AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg klør meg ihjel nedentil og lurer på om det går ann å bli sjekket på legevakten i Oslo. Eller må jeg bestille time til en gynekolog??? Anonymkode: e7d8a...f2f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Dra til fastlegen og få henne til å undersøke deg. Det er sikkert sopp. Anonymkode: 372b8...06d 1
Sh999 Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg klør meg ihjel nedentil og lurer på om det går ann å bli sjekket på legevakten i Oslo. Eller må jeg bestille time til en gynekolog??? Anonymkode: e7d8a...f2f Vandrende får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Vaginale stikk piller mot sopp. Kan jo prøve det først?
Sh999 Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Et øyeblikk siden, Sh999 skrev: Vandrende får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Vaginale stikk piller mot sopp. Kan jo prøve det først? canesten ikke vandrende😉 hersens ordliste.😂
Arabella Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Jeg synes ikke det har noe for seg å bruke penger på antisoppmidler før en lege har konstatert hva kløen kommer av. Det er ikke bare sopp som gir kløe, til opplysning. Til TS, kløe nedentil er ikke noe du går til legevakten med. Kontakt fastlegen din. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå