brukere. 

Jeg vil jo gjerne ha en dame med former og pupper og sånn. Men jeg vil ikke ha en dame med stor mage. Enkelt og greitt. 

Skrevet

Ærlighet: La meg ta et eksempel: Jeg er en veldig åpen og relativt easy-going fyr og folk har lett for å betro seg til meg både jenter og gutter. For eksempel i en større forsamling eller i en gruppe så sier person x blablabla politisk korrekte ting. Så kommer personen til meg og sier da blablabla veldig politisk ukorrekt ting. Både ting han har gjort og ting han har sagt. Dette gjelder for begge kjønn. 

Det er altså ikke bare jeg som projiserer mitt eget over på andre og tenker at fordi om jeg er en person som føler på forakt og sinne og frustasjon så må nødvendigvis andre også gjøre det, det er rett og slett disse tingene andre også sier til meg når de er på tomannshånd. 

Så vil noen kanskje innvende: Jamen Per, kan det ikke være at du med dine dårlige vibber tiltrekker deg andre mennesker med tilsvarende rævva vibber ? Jo, det kan det nok, men jeg prater jo også med de populære, vinnerne i klassen, de vakre, slanke, vellykkede og ettertraktede, de med ekstreme sosiale antenner og også de har denne baksiden av medaljen som jeg prater om. 

Hvorfor er det ingen av dere jenter som prøver å sjekke meg opp, det lurer jeg på. 

Skrevet
10 minutter siden, Per85 skrev:

Hvorfor er det ingen av dere jenter som prøver å sjekke meg opp, det lurer jeg på. 

Hvorfor skulle en jente i toppsjiktet sjekke opp noen som helst, TS? 

Anonymkode: ff796...ea4

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Per85 skrev:

Det har vel blitt gjort en del forskning på det og det viser seg at pene mennesker har det lettere enn mindre pene mennesker. hvorfor ? Fordi de får mange fordeler. Fra begge kjønn. 

Det er helt greitt å vere tykk for min del. Helt greitt å ikke trene og spise så mye man vil eller spise usunt. Vi kan gjerne være venner. Men jeg blir ikke tent av tykke damer. Så enkelt er det. Jeg har prøvd og jeg blir rett og slett ikke tent, jeg har ikke lyst å se de nakne, jeg har ikke lyst å kysse de uansett hvor hyggelige de er. 

Men det er godt du siste respondent ikke mener det er noe i veien med min selvtillitt eller med mitt utseende. 

Noen ganger tenker jeg at det hadde vært så enkelt om jeg var homofil. Menn er liksom så enkle og rettframme. Du spør de om noe, og så får du svar. De ler og de koser seg og så sover de. Viss de får litt sex så er de fornøyd og blir med på det meste som deres partner foreslår. Jo eldre jeg blir, jo mer synes jeg at menn er flotte vesner, hyggelige, sympatiske og sjarmerende vesner. Dessverre tenner jeg ikke på de. 

Så det er nok det jeg søker i en dame. En enkel dame. En 1+1 er 2 dame. En likefrem dame. En dame som vet hva hun vil. En dame som ikke er så forferdelig kresen. En dame som ikke er irrasjonell, og som bare nyter livet, som er åpen om sine følelser, som gråter, spruter ild, banner, puler, men en jente som bare er åpen om det, som gir f, og som lever ærlig og oppriktig og følger sitt hjerte og som aksepterer at perfeksjon ikke finnes, men som prøver så godt hun kan, en jente som til tross for sin klokhet og livsvisdom likevel trener og spiser sunt og som absolutt ikke selvmedisiner med hamburger og sjokolade, men som både er body og brain. 

Kanskje jeg bare må ta til takke med en russisk en. Bite i eplet og og bare si, nei, det lyktes ikke meg å få en slank oppegående jente, de ville rett og slett ikke ha meg. Jeg var relativt etterspurt blant de lubne, men blant de slanke og veltrente ble jeg veiet og funnet for lett, for tung, for sosialt klønete eller stygg, i alle tilfeller ble jeg ikke funnet verdig. 

Herre min hatt. 

Anonymkode: 346b9...21e

• Liker 3
Skrevet

Alle i denne tråden er vel ikke i toppsjiktet. 

Av og til ser vel også de jentene i toppsjiktet noe de absolutt har lyst på, og da får vel kanskje de også ut fingeren. Kanskje. 

Jeg lurer på hvordan det er å være i toppsjiktet, dvs å være en jente som både er intelligent, slank og vakker ? 

Jeg lurer på hva jeg ville gjort viss jeg var en sånn en. Jeg ville trolig vært relativt sympatisk, svært sosialt intelligent, blottet for bitterhet for jeg fikk jo alltid det jeg ville ha. Og så ville jeg drevet gjennom livet relativt lykkelig. Og selv om min skjønnhet i takt med alderen gradvis falmet, så ville jeg likevel, gitt at jeg trente, spiste sunt og inntok alkohol bare i moderate mengder, være blant de vakreste i min årgang. 

Jeg vil vært ganske lykkelig stort sett hele tiden, og så ville jeg fått en god jobb, men jeg ville sannsynligvis ikke brukt kreftene mine på noe ekstraordinært som å bestige Mount Everest eller skrive en roman, jeg ville nok heller vært en person på det jevne over hele fjølen, en person som ikke umaket seg til å utmerke seg på noen områder. 

Et mål for meg ville kanskje være å møte en jente som var vakker slank og intelligent OG som hadde lidd en del i sitt liv, og som gjennom terapi, meditasjon eller selvintrospeksjon hadde overvunnet eller forsont seg med sin lidelse, og som ikke utagerte synderlig på noen umoden måte, som ikke trengte å overkompensere for lidelsene og krenkelsene hun tidligere var blitt utsatt for. Sett i dette lyst så er jeg kanskje ganske kresen. 

Gjest Ingrid K
Skrevet (endret)

Det som skurrer for meg her er at noe av d første du presenterer om deg sjøl er utdanninga di..det er rett og slett helt uvesentlig her. 

I tillegg fokuserer du mye på utseende

Med andre ord: Du begynner I feil ende 

Endret av Ingrid K
Skrevet
4 timer siden, Per85 skrev:

Alle i denne tråden er vel ikke i toppsjiktet. 

Av og til ser vel også de jentene i toppsjiktet noe de absolutt har lyst på, og da får vel kanskje de også ut fingeren. Kanskje. 

Jeg lurer på hvordan det er å være i toppsjiktet, dvs å være en jente som både er intelligent, slank og vakker ? 

Jeg lurer på hva jeg ville gjort viss jeg var en sånn en. Jeg ville trolig vært relativt sympatisk, svært sosialt intelligent, blottet for bitterhet for jeg fikk jo alltid det jeg ville ha. Og så ville jeg drevet gjennom livet relativt lykkelig. Og selv om min skjønnhet i takt med alderen gradvis falmet, så ville jeg likevel, gitt at jeg trente, spiste sunt og inntok alkohol bare i moderate mengder, være blant de vakreste i min årgang. 

Jeg vil vært ganske lykkelig stort sett hele tiden, og så ville jeg fått en god jobb, men jeg ville sannsynligvis ikke brukt kreftene mine på noe ekstraordinært som å bestige Mount Everest eller skrive en roman, jeg ville nok heller vært en person på det jevne over hele fjølen, en person som ikke umaket seg til å utmerke seg på noen områder. 

Et mål for meg ville kanskje være å møte en jente som var vakker slank og intelligent OG som hadde lidd en del i sitt liv, og som gjennom terapi, meditasjon eller selvintrospeksjon hadde overvunnet eller forsont seg med sin lidelse, og som ikke utagerte synderlig på noen umoden måte, som ikke trengte å overkompensere for lidelsene og krenkelsene hun tidligere var blitt utsatt for. Sett i dette lyst så er jeg kanskje ganske kresen. 

Så forutenom å være vakker, slank og intelligent, med mastergrad, politisk ukorrekte meninger og bein i nesa, ønsker du i tillegg at din fremtidige drømmedame skal ha lidd av en psykisk lidelse som hun før hun møter deg har klart å overkomme ved hjelp av terapi, meditasjon eller "selvintrospeksjon"? Du stiller ikke rent få krav til denne hypotetiske drømmedama. Hvorfor skulle du ønske at den fremtidige damen din hadde hatt det vondt tidligere i livet sitt? Ville man ikke ønsket alt godt for den personen man en dag vil elske? Jeg tenker for eksempel ikke at det er et mål for meg å finne en mann som ble utsatt for seksuelle overgrep som et barn, men som "by the time" jeg møter ham har jobbet seg forbi dette og er sterke av opplevelsen. Det virker som et veldig rart ønske fra min side, da jeg ikke ønsker at det skal ha skjedd min fremtidige kjæreste noe vondt i fortiden. Hvorfor skulle man ønske noe slikt? 

Det er for øvrig lett å si hva man ville gjort dersom man var i noen andres sko. "Dersom jeg hadde vært en kjekk mann, hadde jeg hatt et suksessfullt enmannsforetak som hadde tjent fem millioner i året, jeg ville vært supersympatisk og veldig sosialt intelligent, og jeg ville ha reddet barn i Afrika på fritidsbasis!". Enkelt å si, men hvert liv er ulikt, og med mindre du har gått i noen andres sko kan du ikke forutsi hvem du hadde vært eller hva du hadde gjort; særlig ikke basert på tre overfladiske egenskaper (intelligens, skjønnhet og slankhet) som i stor grad er genetisk betingede. 

Anonymkode: d0b80...c4f

• Liker 2
Skrevet

Det jeg tror jeg mangler er følgende: 

Jeg er OK kjekk tror jeg, men ikke veldig kjekk. De fleste damene snur seg ikke etter meg, det skjer, men ikke så ofte. 

Jeg har et lite nettverk med få damer, så ingen vakre damer henvises til meg gjennom nettverket mitt. 

På min jobb er det ingen vakre damer. Det er knapt nok noen på min alder. 

Jeg sliter med sosial intelligens. 

Jeg måtte ha gått ut veldig mye på byen før jeg hadde greidd å blitt mer involvert med en vakker dame. 

Så kort oppsummert: Manglende nettverk, manglende sosial intelligens, relativt høye krav, relativt gjennomsnittlig utseende, kort sagt alt dette har gjort at jeg den dag i dag er singel. I tillegg til at eg er for nervøs til bare å gå bort til vilt fremmende damer å sjekke de ut. Dette siste kunne ha fungert viss jeg bare gjorde det med nok damer. 

Damer er jo også ganske overfladiske. Det ble gjort et eksperiment på tinder. En gjennomsnittlig mann la ut tinder bilder av en mann som var ekstremt kjekk. Han fikk match med alle damene på tinder som han swipet. Og han skrev bare direkte og seksuelle beskjeder til de: Hei, jeg vil pule, slike etc etc. Og enten sa de ja med en gang. Eller så sa de, nei, at han først måtte be de ut på kaffi først. Dette i motsetning til meg som får match med få, som alltid må gå om kaffien, etc etc. 

Dette er mitt inntrykk av jenter også...at det kanskje er ganske overfladiske, og lar seg bedåre av et pent ansikt, og at de gir et pent ansikt en ekstra sjanse og en til...

Skrevet

Jeg har vel ikke sagt noe om seksuelle overgrep. 

Jeg har sagt at en person som møter motgang ofte blir klokere, mer reflektert, tvinges til å få ganske mye selvinnsikt, tvinges til å gjøre forandringer og slike ting, noe som gjør en person interessant. Interessant, men ikke nødvendigvis stabil. 

Folk som ikke har møtt motgang blir ikkje interessant. 

Viss du har en OK til god intelligens og er veldig vakker, spesielt som kvinne, så vil du få svært mye gratis. Du vil lettere få jentevenner og du vil lettere få deg en kjæreste. Jeg mener ikke dette, dette er en kjennsgjerning. 

Jeg har blitt mer reflektert, mer fortvilt, mer ulykkelig, mer forsont og klokkere fordi skjebnen har tvunget meg til å vere singel så lenge. Det har kanskje ikke gjort meg så mye mer sympatisk. Hadde jeg fått en dame da jeg var 22 år, vill jeg gitt blanke i å utvikle meg, og jeg hadde nok utviklet meg til en rolig og koselig gjennomsnittsmann. Ingenting galt med det, men jeg ville ikke tenkt noen originale tanker, lest vanskelige bøker, skrevet gode romaner, eller i det store og hele utrettet noe i det hele tatt stort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...