Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #21 Del Skrevet 28. november 2004 For et tåpelig innlegg er egentlig alt jeg kan si. Er du klar over at det er mange som selv velger å være singel. Som trives i sitt eget selskap , og som slettes ikke har lyst på noe forhold. Det kan dreie seg om en kortere periode eller lengre periode. Noen ønsker ikke å være i forhold i det hele tatt, og det synes jeg alle bør respektere. Ikke tro at alle single er bitre og misunnelige, for sånn er det ikke. Det finnes sterke uavhengige kvinner som ikke bare tenker på eå bli gift eller være i et forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Skrevet 1. oktober 2005 #22 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det stemmer overhode ikke!! Glad på vegne av de som har funnet den rette, en dag skjer det samme med meg oxo.....forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #23 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det det som er greia med noen single? Kan virke sånn... Dere single sier jo aldri det, men det er veldig lett å merke misunnelse. Misunnelsen på de som er i et trygt og stabilt forhold. Og bittre fordi drømmemannen aldri kommer... På tide å snu litt på holdningene så kanskje deres bedre halvdel en vakker dag vil komme tuslende også? ← Bitre Misunnelig - JA. Men er det noe rart da - dere som er "vel i havn" gjør jo ikke annet enn å fortelle hvor flott det er å være 2, ha noen å dele +++++ Hvorfor skal vi ikke bli misunnelige? Vi ønsker jo også å oppleve "lykken"............... Er det så urimelig da? Jeg ønsker meg en kjæreste - men ikke for enhver pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. oktober 2005 #24 Del Skrevet 5. oktober 2005 Klart jeg er misunnelig på dem som lever i gode forhold. Ville gjerne hatt et jeg også. Men bitter er jeg ikke. Og jeg er ikke så misunnelig at jeg ville kaste meg inn i et forhold bare for å være i et forhold. Skal jeg være sammen med noen så skal jeg være det fordi jeg ønsker å tilbringe tiden med akkurat den personen. Ellers får det bare være. Singel er ikke ideelt, men når man ser på en del av alternativene så er det slett ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #25 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du slutter virkelig ikke å imponere du Sexy... Er selv i et godt forhold nå, men når jeg var singel var jeg ikke bitter. jeg stortrivdes som singel, akkurat som jeg stortrives nå som jeg har noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #26 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tror generelt sett at det er flere bitre mennesker blant de som "har noen" enn de single... ← Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2005 #27 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvor mange av de som vi kjenner som lever i et fast forhold er så utrolig fornøyde når det kommer til stykke? Det er jo ikke en dag vi ikke hører om at folk finner seg både det ene og det andre på `si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. oktober 2005 #28 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det er jo ikke en dag vi ikke hører om at folk finner seg både det ene og det andre på `si. ← Slutte med å se Hotel Cæsar nå Livet er tross alt ikke en swingers-klubb over alt. Men at single er mer bittre...? Siden jeg ser hvem som er trådstarter her, tar jeg meg ikke bryet med å svare. Endret 9. oktober 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2005 #29 Del Skrevet 9. oktober 2005 Slutte med å se Hotel Cæsar nå Livet er tross alt ikke en swingers-klubb over alt. ← Rattle. :hvisker: Jeg eier ikke fjernsynsapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå